![]() |
Hopelijk doe ik na de zomer nog steeds MBO Horeca Manager/Ondernemer alleen dan leerjaar 2 :p
|
Citaat:
|
Volgend jaar 2e jaar aan de International Hotel Management School Breda, of aan de IFT (Institute for Tourism Studies)
|
ik ga eerst mn examen halen van 4 VMBO (ja blijven zitten in groep 6):$
en dan ga ik naar SPW niveau 3 en als ik dat heb gedaan wil ik niveau 4 gaan doen8) en dan maar eens even kijken of ik daar werk in kan vinden:yes: |
Dit jaar me havo diploma halen, daarna HBO logopedie in Nijmegen :) Heb volgende week me toenlatingstest. Dus gaat spannend worden ;) Als ik die test niet haal dan ga ik voeding en dietiek doen :)
|
In mei hoop ik HBO Commerciele economie af te ronden.
Volgend jaar: psychologie, sociologie of een jaar werken en dan een van die opleidingen volgen. |
Als ik beter me best ga doen zit ik volgend jaar in Havo 5 :{
|
Citaat:
|
HAVO5 en ik moet wel, want ik ben al een keer blijven bakken, maar ik sta er nu wel goed voor.
|
ik hoop over te gaan naar t derde jaar van me HBO opleiding: Ruimtelijke Ordening en Planologie :)
8) |
Citaat:
jah soms moet je het stuur omgooien... ik heb nu wel genoeg gezien van economie... |
VWO 3 ;)
|
Hopelijk het 2e jaar MBO Horeca Manager/Ondernemer
|
Volgend jaar nog niks, maar het jaar erop wil ik naar de Amsterdamse hogeschool voor Kunsten. Ik heb eindelijk iets gevonden wat ik graag zou willen doen! :)
|
Ik ben aangenomen op het SintLucas :d
|
4 lange, doch slaapwekkende jaren geleden zat ik in de brugklas. Maar nu, mijn vooruitzichten zijn om aan de Universiteit iets van filsofie en geschiedenis te studeren.. ;)
|
Ik zit nu in mijn examen jaar vmbo theoretisch en ga of naar de opleiding artiest/entertainer of naar het modelyceum :)
Ik kan btw niet wachten tot ik van school af ben:d |
IBA op de EUR. Hopelijk! Eerst nog mijn VWO examen halen. Sta ook al anderhalf jaar ingeschreven bij Stadswonen voor een studentenkamer. Ik kan niet wachten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.