HazesRules |
22 July 2004 07:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
blowen is echt geweldig gewoon _0_ 10x beter dan alcohol.
Ff een paar voordelen
- Alcohol maakt mensen actief en dus soms ook agressief
- Mensen die alcohol gebruiken veroorzaken dus ook soms overlast
- Wiet maakt mensen sloom en dus te lui om agressief te zijn
- Deze mensen kunnen ook haast geen overlast veroorzaken als ze lekker stoned op de bank tv zitten te kijken
- Alcohol schaadt veel meer in het lichaam dan wiet
- 1 avondje flink stoned is veel minder slecht voor je dan 1 avondje flink dronken
- Aan alcohol kun je verslaafd raken, aan wiet bijna niet
- Wiet stinkt veel minder erg dan alcohol
- Van alcohol ga je veel makkelijker out op een avond dan van wiet, omdat je bij een overdosis wiet tog in slaap valt en bij alcohol kun je gewoon door blijven gaan
- Een avond stoned van de beste wiet is in consumptie nog goedkoper dan een avond dronken van de goedkoopste drank
- Wiet wordt veel beter en strenger gecontroleerd door de overheid (o.a. doordat je er 18 voor moet zijn) dan alcohol.
|
Zo wat een fucking onzin zeg!
- Blowen is wat luchtwegen betreft hetzelfde als roken, dus net zo kankerverwekkend, en dan wordt het toch weer een stukje gevaarlijker dan wat jij nu zegt.
- Rook van een joint wordt langer vastgehouden in de longen en daarom versterkt het het kankerverwekkende effect ook nog eens.
- De hoeveelheid THC in wiet is de afgelopen jaren flink toegenomen (ik had gehoord vervijfvoudigd) dus kan toch ook wel een stukkie gevaarlijker worden.
- Heb jij ooit alcoholkwekerijen opgerold zien worden? Weet je hoeveel belastingcenten het kost om al die hennepkweekshit op te ruimen? Veel dus... :@
- Niet verslaafd raken? Een jongen die ik ken heeft drie keer tevergeefs op Havo 4 gezeten omdat ie elke dag moest blowen anders werd ie gek. Heb m al maanden niet meer gezien en het schijnt dat ie nu ook pillen dealt. Goed bezig of niet? :{
- Je komt zwaar duf je nest uit en bent de hele dag brak. Ik heb nooit het verschil gemerkt met alcohol. Daarom doe ik het nooit (meer)! Zou mooi zijn als meer mensen die gedachte krijgen
Ik weet dat dit niet het discussieforum is, maar dit wilde ik even kwijt.
|