![]() |
ik zie net op marktplaats dat iemand 140 euro biedt voor een interpol kaartje
OMFG ik heb ze gewoon 1 keer voor 7 euro en 1 keer gratis gezien :rolleyes: |
ja ze zijn big chickie...vind je het gek met zo'n killer 2e album <34
maar gelukkig komen ze nog een keer in paradiso in novemberr *) |
ik heb ze een keer gezien en eht kon me echt voor geen reet boeien.. ben na 10 minuten weer weggegaan..
|
het moet je ding zijn eh 8)
|
vanavond the music :)
|
blockhead!!!!! 6 oktober in melkweg
PRR rrrrrrr |
the music was top :love:
wel erg kort.. en bij the truth is in no words ging ie ff niet voluit in een stukje waar dát juist zo tof is, erg jammer.. maar verder wasset super vond ik. oja en vooral fran en een beetje ik komen op the box :Y) |
toch naar zAo morgen in arnhem! \m/
niet helemaal mijn ding maar we zullen zien! ASHES TO ASHES DUST TO DUST!!!!!!!! |
Citaat:
ik wilde eik nog gaan maar ik wist niet zeker of mensen die ik kende zouden gaan en ik wilde je nog bellen maar mn batterijen vielen uit toen ik dat aan het doen was :{ :( |
Citaat:
ik heb namelijk mijn engelse netwerk uitgebreid met behoorlijke cuties. en had gezellig geweest! maja, zie je maandag iig ;) die zanger van the music heeft trouwens vet chille mooooves. echt cool joh! alleen hijzelf was wel heeel vies. hij ging zn mic neuken soort van :rolleyes: anyways.. |
:huh: :huh: :love: :love:
vrijdag 29 oktober 2004, toegang € 16 CECIL TAYLOR & TONY OXLEY Cecil Taylor-piano, Tony Oxley-drums Cecil Taylor is niet alleen een van de markantste figuren uit de hele jazz maar ook een van de grootste pianovirtuozen in om het even welk muzikaal genre. Sinds zijn eerste opname ('Jazz Advance' uit 1955) is Taylor de wereld blijven verbazen. Telkens opnieuw vindt hij nieuwe wegen om de geest van Ellington of Monk, het toucher van Bud Powell, de blues of een verdoken motief van Chopin om te toveren tot hoogst persoonlijke Taylormuziek, een wonderlijke wereld die het abstracte en het aardse in grootse gebaren verenigt. Niemand kan zoals hij de vleugel laten donderen, dan weer zachtjes zingen. Evenals vorig jaar is de Britse slagwerker Tony Oxley Taylors duopartner, in een welhaast telepatische samenwerking. nu maar hopen dat de beste man niet dood neervalt voor 29 oktober :Y) |
Citaat:
je engelse netwerk uitbreiden is altijd leuk lol :+ we moeten eigenlijk ook nog richard en die andere pipo toevoegen ofzo.. hebben we een slaapplek in londen enzo :p |
CULT OF LUNA 17 oktober in arnhem
holy moly! |
Zo 10 oktober - The Gathering in de effenaar (15 euro)
|
vanavond gem en jew omg omg ik heb er zooooo'n tering zin in
|
Citaat:
Kom je ook? :P |
Citaat:
het was echt zooooo phat gister. beter dat jew ook veel oude nummers speelde :love: en ik vind het tof dat laura mijn biermaatje is :p we gaan vandaag sparta-radio4-ash-en-the-killers-kaartjes kopen haha. zonde wel..: ex gezien, naar bart slechts gezwaaid, niet met maurits gehangen. maar ach, twas een leuke avond. |
zondag
Restless Youth Blood Red OMISSION dead scene stars deadstop AMULET razor crusade in innocent/hengelo Hoe hard!!! |
radio4
sparta the killers ash london calling en/of dillinger escape plan! allemaal lekkah met laura :D |
9 oktober: biffy clyro
12 november: dillinger escape plan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja i know, maar ja :s
LASTIG GRRR ga denk uiteindelijk toch voor dillinger.. maar het suckt dat voor London Calling nog nix bekend is grr! |
Citaat:
U roept maar ;) |
9 oktober ofzo Marco Borsato op de Paardenrenbaan te Alkmaar :7 KNALLLUUHH 7,5 euro maar :D
|
Citaat:
en 29 september Voicst :) |
Citaat:
|
Citaat:
Weet zij veel bij wie je slaapt :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wanneer is dat london calling? |
lautjeeeeh we kunnen donderdag naar dillinger in utrecht en dan vrijdag en zaterdag naar LC!
whooo. als je wilt dan ;) en frannie ik heb het al op msn verteld :p :* |
Citaat:
en twas echt kei gaaf:d leuke liederen, leuke sfeer, leuk springen :Y) kheb nu al zin in sparta en radio 4 en ash en dillinger escape plan en london calling 8) en the hives ook nog 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
o dan ga ik dus niet naar the hives ik wilde dus van de week kaartjes halen met chris maar dat zijn we vergeten :{ |
omg november wordt druk....
dat worden er 5 in 1 week. joeps. |
Citaat:
wanneer begint voorverkoop killers eigenlijk? moeten we ooooook nog kaartjes voor halen :Y) |
Citaat:
zal ik die morgen ook gelijk halen? 8) r'light is morgen pas in de vvk.. |
8 oktober Malkovich, Omission in zoetahmeah
12 oktober HATEBREED!!!!!!!!! in melkweg/a'dam 15 oktober Omission en Gilgamesh in Duh Haag dat is voor de komende 2 weken |
Van avond Beef in Hilversum, morgen Belvedere in Boxmeer.
:) |
zalk vroeg komen:) tis gratis he ;)
|
razorlight kaartjes binnen <3
DEP kaartjes binnen <3 ash kaartjes binnen <3 radio 4 kaartjes binnen <3 sparta kaartjes binnen <3 volgende week london calling kaartjes, colour of fire kaartjes en wie-weet-wat-nog-meer-kaartjes? :p |
Citaat:
razorlight kaartje binnen bij krien <3 DEP kaartje binnen bij krien <3 ash kaartje binnen <3 radio 4 kaartje binnen <3 sparta kaartje binnen <3 en dito voor het london calling en colour of fire :+ |
grappig dat we opeens overal samen heengaan :p
gezellig :love: |
Citaat:
dus alll die leuke amsterdam concerten die normaal te ver voor mij waren om uberhaupt der over na te denken zijn nu gewoon bereikbaar :Y) |
Als jullie nou ook eens met mij meegingen naar Nasum 23 october
|
Citaat:
|
24 okt hoobastank lalalala
hopen dat het met de kleine meisjes meevalt :+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.