Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Liefdesstatus (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51047)

CharmedOne 25 December 2004 11:37

Ik vind iemand wel leuk/lekker, maar niet verliefd

GO FROX!!!!!

Dorientjah 25 December 2004 18:52

Re: Liefdesstatus

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorientjah
Wie heeft hier momenteel een vriend/vriendin?
hoe ver zijn jullie al gegaan?

Niemand die een vriend(in) heeft antwoord hier op de vraag hoe ver jullie zijn gegaan...:?
Details hoeven niet hoor;)

Nightwolf 25 December 2004 19:02

ja allemaal preutse mensen hiero :yes: :p

frox 25 December 2004 19:57

niet verder als dr voortanden http://frontpage.dmfnet.nl/images/smilies/schater.gif http://frontpage.dmfnet.nl/images/smilies/schater.gif http://frontpage.dmfnet.nl/images/smilies/schater.gif

GurliejLove 29 December 2004 22:47

Laten we zeggen, ben hopeloos verliefd op mijn vriendje Mark, en dus niet echt bepaald preuts. Dan zal ik dus even vertellen hoever ik ben gegaan, ik weet niet wat voor jullie ver is, maar wij zijn net even zo ver gegaan dat ik 19 mei uitgerekend ben, is dat ver genoeg? O-)

frox 30 December 2004 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GurliejLove
Laten we zeggen, ben hopeloos verliefd op mijn vriendje Mark, en dus niet echt bepaald preuts. Dan zal ik dus even vertellen hoever ik ben gegaan, ik weet niet wat voor jullie ver is, maar wij zijn net even zo ver gegaan dat ik 19 mei uitgerekend ben, is dat ver genoeg? O-)
eigen schuld en dalijk heb je een dikke bult

Plankje 30 December 2004 11:51

Citaat:

Ik vind t idd wel heel erg ver gaan als je op je 17e (of 18e) een beetje gaat lopen rondneuken zonder condoom of andere vormen van anticonceptie. Daar gaat je leven :loser: |:(

GurliejLove 30 December 2004 17:43

Omg... Misschien is het ene beetje verkeerd begrepen, maar ondanks dat dit niet echt gepland was. Is het niet meteen erg... We wonen al samen en er zijn trouwplannen. We wilden inderdaad nog 2 a 3 jaar wachten met kinderen. Maar dat het iets eerder is gebeurd is het niet echt erg. Mark heeft een goede baan en ik heb ook een goede baan, dus geld is dus absoluut geen probleem. En waarom zou maan leven hier gaan? Ik heb een kinderwens en die zal echt wel uitgebreid worden hoor!

MoppY 4 January 2005 10:15

Hoi!!

Ik heb nu een jaar een een maand een vriendje..
13 maanden dus en ik ben nog steeds hopeloos verliefd hoor!! en hij gelukkig ook!! :yes:

en hoever.... Na een jaar heb je het wel gedaan hoor en gekke dingen gedaan ook :$ :9 haha je moet alles proberen is hartstikke leuk ;) :)

Ghris 5 January 2005 21:13

Citaat:

Omg... Misschien is het ene beetje verkeerd begrepen, maar ondanks dat dit niet echt gepland was. Is het niet meteen erg... We wonen al samen en er zijn trouwplannen. We wilden inderdaad nog 2 a 3 jaar wachten met kinderen. Maar dat het iets eerder is gebeurd is het niet echt erg. Mark heeft een goede baan en ik heb ook een goede baan, dus geld is dus absoluut geen probleem. En waarom zou maan leven hier gaan? Ik heb een kinderwens en die zal echt wel uitgebreid worden hoor!
U go girl!:thumbsup:

Zolang de relatie stevig gebouwd is, is er niks aan het handje :)

Behalve als je hoogzwanger bent, dan heeft mark denk ik wel wat aan het handje :Y) O-)

Banshee 5 January 2005 21:18

was hopeloos verliefd en single, ben nog hopelozer, en niet meer verliefd |:( |:( |:(

natasie 6 January 2005 11:15

Re: Liefdesstatus

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorientjah
Wie heeft hier momenteel een vriend/vriendin?
hoe ver zijn jullie al gegaan?
En wie is er hopeloos verliefd??
en weet hij/zij het al?

imk ben wel hopeloos verliefd maar hij weet het wel maar hij geeft er geen andoord op als ik hem vraag en hij heeft mij al vaak gevraagt maar nu doe ik het en dan geeft hij geen antwoord wat moet ik doen?
|:( |:(

Berend 6 January 2005 18:05

Vrijgezel

prinskoekje 6 January 2005 21:29

hopeloos verliefd

en ja, ze weet het en voorzover ik weet is het wederzijds. Ze is echter (net als ik) verlegen.

Dan moet je zelf maar initiatief nemen.

bootje 6 January 2005 21:31

Citaat:

trouwen op je 17de :s

Suepahfly 7 January 2005 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
trouwen op je 17de :s
iets op tegen ofzo:+kzou wel willen maarjah,ben wel slim genoeg om te wachten:)

ben trouwens bezet,en ookal moest het gedaan geraken,dan blijf ik bezet want ik moet echt niemand anders hebben:)toen het even uit was wegens problemen heb ik haar niet opgegeven of laten vallen en kijk waar ik nu sta8-)

Dorientjah 10 January 2005 17:20

Re: Re: Re: Liefdesstatus

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
leestekens gebruiken :d
:yes: :p

x-lizz-x 10 January 2005 18:36

te lang al :9

Karentjeuh... 10 January 2005 19:54

Citaat:

In je profiel staat dat je nog naar school gaat...:?

silverchair 11 January 2005 18:21

LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK maar nog niet verliefd O-)

Deay 15 January 2005 18:36

Onwijs verliefd..
Maar hij waarschijnlijk niet, hoewel een vriend van 'm beweert van wel..:?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:42.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.