![]() |
Citaat:
|
Citaat:
komt me bekend voor :p |
Citaat:
|
Citaat:
Koelkast (liegebeestje) _0_ _0_ _0_ 12 Van welk mannelijk forumlid kan je de mooiste vrouw maken? Frox 4 :+ ik wens je veel succes :D (goed werk steve!) |
Citaat:
|
Dat ik bij weegschaal sta, is omdat iemand dacht dat het mijn sterrenbeeld is :z
|
achja sommige mensen denken bij weegschaal ook aan iemand die in balans is duss :7
|
Citaat:
't Scheelt dat je niet meteen een afkeer zou hebben van mij na de eerste seconden dat je me gezien hebt :z. Mijn zinnen zijn weer te ingewikkeld vandaag ... |
Citaat:
|
99 % zeker dat dat kolkie of spine was
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Puuh, 7x beste FB zie ik nu pas :o Hoeveel sporters zitten daarbij trouwens? 8) En van Lies weet ik dat ze mij genoemd heeft. :o
|
Re: Uitslag Enquete!
Citaat:
:D :'( |
Geen idee meer, maar die eerste twee kwamen allebei van mij. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leuke antwoorden verder 8) |
Wordt je een keer genoemd, sta je bij alcoholvrij bier? :? waarom? :+
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
@LexS
Ik heb het een goeie vriend een keer horen roepen.. dus... Woudjuh (Tibetaanse zandhaas) @thaliaaglaja het zal maar zo kunnen zijn dat ik dat ben geweest maar weet het niet zker... weet niet precies meer wat ik overal neergezet heb... |
jippieej, ik ben ook twee keer genoemd! :d
bij kabouter plop en fijne nieuwkomer... 8-) de antwoorden zijn zoo geestig he :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch 4x niet vergeten :D
Zo te zien allemaal door Red_Scorpion maar toch:+ Ik weet niet eens wie Woutjuh is maar dit is maar beter ook zo te zien :) |
Re: Re: Uitslag Enquete!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeten8| Ik wilde hem ook nog invullen.. Stom:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vindt me dus dom en niet grappig8) :* |
Citaat:
|
haha alcohol vrij bier..
het mooie is dat ik er nog nooit een gedronken heb :+ edit: die positie van irritant komt op 1 volgende keer ;) |
Wooeehhooe ik word ook een keer genoemd..
Bij foto's..tja ik post ook alleen maar daar bijna en in het meidenforum..maar ik zal aan jullie wens voldoen (of niet:9) |
Citaat:
Edit: 2 Wie is het domst? Nickchange 6 Welke forummer denkt dat ie leuk is, maar is het niet? Nickchange Wel dus hè? |
Citaat:
|
26 in een psychiatrische inrichting belanden?
Annomeisje 9 Appelshampoo 3 Elvenkindje 3 Biffyclyro 2 LoeLoe 2 MrInsane 2 Amneris Banaan Dext0r Electricity Funfair Groovmaster Lieve Colafles Psychobunny Saartje Wolfhawk Woudjuh [/b][/QUOTE] Lol kon ook niet anders dan dat ik hierbij zou staan. :D |
Citaat:
Ook hallo :) |
Niet 1 keer genoemd, is dat goed of slecht? :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom lijk ik op een gorilla?? :D |
Citaat:
|
Vergeten in te vullen 8) .:o
|
Citaat:
|
Leuke enquete alleen spreken mensen mekaar wel tegen, bv ik ben een vd irritantste en het meest kansloze, maar ondertussen wel een van de leukste nieuwkomers :D
Maar verder wel leuk zo'n enquete op zijn tijd en ik moet toch zeggen, dat van Analfabeet dat was al wel te verw8ten dat ik die award mee naar huis mocht nemen. :p |
heeeey ik sta er ook 3x in, volgens mij heeft 1 iemand issues met me ofzo :O (jaloezie waarschijnlijk)
|
Citaat:
|
goed werk stevie :9~
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.