![]() |
Best een aardige stad voor een weekendje weg inderdaad, maar niet om speciaal te gaan shoppen... Ik zag niet veel verschil met Nederland toen ik op de Meir liep.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst heb je t over de Meir als voorbeeld van modestad Antwerpen en nu moeten we weer naar de Kammenstraat?
|
Citaat:
en dit kun je ook zeggen over de anderen...en ik kammenstraat heb je de meer alternatieve winkels en urban enzo... en dan heb je ook nog de tussen wegen winkels waar je vooral duurzame classice kledij terug tevinde hebt!... antwerpen staat in de spot licht bij het tv programme (ik weet niet of je dit ook hebt in nederland) alive.style ach ja, elk stadje heeft zijn ding:) |
haha, dan is Amsterdam ook een modestad. :+
|
Citaat:
Sorry, maar ik vind het niet homo-achtig. Al eens een homo met een roze shirt gezien ? ( vast wel ooit eens ) maar in het algemeen dragen homo's net geen roze, OMDAT mensen al altijd zoveel voor-oordelen hebben. Maargoed. Volgensmij is het helemaal niet raar als een jonge roze draagt, tegenwoordig blijkt het nogal 'hip' te zijn , achja ik heb er verder ook niet zo een verstand van .. |
ik draag ook wel rose..
eerst wou ik het ook niet... maarr het staat me goed...:p |
Roze heeft so een gay thing erover hangen dat ik weiger dat te dragen zoiezo.
Alhoewel het me mss best zou staan, maar er zijn nog zo veel andere kleuren uit te kiezen, dus roze vertik ik :) |
Citaat:
was da nu weer voor uitspraak :{ tis niet omdat je ross draagt dat je homo bent .... kben zelf ook homo en kan je verzekeren je zult niets roos in m'n kleerkast vinden .... roos in nu eenmaal de mode kleur van deze lente en zomer voor jongens :P |
ik vind 't wel heel leuk staan maar moet niet te strak zijn en jj moet het mooi kunnen combineren...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat er niet om dat het benoemen van een neger als zwarte beledigend is, maar dat het het als stigmatiserend wordt gezien..
Ik hoop trouwens dat Alonso volgend seizoen in het roze gaat racen. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.