![]() |
|
(niets)
|
PT100
|
|
OOPS touche!, niek heeft als naam: Vrouwen zijn net statiegeld Flessen, ze hebben iedere week iemand op de lippen
|
|
17p15p12
|
Citaat:
Ontopic: http://rapidshare.de/files/1067618/*censuur* |
l
.
|
|
(niks)
|
Zelf mag ik ook niet klagen. Zie er best goed uit. Maar doe elke ochtend een BBBB-programma volgens een videoband van Cindy Crawford die ik ooit zag...Elke ochtend tien minuten de benen en 10 minuten de buik. Dan 10 min Yogacise: dat is dan rekken en strekken. s' avonds maar niet elke avond: hetzelfde stramien, maar dan 10 min. billen en 10 min. borst. En een beetje hardlopen, fietsen, wandelen. En dan voel ik mij fit zat!
dit :+ oh en het gaat niet over mij |
CABIN CREW --- STAR TO FALL
(is wel grappig liedje!) :yes: |
• Als de patiënten snel behandeld worden, kost de
behandeling minder geld en is er meer ruimte voor andere patiënten. |
Citaat:
|
*censuur*
De antwoorden van de actualiteitenquiz. :+ |
niks
|
Terri Schiavo overleden (bron: www.fok.nl )
|
|
<Fenris> My mom found me perusing bash.org and looking up quotes about incest, and was like OMG!
<Fenris> Now she actually goes there regularly to make sure there aren't any new text words that have been searched for <Fenris> I saw her looking at the site yesterday, and was like, "WTF??" <Fenris> And she said she was just checking to see what kind of stuff I look at online. <Fenris> I swear, someday I'm just going to rape that bitch. <ctone> ... <ctone> now theres a quote for bash.org <Fenris> Don't you fucking dare. |
PHP Code:
|
en dat is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.