![]() |
nee zeg :D
zou je in een circus midden naar de stip rennen en in de grote rode neus van de clown knijpen en dan weer terug gaan zitten naar je plek en doen alsof er niks gebeurd is? |
Ja, want dan moet ik lachen :+
Durf jij 2 tenen van je voet eraf te hakken zodat je kan zeggen: Ik heb 3 tenen? |
nee
durf jij iemand uit Staphorst helemaal verrot te schelden? |
Waarom niet, ik pak gewoon een mini :7
durf jij t verkeer te regelen op een snelweg..? |
nee
durf jij in Staphorst een streng-gelovige verrot te schelden? |
(wat heb je toch tegen staphorts?)
nee durf jij een tentamen van iemand anders te maken onder zijn naam? |
ja
zaterdagavonds in je korte broek een cafe binnen te stappen? |
ja
@dobbo, ik hoorde dat vanochtend op het nieuws, dus... ontopic: durf jij een spookrijder proberen in te halen? |
euh ja.. :)
Durf jij in een bak met levende kakkerlakken te liggen voor 100euro? (5 min.) :\ |
Citaat:
Durf jij terwijl je met je vriendin ligt te krikken de naam van haar beste vriendin te noemen??? :p |
Jawel. We doen het toch meestal met z'n drieen dus het maakt niet zóveel uit. :yes:
Durf je voor de 'grap' op je bek te gaan midden in de stad? |
Citaat:
Ja zeker wel heb van het weekend zelfs geleerd schwalbe te maken dus dat zou kunnen :D Durf jij te gaan likken aan de uitlaat van een auto??? |
Kijk zoiets durf ik wel, maar zou ik gewoon niet doen.. :|
Durf jij je met je ogen dicht door een drukke straat te laten leiden? (ik eeecht niet :D ) |
Citaat:
Durf jij aan tafel voor de lol keihard GODVERDOMME te schreeuwen.. (denk dat ik dan op mn flikker krijg :p ) |
Citaat:
durf jij het en zou jij het doen voor 50 euro? |
Hmjahor..
Durf jij met je kop tegen n muur aan te slaan? |
Citaat:
en tegen een spiegel? |
Nee.
N stenen muur? |
Citaat:
houten? |
ja hoor
en een stalen wand? |
Citaat:
durf jij van een schuur van 5 meter hoogte af te springen, zonder iets dat je val breekt? |
Citaat:
Durf jij een kerk binnen te lopen op zondagmorgen tijdens de dienst en vervolgens 5 minuten onafgebroken hard lopen schelden??? |
Citaat:
durf jij mestbom te maken en die vervolgens bij een bejaardentehuis naar binnen te gooien |
ja hoor
jij t zelfde met een brandbom? |
Zoiets durf ik wel, maar ik zou het gewoon nooit doen.. :no:
Durf je een middagje door de stad te lopen verkleed als iemand van het andere geslacht? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.