Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   K@rima, "Tilburg helaas" ?? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49212)

Annuh 24 August 2004 12:59

K hoop over een jaar in tilburg op kamers te zitten...:yes:

Sanne 24 August 2004 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Annuh
K hoop over een jaar in tilburg op kamers te zitten...:yes:
ja ik ook :$

bartje518 24 August 2004 13:01

Wordt een compleet Tilburg-forum dan 8-)

AmbyPur 24 August 2004 13:04

AL BER GEN! AL BER GEN! heeeeeuuuuuuuj 8-)

nee ik vind amsterdam ook gewoon :love: tilburg weet ik niet of ik geweest ben, heeft iig geen indruk achtergelaten dan :+

electricity 24 August 2004 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
dan houden we gewoon een tilburg meet :z
mijn apartementje is vast groot genoeg :p alleen nog een paar maandjes wachten voor ik wat heb ;)

L_angeldc 24 August 2004 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik ben een geboren Leeuwardenaar. En daar zijn de mensen ontzettend lief.
Kom je naar Brabant> mensen denken bijna alleen aan zichzelf.. En ze hebben een ontzettend irritant accent >> Ze maken hun zinnen niet af!
En de stad is ook alles behalve gezellig! :no: En dan de kermis, 9 dagen lang geluidsoverlast. Nai, ik ben echt blij dat ik over 2 jaar verlost ben van de stad. Nu moet ik wel zeggen dat ik wonder boven wonder superleuke vrienden heb hiero.. :)

ahum? de mensen in brabant zijn inderdaad niet lief nee en ook echt heel egocentrisch ja :rolleyes: aan iemand anders denken? nee joh daar doen die brabanders niet aan zeg. pf en vooral dat accent zeg, belachelijk gewoon! in friesland daarentegen heeft men natuurlijk geen irritant accent en daar bestaat het fenomeen kermis helemaal niet verder :/

je stelt je wel een beetje aan hoor, iedere provincie heeft zn eigen accent en zn eigen dingen en gebruiken. gewoon een kwestie van er aan wennen en niet meteen zon negatief beeld van een andere plek hebben joh.

L_angeldc 24 August 2004 14:58

Citaat:

net als ik verhuisd ben, komt iedereen deze kant op zeg :+

Headliner 24 August 2004 22:57

Citaat:

Wedden datie niet groter is? :no: Tilburg is nl de 6e stad van Nederlands, na Rotterdam, 020, Den Haag, Utrecht en Eindhoven, met 202.000 inwoners. Mooier ken t ook niet wezen, al is dat een kwestie van smaak, maar ik ben van mening dat een stad toch minimaal wat historie moet hebben :o
Dan is het hier blijkbaar overbevolkt, want hier wonen wel meer dan 202.000 inwoners.. hoeveel weet ik niet precies, maar in ieder geval wel meer8)
Ik vind trouwens ook dat een stad historie moet hebben hoor
Eigenlijk wil ik ook het liefst verhuizen.. maar probeer mn ouders maar om te praten:z
Maarja.. ik vermaak me hier ook wel :Y)

Bird Of Prey 24 August 2004 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Vast dat ze in Almere ook wel coffeeshops kennen? ;) :+

Headliner 24 August 2004 23:11

ja 1 maar, een zielige kleine kutboot:z
die pas om 4 uur ofzo open gaat

kijk, in amsterdam vind je om elke hoek wel een shop, hier vind je om elke hoek wel een dealer8)

Bird Of Prey 24 August 2004 23:14

Ach ja, desnoods koop je een paar plantjes in. :p

bartje518 25 August 2004 14:34

Citaat:

Dan is het hier blijkbaar overbevolkt, want hier wonen wel meer dan 202.000 inwoners.. hoeveel weet ik niet precies, maar in ieder geval wel meer8)
Ik vind trouwens ook dat een stad historie moet hebben hoor
Eigenlijk wil ik ook het liefst verhuizen.. maar probeer mn ouders maar om te praten:z

Volgens de atlas van vorig jaar woonden er in de GEMEENTE Almere (das dus zelfs meer dan de stad!) 145000 inwoners beste man :) Of er moeten er in zo'n korte tijd ineens zo'n 60.000 bijgekomen zijn, maar mij lijkt dat vrij sterk :z

The6thgate 25 August 2004 14:52

Citaat:

damn hier hebben ze dr alleen al minimaal 3 in het centrum:+

WishfulDreaming 25 August 2004 14:52

Citaat:

Volgens de atlas van vorig jaar woonden er in de GEMEENTE Almere (das dus zelfs meer dan de stad!) 145000 inwoners beste man :) Of er moeten er in zo'n korte tijd ineens zo'n 60.000 bijgekomen zijn, maar mij lijkt dat vrij sterk :z
Wij doen het ook goed 8-)

Code:

Bevolkingsaantal per deelgemeente :

(toestand op 31/12/2003 - cijfergegevens bij benadering)

Booischot-Centrum :                3.448
Booischot-Pijpelheide :            2.684
                              +________
Booischot :                          6.132

Hallaar :                                  2.993
Heist-Centrum :                      10.903
Heist-Goor :                              4.352
                              +________
Heist :                                15.255

