Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Het -nieuwe- grote piercing en tattootopic (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50433)

psychobunny 28 October 2004 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
jij gaat er serieus voorzitten om de clithood piercing van je vriendin te bekijken ja? ff voelen enzo? :?
Stel mss ff een domme vraag :p Tuurlijk dat ik er niet gewoon ff naar heb zitten kijken :p Op i'net vind je er genoeg plaatjes van, en ze heeft gewoon verteld hoe ze die gestoken hebben en haar ervaring ermee.

BlackTurtle 28 October 2004 10:56

waarom zou dat zo raar zijn dex?

je kunt dat toch gewoon laten zien, mits je je er niet voor schaamt natuurlijk maar dat hangt denk ik ook van de persoon af.

ik mocht die van mn ex ook zien toen ze hem had laten zetten, en ik moet zeggen het ziet er wel geil uit.
en we hadden toen al een half jaar geen verkering meer niet dat je denkt jamaar t was je vriendin.

bruggi 29 October 2004 09:39

Ik heb gister even een extra gaatje erbij laten schieten in mn rechteroor :).

chica 29 October 2004 09:49

Voor mij voorlopig geen tattoos of piercings:p Ik vind een wenkbrauwpiercing supergaaf, vooral bij jongens:9

Die piercings die bunny laat zien, gatver die 3 op een rij, dat vind ik echt niks:no: Maarja, ieder z'n eigen smaak:)

biffyclyro 29 October 2004 12:50

ik heb mijn rekker die tot 8 mm loopt gekocht en een 8 mm tunnel voor als ie gerekt is :D

biffyclyro 29 October 2004 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Voor mij voorlopig geen tattoos of piercings:p Ik vind een wenkbrauwpiercing supergaaf, vooral bij jongens:9

Die piercings die bunny laat zien, gatver die 3 op een rij, dat vind ik echt niks:no: Maarja, ieder z'n eigen smaak:)

zijn er 2 + bh-dingetje :p

daphie 29 October 2004 16:59

Ik wil echt al 3 of 4 jaar een tongpiercing, ik denk dat ik hem laat zetten als ik 18 word :) Mijn ouders willen het nu namelijk niet hebben.. :rolleyes:

Tattoo wilde ik ook, op m'n onderrug, maar dat vind ik nou ook afgezaagd.. Zit nu te denken aan iets tussen mijn schouderbladen in..

L_angeldc 30 October 2004 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik heb mijn rekker die tot 8 mm loopt gekocht en een 8 mm tunnel voor als ie gerekt is :D
oe je wordt een sexy chick krien :9

ik heb nu alleen maar twee gaatjes, links en rechts, in mn oren.
wil eigenlijk ook tunneltjes in allebei maar mn vrienden verklaren me voor gek en aangezien ik een bange schijterd ben doe ik het maar niet. in ieder geval nu nog niet :$

ik vind zon piercing onder je lip bij een jongen echt heel sexy :$ :love: kweet alleen niet hoe het heet maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel.

misschien later wil ik een tattoo, nu nog niet. Ik wil niet een tattoo hebben wat je uit een boekje/ van een muur kan aanwijzen 'die wil ik hebben' lekker origineel :no:
als ik er al een neem, dan bedenk/teken ik zelf iets. dan heeft het ook meer betekenis vind ik.

Banaan 30 October 2004 23:27

een tattoo op je keel lijkt me pas bruut 8-)

biffyclyro 31 October 2004 15:36

yeah heb nu een rolling stones tongpiercing :thumbsup:

frox 31 October 2004 17:52

Citaat:

yeah heb nu een rolling stones tongpiercing :thumbsup:
:)

Maar wat is nou precies een tunnel? Heb je dan gewoon een gat van 8mm in je oor :| en dan moet je daar een piercing doorheen doen van 8mm?:?

biffyclyro 31 October 2004 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX

Maar wat is nou precies een tunnel? Heb je dan gewoon een gat van 8mm in je oor :| en dan moet je daar een piercing doorheen doen van 8mm?:?

