![]() |
Citaat:
|
9 AmbyPur - MrInsane: Omdat ze hot or not is
10 chica- Alpha: Omdat ze lekker kan pijpen 11 frox - Forza: Homies 4 life, jeweettog:rolleyes: 12 Bazzemans - Kampie: Een uitermate olijke knaap 13 bartje518 - Chrizlybeer: Omdat het de opvolger van bartje517 is 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: Omdat ie mn leven gered heeft in de heiloosche ghetto:d 15 elvenkindje - 2-D: Elvenkindje heeft wel goeie humor maar 2-D is een urban dance neger 16 dext0r- ash-hôôle: Relaxte gast en zn haar ruikt lekker :love: |
9 AmbyPur - MrInsane, gaaf wijffie en gaat misschien ook naar Lowlands :p
10 chica - Alpha, LIJKT ME DUIDELIJK 11 frox - Forza, Leuk koppie 12 Bazzemans - Kampie, weet niet waarom, moeilijke keuze 13 bartje518 - Chrizlybeer, geen reden voor 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah, ook geen reden voor eigenlijk 15 elvenkindje - 2-D, de ander mag ik niet zo 16 dext0r - ash-hôôle Pff moeilijk moeilijk moeilijk, dan toch maar voor het vrouwelijke geslacht gekozen :p |
9 AmbyPur - MrInsane
ik heb niks met beiden, maar ik moest toch een keuze maken:z 10 chica - Alpha Alpha is kansloos en zit op golf 11 frox - Forza Forza :thumbsup: 12 Bazzemans - Kampie 13 bartje518 - Chrizlybeer ik mag die reserveduitser wel :') 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah die andere gast ken ik niet 15 elvenkindje - 2-D elvenkindje is wel ok 16 dext0r - ash-hôôle ken ik gewoon langer |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Ben je nu eigenlijk nog steeds voor het aanblijven van AriesNL? 8) |
ik kan wel 50 forumleden opnoemen die geschikter zouden zijn als forumbaas dan elvenkindje
|
9 AmbyPur - MrInsane. Heb met beide niet zo veel maar moest er 1 kiezen
10 chica - Alpha. Omdat ze leuk is 11 frox - Forza. Omdat hij vaak leuke reacties heeft en leuke humor 12 Bazzemans - Kampie. Gewoon leuke forummer en Kampie heeft me een keer een OW voor niks gegeven :') 13 bartje518 - Chrizlybeer. Omdat hij aardig is 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah. Hij is wel grappig 15 elvenkindje - 2-D. Moet vaak lachen om zijn reacties, die andere ken ik niet echt. 16 dext0r - ash-hôôle. Gewoon wel aardig meisje (denk ik) :P |
kampie noemt mij een bitch :(
|
9 AmbyPur - MrInsane Spontane lieverd!
10 chica - Alpha Aardig meisje.. 11 frox - Forza Moeilijk, Frox is ook leuke jongen, maar Forza ook! 12 Bazzemans - Kampie Leuke jongen. 13 bartje518 - Chrizlybeer Gewoon een schatje! 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah Lieff!! 15 elvenkindje - 2-D Ouwe gouwe ;) 16 dext0r - ash-hôôle Leuke jongen. |
gelukkig in de volgende ronde tegen bartje, als ik er uit vlieg, toch liefst door de beste FB ever. :7
|
9 AmbyPur - is een schatje
10 chica - ook ;p 11 frox - logisch :love: maar ik vind chris ook ok! 12 Bazzemans - lache gozer (: 13 bartje518 - ook! 14 Ancalagon - tja, ken ik beter en is meer mijn type 8) 15 2-D - die vond ik wel moeilijk! ik vind mark namelijk wel een schatje 8) maar dennis ken ik toch beter en ik mag hem graag 16 dext0r - mijn dour en drum&bass-maatje :) |
pf al mijn tentamens ook, nu heb ik gewoon de eerste ronde gemist al :o
Anyhow: ronde 1b 9 AmbyPur - MrInsane : want chick en ja ik ben bevooroordeeld. 10 chica - Alpha : den bosch enzo? 11 frox - Forza : frox vaker gezien en leuke jongen :) 12 Bazzemans - Kampie : ken beiden niet zo goed maar toch bas, aardig iemand. 13 bartje518 - Chrizlybeer : tsja duidelijk. 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah : ken ik beter en muziekforum/leiden natuurlijk 15 elvenkindje - 2-D : omdat mark niet op mij gestemd heeft omdat ik emo bent stem ik niet op hem omdat hij gothic is :) :) 16 dext0r - ash-hôôle : moeilijk, maar toch martijn natuurlijk, want ken ik langer en concertmaatje, soms :+ (aanstaande dinsdag?) |
9 AmbyPur - omdat ze lief en gezellig is
10 chica - aardige meid 11 frox - leuke jongen 12 Bazzemans - idem 13 bartje518 - mede uvt'er en perongeluk al 2x 'gemeet' 14 The Phit / 3rdboetah - omdat hij vaker op het forum is 15 elvenkindje - idem, en het lijkt me een sympatieke gast 16 ash-hôôle - leuke meid |
