![]() |
ssdd
|
ge-fuckin-weldig:z :love:
|
sjah.. euh verliefd in de prille fase :love:
|
Een grote puinhoop waar ik me eenzaam op de top bevind.
|
ik ben een heel klein beetje verliefd aan het worden... maar een heel klein beetje hoor! :yes:
|
hopeloos verliefd
|
gaat wel weer toppie :thumbsup:
en dat werd verdomd tijd |
een beeeeeetje verliefd...
|
:love: 5 maanden vandaag :love:
|
Heeel gelukkig momenteel. Ik kom net bij mijn vriend vandaan en ik besef op dit moment weer hoeveel ik eigenlijk van hem hou:)
|
Ik voel zowel bij een ex-vriendje, die ik toevallig vandaag weer sprak, als bij een leuke jongen die ik net heb leren kennen een hopeloze letterlijke afstand :| (respectievelijk een gat in Noord-Holland en Denemarken :p).
Daarnaast is er nog een jongen van m'n studie die ik net ken en heel leuk vind, maar daarvan weet ik niet eens of ie vrijgezel is en hij woont ook ver weg 8) . Beetje gemengde gevoelend dus ja. |
nog steeds super happy :love:
|
die beginnende verliefdheid is alweer helemaal over.
hoewel... ik heb net de absolute droomjongen (volgens mij) een beetje leren kennen. En ik vind dat ie absoluut helemaal bij me past! (of hij dat ook vind... :z ) :love: maar toch nog niet verliefd :p |
Citaat:
|
Ik zit met een leuke jongen te chatten, maar ik vind dattie te veel van me wil weten, wat moet ik dan zeggen, hij lijkt me zo leuk en willem niet kwetsen...
|
Citaat:
|
zwaar zwaar zwaar klote :'(
maar geen zin om uit te leggen.. 8| |
Citaat:
|
momenteel gaat ie een btje klote hiero...:{
btje hopeloos verliefd, en nu ik gevoel had dat het wel wat kon worden, loopt ze echt een soort van over naar andere jongens, waarvan ze tegen mij heeft gezegd dat ze die niet mag, dus kweet nu ook nie meer... en al mn vrienden (die kennen haar ook heel goed) zeggen dat wij helemaal bij mekaar passen, maar ze vind dus zelf van niet denk ik....:( |
Wij communiceren nu met wilde dierengeluiden :| is dat normaal ?
:+ |
Neen.
|
Jawel man :+. Dat betekent dat jullie ver gevorderd zijn in jullie liefde! :love: altijd van de goeie kant bekijken.
|
ik ken nu een meisje hier in de buurt via msn en spreek der wel eens.. ennu ik haar beter leer kennen heb ik het gevoel dat ik iedere keer als ik haar gesproken heb steeds meer verlieft van word...
maja.. zei zegt zelf nog van ik wil je eerst beter kennen voor we iets serieus gaan afspreken.. bios ofzo... maarjah.. dus moek ff afwachten... |
anders bouw je toch een vrouwtje van Lego Kolkie :p
|
al gedaan... maar ze is zo stijf en stil..
|
Citaat:
|
slecht:{ ik zag namelijk mn vriend met zijn ex fietsen. Ik weet dat ze nog gewoon vrienden kunnen zijn maar toch een stuk jaloezie.
|
aargh, ik voel mezelf verliefd worden, maar ik wil helemaal niet verliefd worden (nu toch nog zeker niet) omdat het wsh toch weer onmogelijk is!
|
redelijk crap
|
gelukkig verliefd :love:
|
bijna 3 maanden,, maar dat zal binnenkort wel over zijn :(
|
nu 10 maanden,
nog helemaal verliefd |
hoh kerels |:( |:( O-)
|
like, verlaten
maja boeiend |
11 juni 26 maandjes :) and counting...
|
K ben nu 3,5 maand vrijgezel. En ik heb besloten dat ik (voorlopig) niet meer aan liefde doe. :9
|
Kerel zijn allemaal eikels! :@
|
correctie silverchair..... hebben!! :z
|
Kut.
|
Citaat:
|
Nogal eenzaam... :(
|
zelfde als gister
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voel me super, en helemaal verliefd :love:
|
mja ik voel me supergelukkig nu
heb min relatie van bijna 4 jaar bijna kapot gemaakt, en was op nippertje van rampzalig gewoon door een van mijn zoveelste stomiteiten. Maar nu 4maanden laten na mijn rampzalig avontuur gaat alles met mijn vriend enorm goed en kan het geluk ni meer |
zeer gefrustreerd!!:'(
|
Ik denk dat ik iemand heel erg leuk vind :o .
|
Hier wel weer oké...
zin in de vakantie O-) |
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=54388
Lees dit topic en dan weten jullie allemaal genoeg denk ik of niet????:D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.