Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Structurele problemen binnen staff? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56210)

luie-donder 7 November 2005 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ND
Ik weet zeker dat mijn antwoord 100% het zelfde bevat, overigens hoef je de druk even niet te vergroten bij Bo :*
ik hou mn mond

Banaan 7 November 2005 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik zal t alleen maar toejuichen als bo blijft hoor... ik kan me in ieder geval voorstellen dat ze wilt blijven als er nu daadwerkelijk iets gaat veranderen, daarom vroeg ik me af of ze nog steeds op haar standpunt stond van gisteravond.
Excuses dan dat ik zo snel mn woordje deed :+

Iig, ik hoop dat het duidelijk mag zijn dat er iets gaande is op het forum (met name in staff :z) Ik wens jullie alle info toe maar we hebben zelf nu nog geen 100% zekerheid, vandaar dat het allemaal een beetje onduidelijk is. Ik kan iig mededelen dat Bootje, Ambypur en ik alledrie blijven. Van die vierde persoon die weg wou gaan moet ik nog het één en ander bespreken ;)

Jamiel 8 November 2005 09:53

Zoals ik al vermeld had net in staffroom: Ik kap er ook mee.
Iedereen weet wel waarom, ik vervul mijn taak als forumbaas niet goed. Dit om tijdsredenen en gebrek aan inspiratie en inspraak (te weinig doorslaggevende ideeen).

-edit- even voor de duidelijkheid, ik heb een maandlang geen internet thuis, kan nog wel op het forum komen op school en bij mijn vriend.

Kampie 8 November 2005 10:06

Conclusie:
Dit is een vooropgezet plan om Jamiel en mij eruit te werken.. :|

luie-donder 8 November 2005 14:46

en wanneer horen we dan wat er dan is veranderd?

dext0r 8 November 2005 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
en wanneer horen we dan wat er dan is veranderd?
wanneer we allemaal (binnen staff dus) een antwoord weten.

Kampie 9 November 2005 11:03

schiet op dan!

Banaan 9 November 2005 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
schiet op dan!
Ik geef een hint: na 18:00 vanavond :7

luie-donder 9 November 2005 18:33

Citaat:

Ik geef een hint: na 18:00 vanavond :7
dat is het nu allang

Impressions 9 November 2005 18:41

Citaat:

dat is het nu allang
Na 18:00 uur kan elke tijd zijn, dus ook morgen, of overmorgen, of .. :z Ietsje meer geduld hebben :)

Banaan 9 November 2005 18:48

Citaat:

dat is het nu allang
Ja, er zijn al beslissingen gevallen, alleen ik kan nu even geen mededelingen plaatsen omdat er bijna niemand tegelijk online is :p

bartje518 9 November 2005 19:02

Ik ben er nu 8)

luie-donder 9 November 2005 19:27

heej, 2 beheerders erbij. :)

Kampie 9 November 2005 22:55

Druk vergaderen en maar nieuwe mensen op de plek zetten maar zorgen voor goede gedragsregels ho maar..

deze is notabene door Stevie gemaakt http://forum.leerlingen.com/vbb/anno...?s=&forumid=10

die is al meer dan 2 maand geen FB meer..

bartje518 9 November 2005 23:07

Geef even wat tijd, Kampie! Eerst alle 'poppetjes op de juiste plaats zetten'. Dit soort dingen worden vervolgens zo snel mogelijk aangepast! Op Discussie is dat bijvoorbeeld al wel gebeurt.

bootje 9 November 2005 23:27

Citaat:

Druk vergaderen en maar nieuwe mensen op de plek zetten maar zorgen voor goede gedragsregels ho maar..

deze is notabene door Stevie gemaakt http://forum.leerlingen.com/vbb/anno...?s=&forumid=10

die is al meer dan 2 maand geen FB meer..

ga jij anders ff toveren in onze plaats?

Stevie 9 November 2005 23:28

ik vind het ook niet altijd nodig dat 'oudere' gedragsregels worden aangepast als ze nog steeds goed zijn, alleen maar omdat er een nieuwe fb is... (het staat wel beter natuurlijk, maar ik vidn het niet het belangrijkste wat er is)

Kampie 9 November 2005 23:33

Ik vind het wel belangrijk. Er staan namen in die er niet in horen. Daarnaast kan je op deze manier nooit terugvallen op de gedragsregels.

en Bootje, toveren hoeft niet. In 5 minuten heb je de gedragsregels aangepast.

