![]() |
Bruin
|
Blue here :)
|
blauwww
|
Bruin
|
Citaat:
Althans bij mij is dat zo. Als er weinig licht is kleuren ze blauw-grijs, als er te veel licht is, hebben ze een helblauwe kleur. |
[Moet-ei-kwijt-mode] Kleur ogen is niet erfelijk. Baby`s in de buik van de moeder hebben allemaal rode ogen omdat ze nog geen pigment hebben. [/Moet-ei-kwijt-mode]
Ben alleen vergeten hoe het dan wel zit met de verschillende kleuren 8) |
1 Bijlage(en)
Bluuuueeeee
|
Blauwe ogen
Ik zat net te denken (n.a.v. Flater's reactie) en ik realiseerde me dat ik niet eens weet welke kleur ogen mijn ouders hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
blauw
|
Citaat:
Trouwens, wie is er nu bezig? :p |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
lijkt me groen :)
|
1 Bijlage(en)
Zoiets dus..
|
Blauw.. denk uk :p:d
|
mn rechter ook is best wel redelijk blauw...
mn linker oog dat is aan de kant van mn neus zeg maar, blauw, en loop naar de buitenkant langzaam over in groen..:yes: :d |
1 Bijlage(en)
hier een foto van mn linker oog
|
Donkerbruin.
|
1 Bijlage(en)
groen met een blauw randje :?
|
wat een leuke ogen af en toe. :9~
|
Bruin
|
Bruin
|
Citaat:
En kleur ogen is wel degelijk erfelijk bepaald.. Want laatst nog over had vlak voor de geboorte van Amber :Y) |
Even een vraagje aan ieder die zich geroepen voelt:
als je iemand voor het eerst ontmoet, weet je dan gelijk welke kleur ogen hij/zij heeft? Kan je dat een uur later nog navertellen? Ik weet dus nooit welke kleur ogen iemand heeft. Ik weet alleen of ze wel of niet fonkelden, het is maf. |
ik let er meestal wel op eigelijk :)
|
lol, mijn pa heeft grijze ogen, mijn ma groene, en mijn zusjes blauw, en ik ben enige met bruin hoe kan dit? :s
|
Dan zit er ergens in je familie iemand met bruine ogen. En is een van je ouders de drager van de bruine kleur in je oog :p
|
Citaat:
tenminste.. alelen.. zo heet dat toch :? is al best lang geleden dat ik genetica heb gehad :z |
Klopt... volgens mij is er dan een melkboer of klusjesman in het spel geweest :+
|
Citaat:
|
Blauw-grijs met een beetje geel/goud/whatever rond mijn pupil :yes:
|
1 Bijlage(en)
Omdat ik hier heel erg geel licht heb lijkt 't nu of ik een soort groene ogen heb, maar ze zijn echt blauw met een zonnebloem-achtig iets :P
|
Citaat:
Nee.. want als je Bruin/blauw hebt kun je ook het blauwe alel door geven, en als je partner ook een allel voor blauwe oogkleur doorgeeft heeft het kind dus blauwe ogen |
Heerlijk origineel bruin :')
|
1 Bijlage(en)
:)
|
groen,bruin met grijs?
|
ik had het al eerder gevraagd, maar waarom staat diet bij adb?
|
Omdat hij niet echt ergens anders thuishoort ;).
|
blauw
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.