![]() |
ik weet het niet eens meer :)
|
Gewoon in zijn bed,,. Na een lieve massage..
|
in zijn bed.
|
Citaat:
|
thuis in mijn bed.
|
gewoon bij mij in bed, niet veel romantisch gedoe, het was ook een gedoe de eerste keer was niet echt een succes maar de tweede keer was dat wel
|
in mijn bed
|
in een duck-out..
:rolleyes: |
op vakantie in turkije op een niet al te gemakkelijke plek
|
In het bed van me vriendin met de ouders op 4 meter afstand :D ;)
|
De eerste keer moet nog komen :+
|
In zijn bed..
|
op de bank thuis bij een vriend van m..we konden niet in zijn huis terecht dus had ie t huis geleend..was wel super*)
|
in de auto O-)
|
maagd!
|
1e keer was in mijn vriendin's bed, :love: , en 2e keer bij revier;)
3e keer in toilet, 4e keer in zauna bij haar thuis;) eigenlijk kan ik blijven gaan:p , want we doen zoiets van 4 keer per week... |
weet ik nog niet :')
|
Onder de Douche:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik denk ook heel anders na over dat. |
ja 4x...waarom ook nie?, ze is ook wel degene die mij erom vraagt;) , ma meestal gebeurd dat vanzelf:p dus ik begin haar juist te tongen, en dan strelen we elkaar...en "here we go again"
;), maar ze is al 2 jaar mijn lief;) |
lijkt me zo onwaarschijnlijk dat die 14-jarigen al volop bezig zijn.
|
Hehe, kom ik met mijn eerste keer. In de tent op een camping met klote weer. Dat ik nu een hekel heb aan campings komt niet door die keer, dat had ik daarvoor ook al, alleen op zomerkamp gaan vond ik toen leuk.
|
Citaat:
Ik deed het de keren daarna gewoon bij mijn vriendin in bed of bij mij, en zeker niet 4 keer per week. Nu zelfs niet, tenminste ik neem aan dat het over de eerste keer was dat je hebt geneukt, niet over de eerste keer dat je seks hebt gehad met iemand (want seks kan ook alleen oraal zijn). |
in nederland heb je wel romantische kanaaltjes ergens in de polder. :)
|
Citaat:
|
euhhmm, niet in Nederland jong..., maar in Zweden (Brofall)
|
Citaat:
:{ |
eeerste keer begonnen we op bed en zijn we op/tegen het bureau van haar kamer geeindigd. met de ouders die beneden aan het koken waren voor ons :p
|
WOudju, Ik ben 16..als iemand da moest wete...
en voor de 4keer, dit keer aan u....Ik schrijf NOOIT waarheid in profiel, je naam, achternaam enzo....want niemand moet da wete, dus verzien ik mijn achternaam en naam, en dergelijke... |
Ok, nouja laten we het daar maar bijhouden.
|
Citaat:
|
oud topic + het gaat me veel te veel offtopic :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.