![]() |
Citaat:
en ja ik spreek uit ervaring :9 |
Hmm ik weet het niet hoor, zoenen is toch al wel heel direct, ik denk niet dat het grootste deel van de mannelijke bevolking dat durft hoor. Maar wat is dan een goeie openingszin waardoor je het ijs kan breke?
Daarbij komt ook nog ns kijken dat als je met iemand van het andere geslacht naar een fuif gaat, da meiske gaat denke da je al bezet bent. Als je dan met iemand van hetzelfde geslacht naar een fuif gaat, is die kerel kwaad wslk daarna omda je hem hebt achtergelate staat die daar zo alleen zielig :) . Dilemma dilemma |:( Over dat oogcontact, je kan toch niet naar iemand gaan stare. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar als ik naar iemand kijk, kijk ik toch geen oogcontact trug hoor, nouja zal wel aan mij ligge zeker :yes: |
Citaat:
|
mijn hele fouten openings zin. Zelf bedacht nooit uit geprobeertr.
tegen iemands oor blazen en dan zeggen*I blow your mind* Ik denk dat je kans loopt op klappen maar iemand met humor ziet de grap vast wel in. |
zeg gewoon "hoi!", dan hoor je vanzelf wel of de betreffende persoon hoi terugzegt :P
|
je moet diegene eerst blijven aankijken,
als je liefje naar je kijkt, glimlach dan naar hem/haar :yes: zal zeker een reactie terugkrijgen. of vraag hoe laat het is, en ga dan een praatje aan *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meestal krijgen ze de slappe lach, maarja :d |
Citaat:
ja ik vind hem wel grappig, mensen moeten zichzelf niet zo serieus nemen |
Citaat:
Ik ontwijk dat altijd want ik spreek nooit meiden aan. Ik ben toch half doof door de muziek, dus een fatsoenlijk gesprek is niet met mij te voeren 8) |
Dan kun je beter naar het zwembad vol schreeuwende kleuters gaan he bart? ;)
En versier tips? Koop een breezer voor dr met 2 rietjes, geef t haar, en je mag mee drinken. Tenminste, dat ging vroeger zo makkelijk ja, weet niet hoe dat nu zit. :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.