![]() |
Ligt aan de dag of ik kom.. Volgende week heb ik vakantie dus dan kan ik in principe wel denk ik
|
Ik ga dit jaar ook nog keer met paar meiden ook me klas [+lerares? of die schoppen we weg? :p]
En er is de 12e breakdance battle, miss dat ik daar heen ga, als ik ga hoor je het wel :) |
toevallig ga ik.... niet de eerste tijd naar rotjeknor :?
|
ben net terug uit r'dam... blij dat ik er niet woon zeg, pfoe|:(
karima: ben niet van plan nog een keer te gaan binnenkort;) |
Citaat:
daar heb je op zich wel gelijk in... ROTTERDAM DURFT!!! 8-) |
maar kriem@ wanneer ga je dan?
|
Citaat:
(:D) Maar Lex, jij gaat inderdaad veel liever naar Tilburg he! Kom je binnenkort niet een keertje langs ofzo? En waarom is R'dam je zo tegengevallen dan? :( |
Ja Tilburg lijkt me een goed plan natuurlijk;) .
Maar Rotterdam is zo levenloos, je mist de gezelligheid om je heen die je bijv. in Amsterdam en Den Haag wel hebt... |
Ja, A'dam is wel een miljoen x gezelliger, ben ik met je eens ;)
Maar wanneer ben je van plan te komen? Moet je ff paar opleidingen af gaan zoeken ;) :) |
pfff kun je nog beter een speld in een hooiberg gaan zoeken dan ben je een paar jaar eerder klaar ook nog;) |:(
|
GÉÉÉÉÉÉF NÓÓÓÓIT OP!
|
Citaat:
|
Damn vergeet je mij helemaal! :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Tilburg is echt heel gezellig vind ik en...over een half jaartje woon ik in Tilburg :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
he he he
reageer dan :p ga jij de 12e? :) |
Solly:p Had het niet gezien :*
Maar nee, dan ben ik dus in Purmerend :( Maar breakdance.. Klinkt goed :7 |
Citaat:
ja toch! respect 2 breakdance _0_ Wat moeje in purmerend dan ;) He he he ga ik miss naar R'dam, ben jij er niet, heb ik toch niks aan ;) |
Goeie vraag.. Niet om te stappen iig.. Dood daar zeg :z
Ik ben er voor mijn lieverd! :D Maarsja, maybe ben ik er wel.. Blijf ik vrijdag+zaterdag in R'dam, zondag Purmerend. Hmm...Hmm...Hey, dat is nog niet eens zo'n gek idee! :p Waaro/wie/wanneer(hoelaat)/hoelang? :7 |
Citaat:
nog niks af gaan zeggen ofzo ;) het duurt nog lang, niemand weet nog zeker. ik ook niet dus :d |
Neej, weet ik :p
Maar tis nooit erg om in R'dam te zijn, dus :7 Waar dan? Gewoon buiten op 't plein voor Pathé? daar heb ik het ook wel es gezien! :7 |
Citaat:
ff w8! ff de info erbij pakken :p Citaat:
|
rotterdam? waar legt dat dan?
|
Citaat:
|
Tnx CoTN :D
@ The Phit: :huh: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Phit, witte gij da nie eens? :huh:
@ CoTN, ken jij nog wat moves? Of kom je voor het kijken en de stoere jongens? 8) |
Citaat:
Citaat:
Jaja, ik ken mijn les O-). |
Ik heb wel een reportage over Gent gezien! En ik wil er een keertje een weekendje naartoe! Grappig he! ;)
zag er inderdaad mooi uit! (als ik het me goed herinner, is er een heel mooi groot café wat eerst een regeringsgebouw was? Iig heeft het een heel hoog plafond.. :) En is het heel mooi en oud! ) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil er ooit nog es op. Vind het wel gaaf! :thumbsup: Dus kom voor breakdance, en de gasten, en de muziek :7 |
okeej, ik weet het nu 8)
Citaat:
|
@ Thalia: Hmm ik weet 't niet meer zeker. Maar daar wil ik iig zeker ff wat gaan drinken! :)
@ CotN: hoe stoer.. Een meisje dat kan breakdancen!!!! Heb het ooit es geprobeerd (stoer met mijn broer meedoen :z ) maar ben toen keihard gevallen.. :'( Ik kom dus voor het kijken en de jongens.. :$ Phit, yooo, slimmerd ! 8) |
Citaat:
haha gewoon beetje geprobeerd :) maar wil er wel ooit nog op. Ik zie wel. Ik leef niet zo snel vooruit :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.