![]() |
Ik vind iemand wel leuk/lekker, maar niet verliefd
GO FROX!!!!! |
Re: Liefdesstatus
Citaat:
Details hoeven niet hoor;) |
ja allemaal preutse mensen hiero :yes: :p
|
|
Laten we zeggen, ben hopeloos verliefd op mijn vriendje Mark, en dus niet echt bepaald preuts. Dan zal ik dus even vertellen hoever ik ben gegaan, ik weet niet wat voor jullie ver is, maar wij zijn net even zo ver gegaan dat ik 19 mei uitgerekend ben, is dat ver genoeg? O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg... Misschien is het ene beetje verkeerd begrepen, maar ondanks dat dit niet echt gepland was. Is het niet meteen erg... We wonen al samen en er zijn trouwplannen. We wilden inderdaad nog 2 a 3 jaar wachten met kinderen. Maar dat het iets eerder is gebeurd is het niet echt erg. Mark heeft een goede baan en ik heb ook een goede baan, dus geld is dus absoluut geen probleem. En waarom zou maan leven hier gaan? Ik heb een kinderwens en die zal echt wel uitgebreid worden hoor!
|
Hoi!!
Ik heb nu een jaar een een maand een vriendje.. 13 maanden dus en ik ben nog steeds hopeloos verliefd hoor!! en hij gelukkig ook!! :yes: en hoever.... Na een jaar heb je het wel gedaan hoor en gekke dingen gedaan ook :$ :9 haha je moet alles proberen is hartstikke leuk ;) :) |
Citaat:
Zolang de relatie stevig gebouwd is, is er niks aan het handje :) Behalve als je hoogzwanger bent, dan heeft mark denk ik wel wat aan het handje :Y) O-) |
was hopeloos verliefd en single, ben nog hopelozer, en niet meer verliefd |:( |:( |:(
|
Re: Liefdesstatus
Citaat:
|:( |:( |
Vrijgezel
|
hopeloos verliefd
en ja, ze weet het en voorzover ik weet is het wederzijds. Ze is echter (net als ik) verlegen. Dan moet je zelf maar initiatief nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
ben trouwens bezet,en ookal moest het gedaan geraken,dan blijf ik bezet want ik moet echt niemand anders hebben:)toen het even uit was wegens problemen heb ik haar niet opgegeven of laten vallen en kijk waar ik nu sta8-) |
Re: Re: Re: Liefdesstatus
Citaat:
|
te lang al :9
|
Citaat:
|
LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK maar nog niet verliefd O-)
|
Onwijs verliefd..
Maar hij waarschijnlijk niet, hoewel een vriend van 'm beweert van wel..:? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.