![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Discriminatie (als het verkeert geschreven is...ik ben geen spelling wonder xD) als iemand niet geaccepteerd wordt zoals hij is, zoals buitenlanders maar ook emo's en gothics waarom zou je hun gevoelens niet respecteren
|
Citaat:
Tuurlijk wel. Veelt te veel soms. Zeker maak ik me ook druk om mezelf hoor.Maar geef toe,we doen het alemaal wel en in deze tijd zelf wel Tevéél. De meeste mensen kijken al naar vreemden en oordelen hen dan alleen al om welke kleren hij draagt,welk kapsel hij heeft,hoe hij wandelt etc.. Dat is waar ik me druk om maak nu. |
Noobs.:wave:
|
players
|
Ga dood zeg ik toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ik jou was zou ik dan eerst maar een normaal nederlands gaan leren!! |
Hou je bek tegen hem?
Dan erbij, als het je niet aanstaat dan rot je zelf toch lekker op? En jij moet ook een[s] normaal Nederlands leren, want jij bakt er ook niets van. |
Citaat:
Dus... ga maar lekker dood (doet ie het weer!) en ga iemand anders pesten wil je? Of ga op je knieën, dan heb ik nog wat voor je :{ |
Citaat:
En nee, ik ga niemand anders pesten! Ik vind het eigenlijk wel leuk om jou te pesten ;).. Wat heb je dan voor me? |
Citaat:
Ach joh, ik vergeet één letter, ga je nu dood? |
Citaat:
Het zal me een zorg zijn of iemand van hier dood gaat *) Citaat:
Citaat:
Kom maar kijken. Citaat:
|
Citaat:
Ik nog wel hoor, en ben ook niet van plan om weg te gaan voor jou ;). Waar? Moet ik nou bang worden?? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je na duizende reacties op dit forum nog steeds niet normaal ergens op kunt reageren, dan zou ik toch maar eens naar jezelf gaan kijken en je af gaan vragen of het wel helemaal goed met je gaat. |
Het is internet, geen sentimentele zeverplaats waar we allemaal lief voor elkaar moeten zijn.
|
Citaat:
Oftewel, dag defensie! Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
man, ga toch naar een psychiater ofzo
|
Citaat:
|
en by the way, ik ben geen man!!
|
Waar baseer je dat op?
|
Citaat:
kunnen jullie gezellig samen gaan. |
Ga jij dan ook mee?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
doeidoei(K) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad indoctrinatie |
Citaat:
Doe ff niet zo sago over msn!:[ |
Ik BEN chago, mag ik ook eens?
|
Citaat:
|
Dan maar niet.
Ik ga er tenminste niet om snijden. |
au.
|
Citaat:
|
vertel
|
Citaat:
Jullie zullen het toch niet snappen, dus waarom zou ik het gaan uitleggen? |
na, begin er dan ook niet over!!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.