![]() |
Ik citeer:
Hey Femmie, ik was in Alkmaar drinken met oude vrienden. Was heel leuk! Lag om 8u in bed maar ben nu weer wakker :( wat het je verloren dan? Veel plezier met werken. Xx Nils 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar en wanneer zie ik u vanavond m'n dierbare bees? xX
|
Citaat:
|
eey kom je morgen ook naar het handbal? xxx
|
Citaat:
en dan dacht ik dat ik erg was met 3 toestellen in 2 jaar :{ |
smsje van Atjeuh dat ze thuis levensbeschouwingdossier zat te maken
|
Citaat:
|
''he schat, ik mis je nu al''
ja mensen... :love: :+ |
Eey Meis, tja telefoon uit he zei je, dust:P mgoed ut was super gezellig! Enneh.. JA!? Nee ok, met iedereen gedanst, dus dan weet je et al wel he, niet stil gezeten, spreek je snel, kus lin..
|
hey mop, zie je maandag wel met dre, bel je wel. xxx .....
:7 |
smsje van alpha dat die van me mist en me niet kwijt wil :love:
|
Citaat:
-ik heb een lichte kater -fuif was goed -vandaag naar de kermis -en men vriendin is lekker8-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
waarom?:) |
Ben klaar me werken. Nico is daar toegestoken, supervies, ben depri. Slaapwel schat xxxx
Ontvangen op 6u46 :O |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het toch niet vertrouwen ... |
Citaat:
en het is niet de eerste keer dat ik te horen kreeg dat men vriendin knap is:) dikwijls laat ze mij berichten zien van gozers die "wel iets voor haar voelen":{ maar ik probeer dat dan te negeren:) |
4.35
Ik lig eindelijk ook in bed. ik ga lekker uitslapen. knuf. en miss you :$ |
Hey liefie! Sorry, ik was al wat vroeger naar bed dan jij, haha. Blijf je maandag op je kamer? Dan kom ik naar jou toe nl.. Kus
|
"Eeennn-Luinge-is-een-klant-van-Silvie-Meis!"
:+ Ah hij is best leuk gevonden 8) . |
Citaat:
En zolang jullie elkaar 100 % vertrouwen zou ik lekker trots op m'n knappe vriendinnetje zijn |
Citaat:
|
Ja da zal wel da het nog plezant was ;) ja ik ga ook voor ne rustige namiddag, en straks idool zien :) tot de woensdag!Xxx
Vandaag om 14.41u gekregen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ej ukkie, ik vond het fijn om bij je te zijn. zin in morgen :) slaap zacht, lieve nachtkus van mij
|
ey schat sorry dat ik zou laat sms het is hier echt een gekke huis mis je en hou van je xxxx
|
Ey Ro je kent me onderhand tog wel. Tegen mij kan je wel zeggen wie het is. Xje Maus.. Weltruste lieve tomaat
:+ |
"Hoe is't afgelopen? kheb nog 2 extra vrijstellingen: FAO 13,4 & recht 14,5. Micro is ni gegaan: 6,3.. Dus 4vakken van 2e kan geslaagd. Jij? Tata (pi)"
|
Citaat:
|
"Ik moest aan je denken, dus ik dacht ik sms je effe :$ kus"
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft Tuur een vriendinnetje :love: ? ontopic: "Ga ervoor dan donderdag ;)" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ben nog nie thuis ff bij een vriendin,ff eten..wast gezelli?hoe ist metbas?slaap lekker voor strax,spreek k wel weer, xx
|
Gefeliciteerd sgat met je 18e verjaardag!! Xxjes Maus, ben ik de eerste :D weltruste sweet tomato :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
smsje van Atjeuh:
dat stevie van anneloesje houd, en dat amanda van mij houdt en me niet meer kwijt wil en me mist :love: |
Citaat:
|
ik ben thuis hoor!Heel erg bedankt voor je hulp!ik spreek je weer op msn(als ie weer heel is;) Slaap lekker x Jera
|
iets van:
Ik ben morge rond 1 uur in de stad en of ik ook kwam als ik een tusse uur had :love: ik had m met mn suffe hoofd verwijderd in plaats van beantwoord 8-) |
"Hoi,mt my is alles bien ook op school.juist akoestiek is wa minder en anatomie.das zo'n jong dokterke da les gft en zegt alles int latyn.en alles goe me jou?"
|
"hey, wa kun je het beste doen als je een 4 voor je 1ste SO hebt? :c :s kuz"
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.