![]() |
Oeh:o hoe weet jij wie er voor en tegen je stemmen. :?
|
Ik was tegen hem, of sla je me nu op m n bek
|
Wie waren er allemaal tegen mij? :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was neit bedoeld als steek onder de gordel ofzo. Het was gewoon het eerste dat bij me opkwam in dit topic aangezien we daar zo'n leuke discussie over gehad hebben die me wel is bij gebleven. Als ik je daarmee persoonlijk raak ofzo, mijn excuses daarvoor, dat is niet mn bedoeling. Overigens klopt dat inderdaad wat je zegt over je poll op het mannen forum. Zo op het forum vind ik je niet iemand die ik graag mag ofzo. Ik heb niks tegen je, maar ik heb ook niks voor je zegmaar. Again. Ik ken je neit persoonlijk, misschien ben je wel een hardstikke aardige gast, dat weet ik simpel weg niet, afgaande van hoe je op het forum over komt vind ik dat dus niet, maar dat heeft dus niks op persoonlijk vlak te maken. Mocht je dat wel vinden, dan emm, zal ik er voortaan wel rekening mee proberen te houden. Alleen snap ik dan neit waarom je op het forum zit, internet is fake, nep, onbetekend. Fora al helemaal. |
Citaat:
|
waarom verpesten jullie dit prachtige nostalgie topic nou :'(
|
Habbo :love:
|
Citaat:
in de kamers van phitje in bad met darkangel en saartje enzo. :love: |
oeh wat hebben we eigenlijk nog meer voor dingen :?
*denkt* oooh de tijd dat youssef beheerder was samen met BlueWolf :love: |
de tijd dat ik een afkoelban had :'(
|
|
Citaat:
|
Citaat:
vergeet mijn kamer niet8) |
ECLIPSE :9
en pruttel en turtle hou die discussie maar buiten het forum *grom* |
Citaat:
daar begon die hele naakt-rel nog mee :D |
Citaat:
|
essebes foto's :kots:
|
blaataap :love:
|
Citaat:
|
De meeste dingen houd ik voor mezelf ;) :z
verder natuurlijk dat Forza Beheerder was. rellen met RickClan toen ie FB was van sport. De Judith & Mr.Oizo story :D Het mannenforum van Groovmaster. het forum paar keer van toeren :D :7 de bijna permanente bannen voor mij... Koelkast en de bedreigingen, Irene en Mandy die hun passwords lieten slingeren. De verboden Avatars. Antikezman en leoleo. :o |
Rijntje en het paswoord voor de Staff :o
|
De Fanclubs 8)
|
Citaat:
|
manderijn en de kanker die gelogen was .. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
:aai: |
Citaat:
|
Citaat:
:+ Toen Phitje nog ThePhit was |
de avonturen met bart en phit..:9
En de ruzie's met bobba :D |
het gezeur van Forzo over Forza vitesse :yes:
|
de liefdesclan en de evil-clan :z
|
Toen je kon posten in mededelingen en koelkast dacht dat ik het forum had gehacked :+
|
Citaat:
Phitje kaart er al velen aan; ik noem ook Mr. Oizo met Judith, Rick op sport :D, Koelkast met zijn kansloze gedrag en leugens, Rijntje met haar pic's op F&P, Arie en de 40 nicknames.. Lunatic1908, Assurancetourix.. |
1 Bijlage(en)
Citaat:
of allemaal loeloe-avatars :D :D |
ik sta er niet bij :'(
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Ja dat was echt wel het leukste van alles denk ik :+
|
:D
Ik weet niks, zolang ben ik hier niet :):Z |
Nog heel oooud:o
3 gasten die allemaal plaatjes hjier aan het posten waren van animalsex en de meest bizare verhalen erover hadden... damn dat was erg En wolfhawk.. dacht dat die kerel zich allang van kant heb gemaakt maar schijnbaar niet als ik zo kijk naar de reacties op zijn nieuwe forum |
Citaat:
:x :x .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hierbij verlies je ook veel punten met zo'n uitspraken te gaan doen. |
Citaat:
|
faith1982, 18jarig meisje wat verloofd was met haar 16jarige (amerikaanse) vriend...
etcetcetcetc :+ |
SRH girl uit damsco :d
|
lol devil_lady met haar pica's _0_
|
Miszs_Oiso ;P
|
MrOizo!!:love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.