![]() |
Citaat:
heb op zaterdag wel wat beters te doen vandaar dak het altijd op woensdag zie, ben benieuwd :9 :9~ |
haha stiekem zit ik in idols 3 8-)
elvenkindje ik heb helemaal geen pm gehad :+ |
Citaat:
|
bah .. babyface serge door :(
|
Citaat:
en dit meen ik :p maar ik ga voor harm grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :9 |
Citaat:
|
Citaat:
maar op zich heeft ze wel wat :p |
Citaat:
ik: Pahaaap pap: Ja we kijken idols dan moet ik wel wat op nivo blijven :+ |
Citaat:
|
ik heb net idols-the story so far gekeken :+
damn idols-addict ofzo :? vorige keren keek ik het helemaal niet.. wie denken jullie dat er morgen uitgeflikkerd worden? ik denk ellen en i-jay. of kweenie eigenlijk :? maar ik hoop renske want dat vind ik een debiel. |
Citaat:
|
ik ben voor alle meisjes en voor harm. de rest (vooral i-jay en a-aron) mag eruit. ellen moet winnen.
zo dus. 1. ellen 2. marescha 3. floortje 4. harm 5. raffaela 6. renske 7. angelique 8. christon 9. ariel 10. charissa 11. serge 12. aaron 13. i-jay :Y) |
ehm nou blij dat plenske eruit is 8)
ik ga voor 1. harm en verder kan het me geen reet schelen. :Y) ik vind ellen wel leuk maar die ogen zijn zo eng. en floortje en angelique vind ik wel ok. a-a-aron heeft geniaal haar :p i-jay mag opkeplurt inderdaad. |
Floortje vond ik goed :p
|
Mijn top 11
1. Floortje 2. Harm 3. Rafaella 4. Ellen 5. aaron 6. Maresha 7. Charissa 8. Angelique 9. Christon 10. Serge 11. I-Jay |
rot op I-jay is leuk :'(
|
ik heb het nog helemaal niet gevolgd :$
|
Citaat:
|
hij kan niet zingen!
|
Ik heb alleen de uitslag gezien, maar wat was dat nou voor iets dan? Lekker duidelijk of niet :/
|
Charissa eruit .. mjah, iig beter voor dat kind, beetje de tanja van idols ook zo..
|
omg i-jay keek echt arrogant toen ie op de kruk moest. echt van WTF IK of all people?
suckerrrr. |
Citaat:
en ik vond het zielig voor hem :( maar harm was leeuukk he :love: |
Citaat:
|
Ik vind I-jay ook niet zo leuk, maar wel kut voor hem
|
is dat een nieuwe ipod variant ofzo?
of probeert hij die ene gast van die vorige idols te imiteren? |
ik ga za naar de live uit zending :d
|
Sonny uit almelo lag er bij de wildcard show al uit!! :'(
voor de rest volg ik et niet meer,, ben dr nog steeds niet over heen dat HIJ er uit ligt!:$ |
zo en wie gaat eruit vanavond?
ik gok ellen of maresha. maar ik hooooooooooooooooooooop rafaëlla |
muuu christon :(
|
ik vind ellen zo'n doos
|
Maresha ofzo moest eruit.... tss
|
Raffaela en Floortje zijn leuk!
|
Citaat:
ik ben voor dat donkere meisje met die wilde bos krullen! Maar dies te onopvallend om te winnen denk ik. (omg ik was trouwens zo blij dat hyperwijf charissa eruit ging.. fjoe.. ik vond haar heel irritant!) |
Sonnyyy!! :'(
|
Citaat:
rafaella zingt supervals, is arrogant en ziet er niet uit man |
ik snap niet waar die haat jegens ellen en marescha vandaan komt. iedereen heeft een hekel aan hun. maar misschien verklaart het dat al die mensen raffaela en a-a-a-aron juist wel leuk vinden :')
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind persoonlijk maresha veeel leuker dan floortje, en ellen is gewoon stoerrrrr 8-) a-a-a-aron vind ik wel ok maar het wordt nu allemaal hetzelfde.. en rafaella mag dus opkeplurt volgende week. ik ga voor harm en ellen in de finale :love: en ze moeten iets met elkaar krijgen. hoplaaa |
serge :love:
|
mieperts rafaella is cool, ze kan alleen niet zo goed zingen, ze moet maar presentratice worden ofzooo, en aaron is gewoon schattig <3 ellen vind ik maar een beetje droog. en serge is lelijk :o
|
wtf! rafaella zwanger :o
|
praat je gezelli met jezelf ambi ;)
nou ik vind het wel prettig dat aäron eruit is en niet ellen. volgende week rafaella, dan floortje, dan serge, dan ellen, en harm 2e, angelique eerste. aan eerste worden heb je toch geen fuck. maar ik vind dat angelique dat wel verdient. |
harm is echt een lapzwans. hij is nog te lui om de tekst uit z'n hoofd te leren :z
|
Citaat:
zijn broek was wel geniaal though. |
vanavond rafaëlla eruit :9
|
boehoe :'(
m'n schat :( |
Nou ik kijk er niet meer na, en ik vind het ook totaal niet interesant meer eigelijk het wordt voor mij te eentonig.
|
ellen blijft er ook steeds maar net in he :7 ik vond het wel zielig voor serge, ik had het echt totaal niet verwacht ook, maarja. ik vind angelique de laatste tijd echt gruwelijk goed. die mag van mij wel winnen. en als volgende week raffaela er eindelijk eens uitgaat.
|
ik vond serge maar nep, dus ik ben blij dat die eruit is. Heb niet echt een favoriet dit keer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.