![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
SlipKnot
|
Zoals al genoemt is : KoRn, maar ook Iron Maiden, Epica, Evanescence, My Chemical Romance, Rammstein en Nightwish...
|
Waar staat Children of Bodom?
|
Sorry,, Children of Bodom luister ik niet zo vaak :{...
|
Elfje is de locale forumgek.... uhhhh, ik bedoel CoB-fan :p ;)
|
Indierock, postpunk, elektro, soul, dancehall,...
|
dance, trance, 70's and 80's
|
Citaat:
zo ja wat vond je ervan? |
Nee...Ik ga nooit naar conserten,, ik luister alleen naar muziek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Albums wel ,, maar losse liedjes download ik...
|
Citaat:
|
ik ben gek op rock :d
voral oudere rock :p bands zoals : guns n roses(:thumbsup: ), AC/DC, golden earring, alice cooper, aerosmith enz enz :p en waarom.. omdat ik vind dat dat echt muziek is.. (bijna) alle muziek die nu gemaakt word zit niet echt meer goede muziek in.. maarja.. dat is mijn menig ;) |
Citaat:
|
rock & oldies :yes:
ben veel te laat geboren ;) had nu in de jaren 80 moete zitte:P |
Trance
Dance Techno Hardcore Hardstyle Hip Hop Rock Rap Jah gewoon alle muziek die ik op me pc heb staan. |
Citaat:
ik opper maar wat |
Citaat:
|
Citaat:
|
CoB
Nightwish Nile Sonata Arctica Ektomorf Dimmur Borgir Cradle of Filth etc etc |
ik hou niet meer van goffik, want dat is uit.
electro, indierock, emocore, hardcore, hiphop, britpop. |
Ik luister naar Rock/Hardrock/Metal en een beetje punk.
Voorbeelden van bands: Iron Maiden, Guns ´N Roses, In Flames, Iced Earth, Staind, The Offspring enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister nog altijd het meest dance (Xfm vooral)
tijdje terug ook erg veel hardstyle/hardcore maar nu niet meer. luister nu naast dance ook veel rock/pop |
metalcore/hardcore
|
Okay vooral hiphop r&b enzo van die dingen..
Er is maar 1 ding dat ik niet kan uitstaan!! En dat is hardcore|:( Eigen mening.. |
Ik hou meer van metal, rock, grunge, punk, alto, etc.
Zoals Nirvana, Guns n' Roses, System of a Down, Metallica enzo. Soms is ska ook lol, (de Hardheid). |
Even wat bandjes posten danmaar:
Biohazard, The Agony Scene, Flogging Molly, Heaven Shall Burn, Taking Back Sunday, Enya, Bullet For My Valentine, Evanescence, From The First To Last, Kittie, After Forever, Anathema, Anorexia Nervosa, Avantasia, Between The Burried And Me, Epica, Flyleaf, Hopesfall, Jimmy Eat World, Leaves' Eyes, Madball, Megadeth, My Chemical Romance, Shadows Fall, The Birthday Massacre, enzovoort |
Maar echt oude muziek ('60 - '80) kan ook leuk zijn.
|
Weet je wat pas echt oud is
|
abba
|
hoe hard is abba :[
|
Urban oftewel R&B :wave:
|
Citaat:
|
|
./target nepperds
./shoo |
precies hetzelfde...ook de redenen ervoor
|
ik hou het meeste van oude muziek , beatles- pink floyd - led zeppelin - cream - byrds - the move - cream - yardbirds - enz
:P en van nu van the strokes, arctic monkeys, subways, bloc party, blue van en art brut enzo :) en af en toe hou ik ook wel van een beetje dance/techno/ambient/nu-jazz/lounge - muziek en van jazz en blues hou ik ook:yes: |
Citaat:
|
ik probeer t :(
|
muziek?
k denk rock en emo (heel het forum vermoord me -.- ) en britpop is ook wel lol jup |
Muziek smaak
Ik hou eigenlijk van alle muziek, behalve van die commerciële shit die in de hitlijsten staat, daar wordt ik zo moe van vooral al die nep gangsters die je de laatste tijd ziet zoals, lange baas, en frans b, ali b, noem maar op, ze kunnen aardig rappen, maar daar blijft het bij...geef mij dan maar a tribe called quest, of gewoon de goeie ouwe Osdorp posse
|
Mensen die van alle muziek houden moeten eens Merzbow opzetten
|
Bobbejaan Schoepen, Jetty Pearl, folksmuziek, shantykoren, duitse slager muziek, folkmetal en industrial, en klassiek, en neoklassiek. Electric Body Music is leuk om in trance te raken, vaderlandse muziek mooi om gevoelig op te zijn.. :)
|
me eigen gemixte shit 8-)
bubblinGg reggaeton... ik ben fan van mezelf _0_ :$ |
Bijna Alles.. van André Hazes tot en met Speedterror..:$
Trance niet :| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.