Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Kort en opmerkelijk nieuws (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56846)

Stevie 27 October 2006 11:55

zou dat dennie zijn geweest?

Sander 27 October 2006 11:56

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
zou dat dennie zijn geweest?

Sinds wanneer is die 31 dan?

Stevie 27 October 2006 11:57

o ja. nouja misschien had ie wat munten meegenomen uit finland

Sander 27 November 2006 10:37

Vrouw hangt elf dagen dood achter boekenkast

NEW PORT RICHEY (ANP) - Na elf dagen zoeken is achter een boekenkast in een huis in Florida het lichaam van de 38-jarige Mariesa Weber gevonden. Weber kwam ondersteboven klem te zitten tussen de muur en de kast, toen ze een stekker voor een televisie in het stopcontact wilde plaatsen.
De vrouw kon zich niet meer bevrijden uit haar benarde positie in haar kamer in een huis in New Port Richey. ,,Ze overleed door verstikking'', aldus Amerikaanse media zondag op gezag van de politie.
De vrouw woonde samen met haar ouders en andere leden van de familie. Die familieleden dachten dat ze was ontvoerd. Het werd pas duidelijk wat was gebeurd, toen zus Connie Weber in de kamer van Mariesa een voet boven de boekenkast zag uitsteken.

Iessie 27 November 2006 11:44

dan ben je wel apart bezig geweest zeg!
haha, zie je ineens zo'n voet boven de kast uitsteken, dan kijk je ook wel behoorlijk raar op, denk ik zo :P

Dunja 27 November 2006 16:40

Wat eng. :o

Dan schrik je je de hottemetot. :P

Babydress 27 November 2006 18:17

Doet me denken aan de Grudge & Saw :yes:

Verder moest ik lachen om de opmerking van Stevie :+

Sander 28 November 2006 14:01

Vrouw van 92 overlijdt na te zijn ‘vergeten’
Door Paul de Schipper

Dinsdag 28 november 2006 - RAAMSDONKSVEER – Een 92jarige demente bewoonster van zorgcentrum Het Hoge Veer in Raamsdonksveer is overleden nadat het personeel vergeten had haar in bed te stoppen.
De vrouw probeerde daarom zelf in bed te raken, maar ze viel, brak daarbij een heup en bezweek aan de gevolgen van de daaropvolgende operatie.

Directeur Menko Konings spreekt van ‘een betreurenswaardige, menselijke fout’. Het zorgcentrum heeft het voorval gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg. Deze instantie wacht nu op de officiële rapportage van Konings.

Op de vraag of het hier om een ‘bezuinigingsdode’ gaat, antwoordt de directeur: „Hoge werkdruk kan ik niet uitsluiten.“ De medewerkster die de blunder heeft gemaakt, is niet geschorst. Wel heeft ze voorlopig geen late diensten. ,,Ze zit er ook ontzettend mee“, aldus Konings.

Familieleden van de vrouw zijn boos. Ze vinden dat er niet voldoende zorg is verleend.

Zorgcentrum Het Hoge Veer telt 112 bewoners, 135 personeelsleden en 95 vrijwilligers. De instelling werd in 2004 onderscheiden met het ‘Gouden Keurmerk’.

insanity 28 November 2006 14:26

oud . nieuws man :)

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...vrijgezel.html

veeeeel belangrijker

*schrijft liefdesbrief*

Babydress 28 November 2006 18:10

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1272659)
oud . nieuws man :)

*link*

veeeeel belangrijker

*schrijft liefdesbrief*

:no: :'(

Reactie op het hilary-nieuws; Wel jammer, vond het een leuk stelletje.

Sander 3 January 2007 10:25

Citaat:

Duitsers heten weer Adolf
BERLIJN - Adolf mag weer als voornaam in Duitsland. De naam gold tientallen jaren als ongepast omdat voormalig nazidictator Hitler ook zo heette.

Steeds meer Duitsers geven hun pasgeboren zoontjes voornamen uit de periode van de grootouders, blijkt uit onderzoek. Franz, Siegfried en Otto zijn opnieuw populair. Bij dochters zijn de ouders wat terughoudender, hoewel namen als Lieselotte ook weer opduiken.

Een wetenschapster vermoedt dat de keuze voor oud-Duitse namen een reactie is op moderne, vaak Amerikaanse namen zoals Mike, Cheyenne en Dakota.
Dat mensen hun kind Adolf noemen oke, maar Lieselotte kan toch echt niet hoor :+

thali 7 January 2007 19:43

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1283675)
Dat mensen hun kind Adolf noemen oke, maar Lieselotte kan toch echt niet hoor :+

:( :{

Waarom noemden ze hun kindjes geen Lieselotte? Ik kan me geen hoog geposisioneerde vrouw herinneren in heel WOII.

Dunja 7 January 2007 21:28

Citaat:

Origineel gepost door thali (Bericht 1284613)
:( :{

Waarom noemden ze hun kindjes geen Lieselotte? Ik kan me geen hoog geposisioneerde vrouw herinneren in heel WOII.

Volgens mij was lieselotte gewoon een naam uit de periode van iemands grootouders. :)

thali 10 January 2007 21:24

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1284670)
Volgens mij was lieselotte gewoon een naam uit de periode van iemands grootouders. :)

Louis en Kamiel zijn ook namen die uit de "tijd van de grootouders" komen en zo lopen er toch ook voldoende rond.