Tyskie 10 November 2005 00:12

Vijf seconde bedoel je. Dat soort dingen is de basis voor een structurele wanorde. Als je dit soort dingen niet eens op orde hebt...

Bart en ND, veel succes... ik verwacht er alleen niets van. :+

Stevie 10 November 2005 00:30

we zullen zien, wel succes gewenst iig ja

bartje518 10 November 2005 18:51

Citaat:

Bart en ND, veel succes... ik verwacht er alleen niets van. :+

Ja, bedankt joh! :7

Kampie 11 November 2005 13:16

Nou nou.. het tempo zit er wel in :thumbsup:

Loy 11 November 2005 13:18

Citaat:

kan het niet meer bijhouden

Tyskie 11 November 2005 13:18

Jaja.. ze gaan fanatiek te keer... :')

Stevie 11 November 2005 14:46

Citaat:

ze tonen iig al meer motivatie als jij in je hele periode hebt getoond

Banaan 11 November 2005 16:20

Dank voor de complimentjes!

Anyway, op dit moment doet sarcasme mij niks, ik weet dat er beweging in zit alleen tis idd jammer dat jullie er nog niks van merken. Sorry :* Maar we doen ons uiterste best, geloof me 8) en toen wou je staff ineens weer in :'(

Bazzemans 11 November 2005 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Persoonlijke verwijten over gebeurtenissen in het verleden hoeven wat mij betreft hier niet plaats te vinden..

K@rima! 11 November 2005 22:41

Citaat:

Jaja.. ze gaan fanatiek te keer... :')
:? Is alleen maar goed toch? Ik wens jullie iig veel succes ermee!

Tyskie 12 November 2005 02:15

Citaat:

Dank voor de complimentjes!

Anyway, op dit moment doet sarcasme mij niks, ik weet dat er beweging in zit alleen tis idd jammer dat jullie er nog niks van merken. Sorry :* Maar we doen ons uiterste best, geloof me 8) en toen wou je staff ineens weer in :'(

Ik ben benieuwd naar je grootse plan om ll.com weer levendig en aantrekkelijk te maken voor jong gepeupel. :')

Misschien moet je maar in een babyblauw leeuwenpak door Amsterdam gaan lopen ofzo? :+

Maar ff serieus, je hebt nu een nieuwe structuur neergezet, zoveel werk is het dan toch niet om de poppetjes op de juiste plaatsen neer te zetten en eventueel op zoek te gaan naar nieuwe poppetjes. Dan kunnen al die lelijke gedragsregels tenminste aangepast worden enzo.

Banaan 12 November 2005 13:22

Citaat:

Maar ff serieus, je hebt nu een nieuwe structuur neergezet, zoveel werk is het dan toch niet om de poppetjes op de juiste plaatsen neer te zetten en eventueel op zoek te gaan naar nieuwe poppetjes. Dan kunnen al die lelijke gedragsregels tenminste aangepast worden enzo.
Ik snap wat je bedoeld en het hoeft ook niet zo heel veel tijd in beslag te nemen. Echter verwachten wij de komende weken iets vernieuwends waar wij zelf niet over controleren. Het forum aanpassen (qua interface, inhoud, poppetjes etc etc) is idd wel zo gedaan, alleen doen wij dit niet zonder besprekingen met de andere. Vandaar dat we een beleidsplan aan het opstellen zijn, die zeer spoedig besproken zal worden zodat we daadwerkelijk binnen een korte tijd een veranderd forum zullen hebben. Maar dat merken jullie binnekort.

En geen gezeur dat ik het tevaak beloof (dat t binnekort komt) want jullie vragen er gewoon steeds om :p

Heb jij een babyblauwbroekje maat 32-34? :$ Oversized graag

Kampie 12 November 2005 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Welke periode? Misschien op het einde van mijn FB+ periode ja. Maar toen ik alleen nog maar FB was heb ik mij meer ingezet dan dat jij je kunt voorstellen.

bartje518 12 November 2005 14:17

Jajaja, dit wordt toch maar welles-nietes. Voor aanstaande vrijdagmiddag zal jullie duidelijk worden wat er gaat gebeuren, beloofd! :7

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.