![]() |
nou ik denk dat ik er niet meer over na wil denken hoe het zit... heb er zoveel over nagedacht. kom de ene keer tot de conclusie dat iedereen wel een beetje bi is. en t volgende moment dat dat weer niet kan. maar het gekke is.. heb zelf nu een vriendin waar ik harstikke gek op ben... terwijl ik hiervoor ook vaak genoeg een vriend heb gehad waar k eveneens verliefd op was! bi dus!... als je maar gelukkig bent!*)
|
Ik ben ook hetero :)
|
bi
|
Ik ben Wendy, aangenaam :)
|
homo
|
ik ben homo (jongen) en ik ben er blij mee :D
|
hetero.. (maar wel nieuwsgierig)
|
tot nu toe nog altijd hetro;)
|
Kweetnie. Misschien zal ik het ook nooit echt weten.
|
Citaat:
|
Ach, laat ik het erop houden dat het me niet veel uitmaakt. Voornamelijk jongens, zolang het maar een leuk persoon is,maakt dat me niet zoveel uit.
|
Tja bi he... Van twee walletjes vreten: HEERLIJK :p
|
H to the etero
|
iets bi-achtig zullen we maar zeggen :p
en iedereen is bi ! |
Ik val op personen, niet op geslacht.
|
wow, nog steeds hetero
|
hetero
|
Goed nu je weet wat iedereen is zeg maar wat los je daar mee op of heb je dit topic alleen maar geopend om te kijken of je de enigste bent die op het zelfde geslacht valt?
edit: 100% HETRO!! |
ik ben de 4de HOMO en ik ben er trots op!!!:P
|
Ik ben 100% hetero, maar ik kan er ook absoluut niet tegen als er van die verwijfderige homotype's aan me gaan zitten:kots:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nix op homo's tegen, zolang ze de handjes maar lekker thuis houden. Ik persoonlijk heb ook nooit met jongens geexperimenteerd en dat zal ook nooit gebeuren! |
Citaat:
|
Hetero ... maar ja kan nog altyd verandere ... kben nog maar 14 maar kheb een vriendin en da gaat nog wel een tijdje dure denk :p
|
laten we t maar op hetero houden hea..
|
Citaat:
|
ochjee ik twijfel soms wel es, ik ben BI ^^
|
veel homo's ja, wille die hun msnen hier even neerzetten:$
|
Hetero denk ik. Heb wel een keer gevoelens voor een meisje gehad waarvan ik dacht dat ik dat alleen voor jongens kon voelen. Zal wel aan de hormonen liggen. ;)
|
Misschien leuk om te lezen voor de gene die van plan is uit de kast te komen:)
http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=3390 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.