![]() |
Bazzemans: 3
appelshampoo: 3 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 Melisss: 1 MickyMin: 1 Omdat het te simpel is voor jullie O-). 14. Hoeveel kindjes hebben we, volgens onze site, gemiddeld per dag? Site is terug te vinden in mijn profiel. |
170
|
appelshampoo: 4
Bazzemans: 3 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 Melisss: 1 MickyMin: 1 15. Welke Romeinse god was de mythische vader van Romulus en Remus? |
170
|
Mars
|
die Romelus en Remus waren toch opgevoed door wolven ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
appelshampoo: 5 Bazzemans: 3 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 Melisss: 1 MickyMin: 1 16. Hoe heet de hond van de Simpsons? |
Citaat:
|
snowball toch?
|
Santa's Little Helper
|
appelshampoo: 5
Bazzemans: 3 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 Melisss: 1 MickyMin: 1 Saarah: 1 Jammer dat Headliner al het antwoord heeft gegeven op de volgende vraag... 19. Wie staat er aan het hoofd van een republiek? |
President
|
appelshampoo: 5
Bazzemans: 3 Headliner: 2 Melisss: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 MickyMin: 1 Saarah: 1 Ohja: degene die op deze vraag juist kan antwoorden krijgt 10 punten per juiste naam. Ik zoek twee namen: 18. Welke diehard-speelpleiners organiseerden de bouwweek vorige zomer? Andere vraag (voor 1 punt): 20. Wat doet Woody Woodpecker het liefst? |
nix, luieren
|
De boom bewerken met zijn snavel..
Andere mensen plagen mijn zijn getetter. |
Haalt Melisss appel in?
appelshampoo: 5 Bazzemans: 3 Melisss: 3 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 MickyMin: 1 Saarah: 1 Waarover praat je als je niets weet te vertellen? |
over niets?
|
Neen.
|
waar het hart vol van is stroomt de mond van over.
|
Vlindertjes en bijtjes, of ook wel koetjes en kalfjes :notgood:
|
Volgens mij scoort meliss weer een punt..
|
Koetjes en kalfjes, inderdeed.
appelshampoo: 5 Melisss: 4 Bazzemans: 3 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 MickyMin: 1 Saarah: 1 22. Hoe heet het popje van Wiske? |
schanulleke, eerst schalulleke en ff Schabolleke en Isodoruske.
Ik was er een tijdje gek van en toen heb ik weleens wat opgezocht :d.. |
Citaat:
appelshampoo: 5 Melisss: 4 Bazzemans: 4 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 MickyMin: 1 Saarah: 1 23. Waarom kan je door een merrie te laten hinniken haar leeftijd achterhalen? |
euhmm :? Dat kan niet :? weet ik veel :p
|
Citaat:
|
Exactly! De ontblote tanden verraden de leeftijd.
appelshampoo: 5 Melisss: 4 Bazzemans: 4 Headliner: 2 Alpha: 1 ash-hôôle: 1 MickyMin: 1 Saarah: 1 niemand: 1 24. Welke Belgische wielrenner heeft dezelfde naam als een politicus? |
Ga nou geen vragren over belgische dingen stellen :(
Volgens mijn mama Tom steels O-) |
en een puntje voor de moeder van maaike
|
Citaat:
|
Steels is niet juist.
Tenzij jij me een Belgische politicus met die naam kan voorschotelen ;). |
tom steels wilde wel de politiek in geloof ik :Y)
maarre gokje.. marc wauters? |
Erwin Vervecken?
|
Euhm... tip misschien? Hij is de laatste jaren nogal in opspraak geweest wegens doping...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.