![]() |
Citaat:
ik voelde me echt metal tijdens de sm-sessie met wouter, hij is nu gelijk op "lunchpauze" :d |
ah ok :p
dat kan ook, maar dan mis je wel wat lekkers ofzo:+ |
Citaat:
nougoed, iedereen moet naar dep want Franz Ferdinand is dom |
Citaat:
en we willen nog steeds een foto zien meneertje! dus kom maar even online nu want krien is hier 8) |
Citaat:
Gisteren in ieder geval mn eerste voorpret meeting gehad 8-) |
Citaat:
kom es uit dat bed van je! :Y) naja wij zitten hier ook nog in onze pyjama in mijn te hete zolderkamertje.. pffff |
Ik wou wel gaan maar ik ga die zaterdag al op vkaantie:(
Anders was ik zeker wel gegaan! Maja.. volgend jaar dan maar. |
Nou, ik heb nu iemand gevonden emt wie ik als het goed is meega, met Angela (voor de scholieren.commers: roxy) en nouhja, als die terug is van vakantie gaat ze kijken of ze naar pukkelpop of naar lowlands gaat, en dan zie ik dus of ik mee ga of neit :)
|
Citaat:
pfffff. heb je al razorlight geluisterd? daar gaan we heen he op ll saampjes. (die jongen net in de trein he, hij kon zo vlak achter hem eruit in de trein maar hij liep helemaal door naar de volgende deur zodat ie langs mij kon en even lief naar me lachte :Y) cutie :love: ) |
Citaat:
|
Citaat:
en kheb het nog niet geluisterd heb heel de tijd bij bezoek gezeten enzo, maar voor lowlands ga ik het zeker inluisteren enzo. en al die andere hippe cds van jou ;) (en heb je nou nog geknipoogd :+) |
Citaat:
hihi 8) ja en ik wil een mp3cdtje van jou! nee niet geknipoogd wel gekeken en weggekeken en lief gelachen :{) |
Citaat:
en die krijg je ook :) en lief lachen is ook leuk :z |
oeeeeeeeh ik heb zo'n zin in ll <3
ik hoop dat er nog een leuke band extra komt maar ik zie weinig gaatjes ik heb al een leuke bedacht: toch weer een tent erbij met the secret machines, the killers, delays, dashboard confessional enzo/. maarzalwelnie ;P |
Citaat:
Maarem, als Angela dus besluit naar pukkelpop te gaan ga ik naar pukkelpop, als ze besluit naar Lowlands te gaan ga ik naar lowlands. En als dr geld op is ga ik helemaal niet. Simpel zat :) |
das best simpel ja
NOG FUCKING 11 NACHTJES :D |
NOG ACHT NACHTJES MENSENNN
|
JA!!!!!
zijn we er al klaar voor. |
laura wel want die heeft haar tas al ingepakt :p
ik ben er nog laaaang niet klaar voor! ik moet nog een aantal cd's inluisteren zoals de nieuwe cd van radio 4 waarvan ik niet wist dat die bestond :d |
nou ik ben inmiddels ook ingeluisterd in Radio 4, maar dat vind ik niet leuk 8-)
maar verder ben ik er nog niet echt klaar voor |
Citaat:
naja, mn discman doet het tenminste nog, net zoals mn digicam maar voor de rest is mijn tas nog steeds zeikes.. |
ik ben the bronx aan het inluisteren
ik kijk uit naar bier zon en kutbands ole |
Citaat:
|
Citaat:
mijn twee grote weekendtassen en mijn slaapzaktas beter gezegd.. tsja je moet toch redelijk wat spullen (lees tienmiljoen kleren) inpakken als je mee na introweek doorgaat naar lowlands :d |
Ik denk eigenlijk niet dat ik nog ga.
Kan wel mee met iemand hier uit laren, maar eigenlijk mag ik haar helemaal niet. En heb gewoon neit zo'n zin om de hele dag in mn eentje daaro dan rond te lopen en alles. Dus denkelijk niet. |
Citaat:
|
ben zo siked als een kid met scoubidou touwtjes
\m/ |
Citaat:
|
Citaat:
WAT FIJN DAT JE ER WEER BENT :love: :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga :Y) net kaartje gehaald :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:love: |
6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes 6 nachtjes
|
hoezo hyper? :p
|
beetje maar :p
ze heeft der zin in met dank aan krien vind ik razorlight nu top 8-) |
Citaat:
|
IK......
ken ze nog niet. IK...... heb dan ook geen Mtv2. |
hoe minder mensen met mtv2, hoe beter.
ja, tuurlijk word je er mee doodgegooid, wie wil nou niet die lekkere johnny nonstop in beeld |
Citaat:
Ik vind headbangers ball eigenlijk altijd wel leuk op MTV2, clips van Poison The Well enzo en laatst een live registratie van Killswitch Engage. |
Citaat:
gun je t me niet eens :p |
Citaat:
|
ik heb gehoord dat gary lightbody ziek is........................
|
WAT NU :'(
mijn hoop is gevestigd op delays. |
:'( :'( m0o had me zo verheugd op snowpatrol
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als vervanging van snow patrol bedoelde ik :) |
NOG VIER (4) NACHTJES
en voor sommigen 3. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.