jep :D

L_angeldc 31 October 2004 18:21

Citaat:

geen piercing piercing
maar gewoon een open rondje in je oor zeg maar
kzoek even een plaatje:

http://www.piercingpalast.com/picsabc/fleshtunnel.jpg

biffyclyro 31 October 2004 18:37

yeah het gaatje in mn oor ooit meer dan 10 jaar geleden was de piercing :+ hoe trui als je het zo bekijkt.

anemic 31 October 2004 19:21

ik vind het maar nix zon tunnel

PFP 31 October 2004 19:23

En als dat er weer uit gaat omdat het geen mode meer is loop je met een zulu gat in je oor

biffyclyro 31 October 2004 19:29

nee hoor het flubbert gelijk eigenlijk al een stuk terug en het schijnt ook gewoon weer dicht te inkrimpen of hoe ik het zal noemen :p mits je tunnel redelijk klein blijft natuurlijk. ik vind ze echt cool.

PFP 31 October 2004 19:36

Citaat:

nee hoor het flubbert gelijk eigenlijk al een stuk terug en het schijnt ook gewoon weer dicht te inkrimpen of hoe ik het zal noemen :p mits je tunnel redelijk klein blijft natuurlijk. ik vind ze echt cool.
gelukkig maar :o

Amneris 31 October 2004 19:36

Die schildpad is wel mooi!

L_angeldc 31 October 2004 20:01

Citaat:

dicht groeien ;)

en nee, als je een gat hebt van 12 mm ofzo dan groeit het niet meer dicht volgens mij.

biffyclyro 31 October 2004 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
dicht groeien ;)

en nee, als je een gat hebt van 12 mm ofzo dan groeit het niet meer dicht volgens mij.

nee want hij groeit niet helemaal dicht :+
altijd nog mn oorbellen hoeraaa

CharmedOne 31 October 2004 20:13

Ik ga ergens volgende week weer gaatjes in me oor zetten, 2 in beide oren :p

L_angeldc 31 October 2004 20:14

Citaat:

nee want hij groeit niet helemaal dicht :+
altijd nog mn oorbellen hoeraaa

smartass 8)

bruggi 31 October 2004 21:05

Ik bleef vandaag met mn haarborstel aan mn netgeschoten knopje hangen..... aaaaaaaaarrgggh :'( |:( .
Mn vader kwam helemaal geschrokken naar boven rennen, ik gilde zo hard dat ie dacht dat ik vermoord werd ofzo :$ :Y) .
Het deed aardig zeer 8) .
Het gaatje is nu iets groter dan oorspronkelijk de bedoeling was :+.

('Thank you so much for sharing that with us', ik zeg het zelf maar vast.)

BlackTurtle 31 October 2004 21:12

oeeehhh ai dat doet zon zeer, ik ben toen ik mn tepelpiercing net had een keer ermee langs de rand van de deur geschuurd en toen bleef dat staafje haken achter de deur ook zon AAARGH!! moment:{

biffyclyro 1 November 2004 14:36

au :+
ik had een keer een navelpiercing met kersjes eraan in, en toen bleven die kersjes aan mijn broek hangen toen ik opstond, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Amneris 1 November 2004 18:04

Iegh.... die problemen heb je dan weer niet met een tat :9

appelshampoo 2 November 2004 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

vanaf 1 cm kan ie niet meer dichtgroeien :)

een vriendin van mij heeft nu 8 mm en ik vind het zo mooi :love:

Jamiel 2 November 2004 17:27

Citaat:

au :+
ik had een keer een navelpiercing met kersjes eraan in, en toen bleven die kersjes aan mijn broek hangen toen ik opstond, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Mooie piercings zijn dat, maar daar blijft ut ook bij damn au :|

AMF 3 November 2004 20:52

ja ikwilhetikwilhetikwilhet een targuspiercing (in dat flapje van je oor voor je gehoorgang) oooh en hoogstwaarschijnlijk mag het dan doe ik het voor kerst jaaaaa <3

biffyclyro 5 November 2004 17:33

leuk detail van traguspiercing:
hij groeit eruit :p
vandaag viel ie uit het oor van een vriendin van me haha had ze zo'n spleetje in dr oor :Y)

