Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Sneeuw (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56450)

MrInsane 26 November 2005 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
is toch lijp dat het in sommige delen flink sneeuwt, en amper 100 km verderop het net vrolijk zomer leek?
zo groot land is dit toch niet? :z

Ik wil net zeggen, als ik de tv aanklik lijkt het wel alsof dat allemaal in rusland gebeurt ofzo als ik hier naar buiten kijk :p

AmbyPur 26 November 2005 13:48

hier ligt maar een miezerig laagje dat zo weer weg is :no:

thali 26 November 2005 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
maak t zelf eens mee, ik had gisteren echt slechte zin en daarnaast begon m'n pa nog eens te zeuren dat ik erg naar wiet rook (ik stond er in de buurt) dus daar werd ik ook gestoord van :z
Begrijpelijk, maar ik vind het nog steeds geen reden om te vloeken met het woord kanker ;). Ik ben er ook door moeten gaan met mijn fiets en heb er uiteindelijk een kwartier langer over gereden dan anders, dusch.

K@rima! 26 November 2005 18:14

Sta je even 4uur vast op Utrecht centraal.. Dat dat mij weer moet overkomen :z
Pfffs ik voelde me dik genaaid door een vrouw op amsterdam centraal gister, volgens haar reed alles vanaf utrecht weer. Wij dus als een gek die trein pakken. Horen we halverwege die reis het volgende bericht: ''.... Eh beste reizigers, op Utrecht centraal is het ... eehh chaos... Je kunt ook gewoon in deze trein blijven zitten, die gaat weer terug naar amsterdam. ..Eh veel succes.'' 8|

The6thgate 26 November 2005 18:28

vanmorgen lag hier n lekker dik pak :)

best lache met auto's rijden @ werk. af en toe proberen n beetje te slippen en vervolgens nog net niet op n paal knallen:+

K@rima! 26 November 2005 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
vanmorgen lag hier n lekker dik pak :)

best lache met auto's rijden @ werk. af en toe proberen n beetje te slippen en vervolgens nog net niet op n paal knallen:+

ja kicken man, in zo'n dure auto keihard tegen een paaltje opknallen!:D

Stevie 26 November 2005 18:40

ik ben wel blij dat ik gisteren niet naar utrecht geweest ben dan had ik ook de hele dag kunnen wachten :z

Ar-Tuur 26 November 2005 18:41

Er ligt hier nu inmiddels wel een behoorlijk pak. Heb daarstraks in een nieuwe sneeuwbui een halfuur gedaan om mijn vader op te halen in Ulft (2km.).
Vanavond ga ik met collega's stappen, dat wordt ook lachen dan:)

K@rima! 26 November 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik ben wel blij dat ik gisteren niet naar utrecht geweest ben dan had ik ook de hele dag kunnen wachten :z
ja serieus, dan heb je echt geluk gehad. Er ging niks richting den bosch, helemaal niks. (maar je ben wel gratis koffie misgelopen :aai: )

Stevie 26 November 2005 18:51

:huh: werden er ook dekentjes uitgedeeld? :'(

Impressions 26 November 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Sta je even 4uur vast op Utrecht centraal.. Dat dat mij weer moet overkomen :z
Pfffs ik voelde me dik genaaid door een vrouw op amsterdam centraal gister, volgens haar reed alles vanaf utrecht weer. Wij dus als een gek die trein pakken. Horen we halverwege die reis het volgende bericht: ''.... Eh beste reizigers, op Utrecht centraal is het ... eehh chaos... Je kunt ook gewoon in deze trein blijven zitten, die gaat weer terug naar amsterdam. ..Eh veel succes.'' 8|

Die vrouw zit zich nu nog steeds kapot te lachen :')

Bask 27 November 2005 08:17

zondag 27 november. nog steeds geen sneeuw. twintig km verderop wel, maar hier niet.

SpiNe 27 November 2005 12:46

het lijkt hier wel engeland alleen maar nattigheid bah

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.