![]() |
vanavond kate als het goed is :o ben benieuwd
|
gaat kate dood?
|
nee
maar ik snap het nog steeds niet :+ |
Ik denk dat dr wat in het speelgoedvliegtuigje zit ofzo :o. En wat zit er nou in die berg? :? :z
|
Citaat:
ja en waar is claire :zzz |
Citaat:
of ene diamant :o en ja waar is ze?! kate een bloeddorstige moordenaar, wat een dolle boel |
tot september geen lost meer 8|
Ik wil GVD nou eens weten wat er onder dat luik zit, en heb heeeeelegaar geen zin om 10GB aan 24 afleveringen van Lost te gaan downen :no: |
Re: Lost
Citaat:
http://abc.go.com/primetime/lost/epi...2004-05/3.html Ik vind Lost een zalige serie en ik volg het nu ook elke week sinds het begin ... heb zelfs nog nooit zolang naar een serie gekeken. Locke is favoriet acteur. Dan Charlie & Jack ! |
|
Citaat:
Code:
.. |
Citaat:
|
Je bedoeld hoe het afloopt ? :?
|
Citaat:
:'( |
Wie is Boone nu weeral ? :$
|
die lekkerding
|
Meisje ... Jongen ... Foto ? :p
|
|
Citaat:
hij is idd vet lekker :Y) volgens mij heb ik het vorige week gemist. |
|
dankzij de veronica gids kreeg ik een dvd,
|
Citaat:
|
^ wtf :?
en ik heb gemist, wat was er gebeurd? |
Heb je een aflevering gemist ? Geen nood: Voor samenvattingen:
http://abc.go.com/primetime/lost/ep.../2004-05/3.html Daar kan je alle afleveringen nog eens herlezen. |
Citaat:
|
Jah, maar ik wacht wel liever af hoor :)
|
ik ga vandaag gewoon rennen vanuit mijn werk.. 9 uur zijn we gesloten.. ff paar dingetjes doen.. kwart over 9 buiten.. en dan proberen om in een kwartier naar huis te rennen :+
|
:'( :'( :'( :'( *snik* *snik* :'( :'( :'( :'(
|
Wat was dít nu weer, vanavond? Een samenvattingsuitzending met irritante voice-over.. :notgood:
Ik wilde juist uitleg over dat licht! Was die aflevering met het licht soms de voorlopig-laatste ofzo? Of begint er een nieuw seizoen? |
Citaat:
Na de 20e aflevering komt er altijd een samenvatting, dat was ook zo bij Desperate House.. |
Citaat:
|
vorige week was seizoen 2 afl 1 ofzo? want het heette geloof ik 'lost, the journey", dus alleen maar een soort samenvatting van wat er tot nu toe gebeurd is :)
[edit] dat is gelul maar het was wel de aflevering van vorige week :+[/edit] |
pfff, op het einde van seizoen 1 weet je nog altijd niet veel meer :{
Dit weekend dus al keer seizoen 2 beginnen kijken ;) |
zo hey, wordt me toch een potje spannend. Ik weet eindelijk wat er in dat luik zat :p
|
god het einde was wel gaaf gister :D
|
nou, het leek me altijd een leuke serie maar gisteren heb ik het voor het eerst gezien :+ leuk :D
|
Damn weer het einde van het seizoen op net 5, ken ik weer gaan wachten...
|
Ben ik nu de enige die dat niet kent? :$
|
De enige ja, Lost is vette stoer johhh...
Alleen jammer dat seizoen 2 alweer af is ja :s |
net de laatste aflevering van season 2 gezien en is echt wel en enorm goede, er wordt veel duidelijk maar er komen terug een pak vragen bij. Nu is het 4 maand wachten :(
|
dubbele episode bedoel je?
als je af en toe rondleest op internet vraag je je echt af wat er nog meer gaat gebeuren, het gerucht gaat dat het misschien wel 5 of 6 seizoenen wordt? :D |
Ik ga straks de laatste 2 delen kijken. Want ik heb toch liever de ondertitels erbij 8)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.