BlackTurtle 6 November 2004 15:31

zo ik heb dus de knoop maar een keer doorgehakt.

vrijdag aanstaande 20:00 word mn albert geprikt

JIPPIEE!:thumbsup:

appelshampoo 6 November 2004 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle

ieeeh.. ik vind het eng

BlackTurtle 6 November 2004 17:45

dat mag :)

appelshampoo 6 November 2004 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
MY LOVE MY WAY op mn rechterenkel.
heb je dat ? of wil je dat ?

BlackTurtle 7 November 2004 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle

update : 1 weekje later volgend weekend alleen thuis dan wil ik feestje bouwen dus moet het een week wachten.

niet erg :)

maadag even bellen misschien dat het zondag kan.

biffyclyro 7 November 2004 18:05

ben nu mn rechteroor ook aan het oprekken.. gaat ook naar 8 mm.

biffyclyro 7 November 2004 18:16

1 Bijlage(en)
tadaahh

appelshampoo 7 November 2004 18:21

Citaat:

tadaahh
cheil :9

BlackTurtle 7 November 2004 19:09

mooi hoor biff!!:thumbsup:

biffyclyro 7 November 2004 20:08

froxie is bijzonder scherp vandaag!

>

catharina - if my head is full of you, is there nothing I can do? must we all march in two, by two, by two? zegt:
nee alleen links, ben nu rechts ook aan het oprekken
Miss U less, see U more, love to know U better zegt:
oooh ik dat dat ze dat gewoon perforeerde zech maar whahaha

frox 7 November 2004 20:29

:$

dacht al... dat ken nooit dan bloed je als een rund :huh:

BlackTurtle 8 November 2004 19:22

Citaat:

:$

dacht al... dat ken nooit dan bloed je als een rund :huh:

ach gut:aai:

biffyclyro 9 November 2004 15:20

fuck mn oor doet pijnnnnnn :huh: ben dus ook met mn rechter bezig en iets te hard doorgedrukt & er knalde net iemand tegenaan :'( ah mennn dat doet pijn

AMF 10 November 2004 20:10

Citaat:

leuk detail van traguspiercing:
hij groeit eruit :p
vandaag viel ie uit het oor van een vriendin van me haha had ze zo'n spleetje in dr oor :Y)

hmm en dan groeit het niet meer dicht? of wel? dan ben je pas hip, dan splijt je niet je tong maar je targus :Y)

biffyclyro 15 November 2004 19:36

ik wil een surfacepiercing horizontaal door me lip :Y)

theo tank 16 November 2004 18:03

Ik zit sterk na te denken over een tattoo op me scheenbeen. Vind op me onderarm (Binnenkant of achterkant) ook een hele mooie plek, maar vrees dat ik dan toch later met mijn werk in de problemen kan komen.

bruggi 16 November 2004 18:06

Citaat:

ik wil een surfacepiercing horizontaal door me lip :Y)
foto :? ?

Tank: wat dan :) ?

theo tank 16 November 2004 18:25

Vele zullen het afgezaagd vinden. Maar een Feyenoord-tattoo, maar dan niet een logo ofzo, maar de initialen G.W.M.D. (geen woorden maar daden). Dat op me scheenbeen lijkt me mooi, of nog verwerkt in een triball.

Later als ik kinderen heb zou ik hun namen ook wel op mijn schouderblad willen.

bruggi 16 November 2004 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Vele zullen het afgezaagd vinden. Maar een Feyenoord-tattoo, maar dan niet een logo ofzo, maar de initialen G.W.M.D. (geen woorden maar daden). Dat op me scheenbeen lijkt me mooi, of nog verwerkt in een triball.

Later als ik kinderen heb zou ik hun namen ook wel op mijn schouderblad willen.

Mooi toch, dat heeft tenminste echt een betekenis voor jou :).

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.