![]() |
K hoop over een jaar in tilburg op kamers te zitten...:yes:
|
Citaat:
|
Wordt een compleet Tilburg-forum dan 8-)
|
AL BER GEN! AL BER GEN! heeeeeuuuuuuuj 8-)
nee ik vind amsterdam ook gewoon :love: tilburg weet ik niet of ik geweest ben, heeft iig geen indruk achtergelaten dan :+ |
Citaat:
mijn apartementje is vast groot genoeg :p alleen nog een paar maandjes wachten voor ik wat heb ;) |
Citaat:
je stelt je wel een beetje aan hoor, iedere provincie heeft zn eigen accent en zn eigen dingen en gebruiken. gewoon een kwestie van er aan wennen en niet meteen zon negatief beeld van een andere plek hebben joh. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind trouwens ook dat een stad historie moet hebben hoor Eigenlijk wil ik ook het liefst verhuizen.. maar probeer mn ouders maar om te praten:z Maarja.. ik vermaak me hier ook wel :Y) |
Citaat:
|
ja 1 maar, een zielige kleine kutboot:z
die pas om 4 uur ofzo open gaat kijk, in amsterdam vind je om elke hoek wel een shop, hier vind je om elke hoek wel een dealer8) |
Ach ja, desnoods koop je een paar plantjes in. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Code:
Bevolkingsaantal per deelgemeente : |
Volgens atlas 51e druk heb Almere trouwens maar 126.000 inwoners, volgens Headje is het dus sindsdien verdubbeld ofzo 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat betekend dat Almere, alsook Zoetermeer en Hoofddorp de laatste jaren enorm groeien, maar zo sterk als Headliner ons wil doen geloven denk ik níet..:o |
Citaat:
Wat voor opleiding wil je gaan doen dan? Of ga je doen of? Ik moet me diploma nog halen hoor daar niet van. Als ik me diploma heb, zo snel mogelijk richting een kot in Tilburg. |
ze willen hoofddorp helemaal doortrekken tot aan nieuw vennep, en dan weer door naar leiden..en het is daar een grote kale vlakte dus wie weet wat ons nog wacht :p
|
nu ik weer over almere lees moet ik denken aan dit geweldige topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
165.000 inwoners. Drie stadsdelen nu en drie nieuwe liggen op de tekentafel. Ruim wonen. Vier treinstations en twee extra binnen nu en ca. 5 jaar. Multinationals, winkelcentra, stranden, een nieuw stadshart in wording. Twee snelwegen. En een eigen file. Almere bestaat. Almere leeft. In het jaar 1976, toen de eerste bewoners de sleutels van hun huis ontvingen, bereikte de stad het inwoneraantal van 66. Het zouden er 180.000 worden, dacht men toen. Nu verwacht men dat Almere in 2010 al het aantal van 200.000 inwoners zal bereiken. Op rijksniveau denkt men aan doorgroei naar 300.000 of 400.000 over enkele decennia. bron: toekomstalmere.nl phuuu, en dan ook nog allemaal dezelfde soorten bouw zeker, :o Echt iets waar een leek zou verdwalen. |
Citaat:
|
Citaat:
@ Stevie: meesterlijk topic was dat ja *) |
ok ik zat dus fout
back ontopic dan maar8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.