![]() |
ik ben al n keer gebanned :p
dus ja :p |
Citaat:
|
Citaat:
of ben ik nu niet cool:? |
Citaat:
|
pfuu
|
whoei, moeder even weg. nieuwe boxen testen en huis terroriseren:Y)
|
:wave:
|
ik moet onkruid trekken van men moeder of ik mag morgen met men vriendin niet naar parkpop8|:notgood:
|
ohja, en ik bedoel dus dat ik daar geen zin in heb:+
|
gvd, ik zwaai, en niemand zwaait terug. :notgood:
:loser::+ |
|
Citaat:
|
het regent het regent
de pannetjes worden nat daar kwamen twee boerinnetjes die vielen op hun gat klets nat buuhhh ik moet postzegels halen en mijn OV kopieren en het regent :( what should i do :'( |
paraplu pakken en gaan? :+
of stoer doen en zonder plu gaan natuurlijk.. 8-) |
Citaat:
ben je van suiker ofzo:{ |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Dag dag mensen
Ik zal voorlopig niet meer op dit forum zitten * Hihi * |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed ik ging dus weg, fietstend, bikkel zonder paraplu 8-)(moeilijk met paraplu fietsen :$), ben ik een paar meter onderweg, trapt mijn fiets door.. 8| maar, ambiej is op alles voorbereid *), had ik nog een fiets! kom ik bij de supermarkt.. is het kopieeraparaat stuk :( maar gelukkig kon ik in een ander winkeltje (best wel leuk winkeltje waar van ik het bestaan niet wist :D) wel kopieren. dus het is toch nog goed gekomen :D |
Citaat:
maar goed voor je dat alles toch nog in orde is gekomen:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
trusten darrrrrlings :D:*
|
het was zo'n leuke avond
maar ook eigenlijk weer zo kut.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k*nkerzooi, knal ik de gft bak met de auto om. moeder over de zeik8|
|
Citaat:
wel in mechelen is het ook:thumbsup: |
ik ga douche ...........
interessant hè :+ |
mag ik mee:p
|
Citaat:
|
Citaat:
uhu:p weet jij dat me dat nou is niets kan schelen:{ |
-nee idd. ik wou joe is een dagje nie ziene haha!! ;) en ik bin meer hewent dan joe o lilleken.
-13-07-04 ► Ik zeg G.V.D. toch nie ak et erg von aj dr nie was! meer hewend as mien?? haha oen grohten stommen donder bin jie noe eigenlijk Ik wil wel is weten of een niet zeeuw dit kan ontcijferenO-) |
Citaat:
- Ik zeg G.V.D. toch niet dat ik het erg vond dat je er niet was ! Verwender dan ik ? haha een grote stomme donder ben je toch eigenlijk :d Het lijkt meer op Twents dan het lijkt, als je het uitspreekt Btw, Op The reason na, is Hoobastank best wel kooooel :) |
Citaat:
Ik zeg GVD toch niet dat ik het erg vond dat je er niet was!Meer GEWEND dan mij??Haha wat een grote stomme donder ben je nou eigenlijk :p maar ik kan dat o lilleken niet vertalen:? |
-nee idd. ik wou joe is een dagje nie ziene haha!! en ik bin meer hewent dan joe o lilleken.
-13-07-04 ► Ik zeg G.V.D. toch nie ak et erg von aj dr nie was! meer hewend as mien?? haha oen grohten stommen donder bin jie noe eigenlijk Ik wil wel is weten of een niet zeeuw dit kan ontcijferen We hadden het hier laatst over accenten vandaar maar ehm de vertaling: Nee id, Ik wou jou is een dagje niet zien haha! En ik ben meer gewend dan jou hoor lelijkerd. Ik zeg gvd toch niet dat ik et erg vond dat je er neit was! Meer gewend als mij? haha hoe grote stomme donder ben jou nou eigenlijk! |
ik had het helemaal juist8-)
|
en jij houd wel toffe msn gesprekken(of mails), wat voor een idioot mens was dat nu?:{
had hij een goeie reden om je zo te kleineren? |
Dat was tussen een vriend van me en een andere jongen:p
Een Yesenaar.. Ik praat normaal niet zo hrr:) En praat zeker niet zo tegen andere mensen maar goed he yesenaren;) |
Een fake blondje dat als een zombie in haar BH rondtoerde onder invloed van speed.
psychobunny aan de drugs? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
Geholpen 8) |
*test*
|
Citaat:
|
Goedemiddag mensjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.