![]() |
lol, dat FTP draait, maar wat is de URL.
Ik heb aflevering 2 gemist van 31 augustus, heb jij die online staan? Ben ook wel bezig met torrent maar ik denk dat ik het niet ga redden voor donderdag :| Stuur me anders ff een PM |
Vorige bericht was dus voor Saduf
|
Ik hoop eigenlijk t liefst dat seizoen 6 van 24 zsm in USA begint. :7 |
seizoen 2 vind ik tot nu toe maar wat matig.
|
't is niet matig pvd. ;p
Morgen ofzo deel 3 kijken. :9 |
Echt zonde dat jullie t spoilen.
|
wtf is spoilen
|
De uitslag van een serie vertellen bijvoorbeeld, of in dit geval wat er gebeurt/gaat gebeuren.
|
Ja, ik wil jullie ook vriendelijk verzoeken om de spoiler functie te gebruiken met dit soort dingen.
Gewoon [spoiler] voor de tekst zetten en eindigen met [ /spoiler] Alvast bedankt |
|
Citaat:
|
nou hier niet
|
leerlingen.com Forum vBulletin 3 style heb ik aan staan...
|
mmm, bij mij doet ie het onder alle drie de skins
|
Spoiler doet het idd niet bij alles skins en/of leden, geen idee hoe dat kan, maar omdat ie het soms ook wél doet, wel gebruiken dus :Y)
Ik heb in sommige berichten spoilers gezet. |
SE2 EP4 net gezien. SE2 is nog best spannend zo. Alleen soms zo ver gezocht (ongeloofwaardig) maar ach. :z
|
hmmm
toch zonde van se2 ep4. maar t zat er wel aan te komen helaas. |
Citaat:
Wie de neuk is die Oscar Shales? Die vader van Scofield/Lincoln die in Seizoen 1 ook al een paar opdook? |
jeeej ik heb afgelopen zaterdag eindelijk weer een x PB kunnen kijken :z
|
ik kijk het ook af en toe, hettis wel een toffe serie
|
En toen had die dikke avocado geen pikkie meer.. Go Tweener ;)
|
Tweener raakt ook nog wel wat kwijt, hoor :p
|
Citaat:
|
pfffjeeejtje heeeejhzzzzz. Moet gewoon tot 23 oct wachten op een NiEuWe Pb AfLeVeRiNg. :*
|
Mooiste tv show van dit moment:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohnee, de 7de kan ik niet vinden
|
moet je nog ruim een week op wachten niemand. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aflevering 7 is al geweest niemandje. Bedoel je niet aflevering 8? daar moesten we 3 weken op wachten. :o
http://www.mininova.org/search/prison+break/seeds volgende week ist ie er. :+ |
Citaat:
Tweener is die Vanilla Ice kid remember ;) Ik hoorde dat er met hem ook wat gaat gebeuren.. En nu ben ik wel heel benieuwd wat er met Abruzzi gaat gebeuren, heeft het met Fibinacci te maken? |
Seizoen 2, episode 7:
|
Echt? Hoe dan?
|
Citaat:
|
Ik heb het overrrr Tweener, van die pa weet ik het al.. En jep ben zeeeer nieuwsgierig..
|
Citaat:
|
|
|
Ik ben trouwens ook wel fan van die Secret-Service gast. Echt te gek hoe die speelt 8).
|
ik ben fan van T-Bag. Dat is de enige die nog wel in staat is om een moord te plegen. De rest zijn allemaal doetjes. ;)
|
Ik vind het jammer dat de angel uit het verhaal met John Abruzzi is gehaald. Had me leuk geleken als hij Scofield nog was komen opzoeken ervoor enzo. Hij kon ook wel een moord plegen. En nu hebben we zelfs een moordenaar bij de FBI erbij zitten :Y)
Waarom die spoilers nog, iedereen weet toch al hoe het gaat lopen :p |
verdomme! mijn torrent ding is op 99,9% blijven hangen en iemand had de pc uitgezet.. nu doet die de laatste 0,1 niet meer :'(
|
Citaat:
|
Deel 8, maar is nog niet te downloaden :'(
|
Citaat:
Maar ik vertrouwde het niet, dus heb hem weer gewist :) Las al bij die link dat er meer mensen waren met het 99,9 probleem.. Ben nu een andere link aan het downloaden |
Citaat:
|
Volgende week al toch, of gaat de tijd zo langzaam :+
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.