![]() |
5 euro netto met bezorgen + fooi
9 euro netto met badmeesteren per uur natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
maar was idd 17 toen ik die 9eu netto kreeg :yes: kreeg niet naar mijn leeftijd betaald, maar naar de leeftijd die je eigelijk moet hebben as badmeester.. (18 dacht ik) |
Citaat:
|
9 euro per uur
kijk da verdient pas lekker:z |
Citaat:
maar aangezien ik alleen snachts werk (150%) of in het weekend (195%) is dat bedrag dus anderhalf a 2x zoveel :7 |
5 euro per uur
|
Citaat:
ze belde gistere dat ze me dit jaar weer wilde hebben :7 Ging der al vanuit, maar ze wilden weten of ik dit jaar weer kon |
ik verdien 3,50 ofzo, netto... niet veel maar is meer dan toen ik 17 was.... als je 30-40 uur in de week werk tikt het wel aan... nadeel is alleen dat je er wel koppijn van krijgt en die asperientjes op werk op zijn :(
|
4,72p/u:{
vind het eigenlijk te laag, maar ja ik vind het leuk werk en ik rij af en toe in n auto waar ik alleen van kan dromen:) das ook wel belangrijk buiten het loon |
Service flat/bejaardentehuis
Telemarketing Bij Rijkswaterstaat (schoonmaken ;) ) |
Citaat:
|
ik werk in een restaurant! Bediening..
Bij camping Beerze Bulten! |
Citaat:
|
ik werk nu zo'n 4 uurtjes in deweek en krijg daarvoor 26.50 euro, maar ik krijg eigenlijk 5 euro per uur, dus het is iets meer, zo'n ruime 6 euro per uur en dat als schoonmaker :D
|
Administratie van een bejaardenhuis. 7,50 per uur (normaal volwassen uitzendkracht loon)
|
Citaat:
|
van Rijswijk expertise (expertisebureau voor vrachtauto's) en ongeveer 4,50 per uur
|
bij de snackbar:p
|
yay, gistere gesprek gehad op het zwembad en ben weer 0,50€ omhoog gegaan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.