Ik ken trouwens toch wel een aantal Li(e)selot(te)'s die niet eens zoveel schelen qua leeftijd met mij. (Zowel ouder als jonger.)

Dunja 18 January 2007 14:09

Citaat:

Gesneuvelde soldaat verwekt kind

Een Israëlische soldaat die in 2002 sneuvelde, wordt alsnog vader.

Draagmoeder
De 20-jarige militair werd in de Gazastrook gedood door een sluipschutter. Op verzoek van de moeder van de soldaat werd direct na zijn dood sperma van hem afgenomen. De vrouw heeft nu toestemming gekregen om via een draagmoeder een kleinkind te krijgen.

Grootouders
Volgens de Israëlische wet zou alleen een echtgenote op zo'n manier gebruik mogen maken van het sperma van haar overleden man. Blijkbaar is daar nu een uitzondering op gemaakt, want de soldaat was ongetrouwd en heeft de moeder van zijn aanstaande kind nooit gekend. De draagmoeder gaat zelf voor het kind zorgen; de vader en moeder van de gesneuvelde soldaat hoeven alleen maar grootouders te zijn.
Tja... :x

insanity 19 January 2007 10:02

Wie wil dat nou niet?

een pa die dood is voor dat ie klaar kwam

ik hoor de grappen al :Z

Sander 19 January 2007 10:35

Je vader is al 22 jaar dood?

En je bent 20?

thali 22 January 2007 20:01

En toch, 't is toch mooi dat zoiets kan/mag, zelfs in de landen?
Ergens is het voor die ouders een troost? Wat ze kwijt zijn wordt vervangen door iets nieuws. Misschien dat dit moreel voor sommige mensen niet kan, maar in dat opzicht zie ik geen probleem.

En ik weet niet in welk jaar jij leeft, Sander, maar 2002 is echt wel al 5 jaar voorbij.

Dunja 1 March 2007 13:19

Citaat:

Doedelzak doet pijn aan de oren
LONDEN (ANP) - Leden van een Schotse doedelzakband moeten oordopjes indoen omdat hun muziekinstrumenten meer lawaai maken dan een straalvliegtuig. De groep kreeg het advies van gezondheids- en veiligheidsinspecteurs na metingen.

De doedelzakken van de traditionele Wick Royal British Legion Scotland Pipe Band produceerden 108 decibel, hun trommels bereikten 122 decibel. Dat is meer dan een klein straalvliegtuig bij de start veroorzaakt, meldde de Britse omroep BBC woensdag.

De wet vereist maatregelen als lawaai de grens van 90 decibel overschrijdt. In 2005 moest een 13-jarige Schotse jongen stoppen met doedelzakspelen omdat hij de geluidsnorm overschreed. Na commotie over het besluit kreeg de jongen een 'stillere' doedelzak.
Bron

:+

ash-hôôle 1 March 2007 13:20

haha, ja die dingen maken echt een gigantische herrie. Niet echt prettig voor de oren.

Amnesia 10 May 2008 17:35

1x, Ok.
4x? GTFO!

Open een topic als je aandacht wil voor je hippieactiviteiten.

<>woutertje<> 31 July 2010 17:11

:')

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...sen_Baarn.html

geniaal al zeg ik zelf

Baloe 31 July 2010 17:53

1. oud nieuws
2. sneu grapje
3. hier bestaat al zo'n topic voor

ofwel jouw topic heeft idd de goede titel: :')

Chitesel 31 July 2010 18:26

:')

<>woutertje<> 31 July 2010 18:34

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1497619)
1. oud nieuws
2. sneu grapje
3. hier bestaat al zo'n topic voor

ofwel jouw topic heeft idd de goede titel: :')

echt ik zag hij verscheen vandaag pas wmw?

<>woutertje<> 31 July 2010 18:37

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/247973 donderdag 29 juli staat er ? dat lijkt mij geen oud nieuws?

Baloe 31 July 2010 19:18

ga nou niet zo moeilijk doen

dat jij nou op die ballensites kijkt, khad t dinsdag of woensdag al op 538 gehoord :z

blabla1993 31 July 2010 20:24

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1497637)
echt ik zag hij verscheen vandaag pas wmw?

Serieus man, wtf moet deze zin voorstellen? :')

Deegbal 1 August 2010 11:05

Echt? Ik zag anders dat het artikel vandaag pas verscheen. Wmw?

Zoiets. Wat hij met wmw bedoelt weet ik ook niet. :')

Baloe 1 August 2010 11:46

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1497693)
Echt? Ik zag anders dat het artikel vandaag pas verscheen. Wmw?

Zoiets. Wat hij met wmw bedoelt weet ik ook niet. :')

ik dacht eerst dat die de site bedoelde, maar dan krijg je WMR...

achja, kinders

Deegbal 24 August 2010 21:06

Wouter is weer actief, en ik wil het graag nog even weten. :*

Baloe 24 August 2010 21:15

haha:P

lindascott 23 April 2014 13:27

Good message saves trees but not monarch butterflies

dui lawyer phoenix

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.