Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   PvdA GL en SP (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52551)

klootzak 19 March 2005 00:35

Het gaat weereens helemaal nergens over, dat moslim erbij lopen alsof ze in Iran leven hebben we aan het PvdA beleid te danken, het zogename Positief discrimineren.

Oftewel een buitenlander mag *iets* en de nederlander kan doodvallen.

Ik ben er stellig van overtuigt dat iedre vorm van benadelen op grond van afkomst of bevoordelen op grond van afkomst verkeerd is.

Door deze speciale status te creeren schep je ook minder snel begrip.
Met als resultaat dat allochtonen en autotonen geen toenadering zoeken, met als resultaat dat je 10 jaar later moslimwijken hebt.

Gezien de politiek dit jarenlang heeft ontkent en alle kritiek, de mond heeft gesnoerd, zoas jan maat bijvoorbeeld is de Politiek de schuldige van dit beleid.

Nu het uit de hand loopt mag het dan gezegd worden.
maar het klootjesvolk is geindoctrineerd en stemt dus wat ze de afgelopen jaren ook hebben gestemt.
tenzij ze op andere gedachten worden gebracht.

En dat is wat er wordt geprobeert tijdens een verkiezingscampagne.

Gezien dat nu niet zo is zijn die tussentijdse peilingen net zoveel waar als een wc papiertje.

anemic 19 March 2005 11:27

mijn stem wordt de volgende keer blanco

keus tussen slecht en nog slechter

btw ik raad iedereen wat boeken van Naomi Klein te lezen

No Logo en/of Fences and Windows

dat heeft mij ook wel aan het denken gezet eigenlijk..

FunFair 19 March 2005 12:49

ja.. want geen keuze is een goede keuze :z

als je die mening hebt.. kun je beter emigreren naar mijn idee...

BlackTurtle 19 March 2005 14:12

er moet weer een revolutie komen

VIVE LA REVOLUTION!

balkende onder de guilliotine en de rest van dat hele zootje even laten zien dat wij hier verdomme de baas zijn en niet zij!

bartje518 19 March 2005 15:36

Dat lijkt me inderdaad een top-idee!

klootzak 19 March 2005 16:58

die revolutie komt er ook nog wel, ik hoop alleen vanuit de goede richting

K@rima! 25 March 2005 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
er moet weer een revolutie komen

VIVE LA REVOLUTION!

balkende onder de guilliotine en de rest van dat hele zootje even laten zien dat wij hier verdomme de baas zijn en niet zij!

Wie moet er dan in zijn plaats komen? Geert Verwilderd?
En volgens mij zie je over het hoofd dat dit kabinet wel door de meerderheid van de bevolking is gekozen. Nu vraag ik me toch echt af wie
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle wij
zijn :{. Blijkbaar zit de meerderheid niet te wachten op een nieuw kabinet zonder 't CDA.

klootzak 30 March 2005 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Wie moet er dan in zijn plaats komen? Geert Verwilderd?
En volgens mij zie je over het hoofd dat dit kabinet wel door de meerderheid van de bevolking is gekozen. Nu vraag ik me toch echt af wie zijn :{. Blijkbaar zit de meerderheid niet te wachten op een nieuw kabinet zonder 't CDA.

Je bent verkeerd geinformeerd, de meerderheid heeft gekozen voor het cda en PvdA

Ik vind het overginds een slappe naamsverkrachting geert verwilderd bedenk dan eens iets wat ergens op slaat.

bartje518 31 March 2005 10:27

Een meerderheid van de bevolking stemde niet bewust op PvdA en CDA. De PvdA-stemmers misschien wel, maar de CDA-stemmers is dat zeker geen zekerheid, er was een grote rechtervleugel bij de CDA-achterban.

klootzak 31 March 2005 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Een meerderheid van de bevolking stemde niet bewust op PvdA en CDA. De PvdA-stemmers misschien wel, maar de CDA-stemmers is dat zeker geen zekerheid, er was een grote rechtervleugel bij de CDA-achterban.
Of ze wel of geen drugs hebben gebruikt tijden het stemmen is niet te zien, feit is dat een meerderheid het knopje "cda" of "pvda" heeft ingedrukt.

PFP 1 April 2005 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
daar ben ik het mee eens, daarom zou het ook handig zijn om ook een coalitie te laten kiezen als een soort advies aan die partij

Tyskie 4 April 2005 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Of ze wel of geen drugs hebben gebruikt tijden het stemmen is niet te zien, feit is dat een meerderheid het knopje "cda" of "pvda" heeft ingedrukt.
Feit is dat de meerderheid ook cda/ vvd of d66 heeft ingedrukt.

Héé, welkom in de wondere staatsrechtelijke wereld van de Nederlandse democratie.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:43.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.