![]() |
Ik vind het persoonlijk erger (niet dat ik een voorstander ben van het schelden met kanker) dat als iemand kankerlijer, of kanker hond of weet ik veel wat tegen je zegt, dan dat iemand gewoon een keer uit woede met kanker scheld.. bv van kanker wat is dit nou weer (ofzo)
|
ja maar kanker wordt tegenwoordig ook vaak gebruikt om iets te vergroten. zo van: dat was kankerhard ofzo. ik zag laatst zelfs een msn naam en daar stond in: ik hou kk veel van je (L) enzo. dus ik vragen: wat betekent die kk in je naam? ja kanker natuurlijk was het antwoord. dusseh :x
|
Ik gebruik het zelf echt nooit... alleen als ik zo'n grote woede uitbarsting heb en me eigen niet kan beheersen ofzo.. mensen die het vaak gebruiken vind ik dus echt gewoon ziek :{
en dat hele watskeburt gedoe is ook gewoon ziekelijk :+ |
ik zeg het ook weleens :$ maar alleen als ik echt boos ben of me godse ergens aan irriteer ofzo..
verder vind ik het nogal sneu van die mensen die zeggen: Geef mij dat kanker boek ff.. dat soort zinnen ... :notgood: |
In mijn buurt is het vooral zo: Ey kankerlijer geef die kankerbal ff goed dan anders schiet ik em kankerver naast, kankerhond!
En dan lachen ze er vaak bij :z |
ik zeg het maar niet :x :D :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier in belgie gebruiken ze dat niet als scheldwoord
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is toch zo dat als jongens plots aardig tegen je gaan doen ze iets nodig hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.