Itegem :                                  5.313
Schriek :                                  4.705

Wiekevorst :                            3.467

Totaal Heist-op-den-Berg:
37.860

bartje518 25 August 2004 15:01

Volgens atlas 51e druk heb Almere trouwens maar 126.000 inwoners, volgens Headje is het dus sindsdien verdubbeld ofzo 8)

WishfulDreaming 25 August 2004 15:06

Citaat:

Volgens atlas 51e druk heb Almere trouwens maar 126.000 inwoners, volgens Headje is het dus sindsdien verdubbeld ofzo 8)
een erge babie-actieve stad dan :p :p

bartje518 25 August 2004 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
een erge babie-actieve stad dan :p :p
Almere is aangeduid als groeikern, net als Zoetermeer en Hoofddorp geloof ik. Dat zijn plaatsen waar nog uigebreid mag worden, in de meeste steden is daar geen plaats meer voor.

Dat betekend dat Almere, alsook Zoetermeer en Hoofddorp de laatste jaren enorm groeien, maar zo sterk als Headliner ons wil doen geloven denk ik níet..:o

Annuh 25 August 2004 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
ja ik ook :$
Tilburg de gekste:p

Wat voor opleiding wil je gaan doen dan? Of ga je doen of?
Ik moet me diploma nog halen hoor daar niet van.
Als ik me diploma heb, zo snel mogelijk richting een kot in Tilburg.

dext0r 25 August 2004 17:00

ze willen hoofddorp helemaal doortrekken tot aan nieuw vennep, en dan weer door naar leiden..en het is daar een grote kale vlakte dus wie weet wat ons nog wacht :p

Stevie 25 August 2004 17:07

nu ik weer over almere lees moet ik denken aan dit geweldige topic

appelshampoo 25 August 2004 18:39

Citaat:

woo, zelfs hier in mijn kleine stadje in Friesland hebben we er twee !

Ar-Tuur 25 August 2004 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ik heb nog nooit van Tilburg gehoord...

maar ik woon dan ook in belgie:+

Maar het ligt zowat op de Belgische grens? :?

Bird Of Prey 25 August 2004 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ze willen hoofddorp helemaal doortrekken tot aan nieuw vennep, en dan weer door naar leiden..en het is daar een grote kale vlakte dus wie weet wat ons nog wacht :p
Ach ja, dan gebeurt er in de Haarlemmermeerpolder tenminste ook eens wat... :+

The Phit 25 August 2004 22:12

Citaat:

Almere is aangeduid als groeikern, net als Zoetermeer en Hoofddorp geloof ik. Dat zijn plaatsen waar nog uigebreid mag worden, in de meeste steden is daar geen plaats meer voor.

Dat betekend dat Almere, alsook Zoetermeer en Hoofddorp de laatste jaren enorm groeien, maar zo sterk als Headliner ons wil doen geloven denk ik níet..:o

Doelen en plannen
165.000 inwoners. Drie stadsdelen nu en drie nieuwe liggen op de tekentafel. Ruim wonen. Vier treinstations en twee extra binnen nu en ca. 5 jaar. Multinationals, winkelcentra, stranden, een nieuw stadshart in wording. Twee snelwegen. En een eigen file.

Almere bestaat. Almere leeft. In het jaar 1976, toen de eerste bewoners de sleutels van hun huis ontvingen, bereikte de stad het inwoneraantal van 66. Het zouden er 180.000 worden, dacht men toen. Nu verwacht men dat Almere in 2010 al het aantal van 200.000 inwoners zal bereiken. Op rijksniveau denkt men aan doorgroei naar 300.000 of 400.000 over enkele decennia.

bron: toekomstalmere.nl

phuuu, en dan ook nog allemaal dezelfde soorten bouw zeker, :o Echt iets waar een leek zou verdwalen.

Bird Of Prey 25 August 2004 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
woo, zelfs hier in mijn kleine stadje in Friesland hebben we er twee !
Waarvan jij zeker de dorpsdealer bent? ;)

bartje518 26 August 2004 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Doelen en plannen
165.000 inwoners. Drie stadsdelen nu en drie nieuwe liggen op de tekentafel. Ruim wonen. Vier treinstations en twee extra binnen nu en ca. 5 jaar. Multinationals, winkelcentra, stranden, een nieuw stadshart in wording. Twee snelwegen. En een eigen file.

Almere bestaat. Almere leeft. In het jaar 1976, toen de eerste bewoners de sleutels van hun huis ontvingen, bereikte de stad het inwoneraantal van 66. Het zouden er 180.000 worden, dacht men toen. Nu verwacht men dat Almere in 2010 al het aantal van 200.000 inwoners zal bereiken. Op rijksniveau denkt men aan doorgroei naar 300.000 of 400.000 over enkele decennia.

bron: toekomstalmere.nl

phuuu, en dan ook nog allemaal dezelfde soorten bouw zeker, :o Echt iets waar een leek zou verdwalen.

Conclusie: Almere is dus nog lang niet groter dan Tilburg :z

@ Stevie: meesterlijk topic was dat ja *)

Headliner 26 August 2004 13:28

ok ik zat dus fout
back ontopic dan maar8)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.