kijk dit is wel het jammere, eigenlijk had eerst alles anoniem moeten gaan
Forzaaa says: zooo dus jij stemt niet op mij Maaik..' says: was wel een moeilijke keus Forzaaa says: haha maakt niet uit hoor Maaik..' says: hehe nee want jij had ook niet op mij gestemt Maaike = Meliss en wat krijg je, ik stem niet op haar, dus zij stemt niet op mij. Beetje songfestival pariekelen. |
9 AmbyPur - MrInsane: omdat we van die leuke engelse brieven schrijven :D
10 chica - Alpha: een van de leukste chicks van het forum! 11 frox - Forza: mijn geheime liefde 12 Bazzemans - Kampie: leuke jongen 13 bartje518 - Chrizlybeer: ja wat is dit nou weer voor kutkeuze :+ chrizly dan maar, mede-utrechter :+ 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: vanuit londen msnen met iemand in peru is grappig :p 15 elvenkindje - 2-D: hij heeft me bedreigd dus tja :( 16 dext0r - ash-hôôle: dextor 'ken' ik langer :p |
al 31 ingevuld, nog 5 te gaan!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
9 AmbyPur - MrInsane Amber, omdat ze een schatje is, en MrInsane ken ik eigelijk niet
10 chica - Alpha Chica, omdat ik stiekem Alpha maar een nep-kakker vind :$ 11 frox - Forza Ik ga hier Forza kiezen denk ik... Frox ken ik ab-so-luut niet, spijtig :$ 12 Bazzemans - Kampie Die andere heb ik al lang niet meer gesproken... 13 bartje518 - Chrizlybeer Bart is fijn. 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah Omdat ik hem altijd al een schatje gevonden heb denk ik :-) 15 elvenkindje - 2-D Sorry, elvenkindje is mijn stijl niet... 16 dext0r - ash-hôôle Bwaaaaah, moeilijke keuze, onze nieuwe forumbaas is ook een tof wijfie, maar ik ga toch bij mijn keuze voor martijn blijven denk ik :$ |
Citaat:
Haha idd dat is echt bullshit |
Citaat:
|
Ik vind t niet eerlijk dat ik tegen bartje moet:(
:z |
9 AmbyPur - MrInsane: toffe madam die oprecht is en lieve mailtjes/pm's stuurt als je het nodig hebt
10 chica - Alpha: ik houd niet zo van golfen 11 frox - Forza: woont in mijn achternaam 8); en werd door AMF geloofd in haar brief 12 Bazzemans - Kampie: Bas ken ik beter 13 bartje518 - Chrizlybeer: moeilijke; met Chrizlybeer kan ik 'spontanere' gesprekken hebben 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: zijn muzieksmaak leunt dichter aan bij de mijne dan die van The Phit 15 elvenkindje - 2-D: 2-D ken ik totaal niet 16 dext0r - ash-hôôle: sjah, met dext0r kan ik gesprekken hebben die niet over het forum gaan (8)) en als ik (we) een ticket had(den) gehad voor Werchter hadden we gemeet |
Citaat:
.. :D Ik lach dus omdat er ik bent staat :D Oh, en ik ben uiterst positief verrast met alle stemmen op mij! Alsof ik zoveel humor heb :z En ook die van atjeuh valt me mee, want ik wil niet dat ze op mij stemt. :):):) |
Ja, ik sta ook perplex want in de regel vind ik jou totaal niet grappig 8) Eerder wannabee-grappig 8)
|
Maar ik vind jou dan ook een nvd'er :love:
|
Wat leuk :)
|
Hoe gaat het met de vrouwtjes?
|
Ja, z'n gangetje z'n gangetje.. Bij jou?
|
Gaat goed.. Ik heb weer forumliefde gevonden hier he, bij piraatje, amf, nivea1987 en melisss, dus ik kan weer gelukkig slapen :7
Dag Bedoelde je dit met wannabe grappig? 8) |
Ja, hiervan krijg ik nog niet eens een glimlach op mijn gezicht ;)
|
hou op met die wannabe-grapjes in mijn topic :p
|
Citaat:
|
Ze zal wel Liesselotte Capelle ofzo heten ;)
|
Citaat:
|
9 AmbyPur - MrInsane
10 chica - Alpha: In deze onthoud ik mij van stemming :+ 11 frox - Forza: al weet ik niet precies waarom 12 Bazzemans - Kampie: goeie gast 13 bartje518 - Chrizlybeer: ook een goeie gast 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: iene miene mutte 15 elvenkindje - 2-D : krijgt toch mijn voorkeur over elfje 16 dext0r - ash-hôôle : vriendelijker |
9 AmbyPur - MrInsane: Weet alleen wie Amber is en ze lijkt me altijd wel ok
10 chica - Alpha: Lastige, toch maar niet voor de golfer/kakker/rare posts op sport over voetbal - kerel gekozen 11 frox - Forza: Frox was ok in Walibi :) Forza helaas afvaller, hoewel hij is en blijft een Vitessenaar ;) 12 Bazzemans - Kampie: Niets ten nadele van Kamper, maar Bas is één van mijn betere vrienden 13 bartje518 - Chrizlybeer: Bart al paar keer ontmoet, mooie kerel, al mag ik Chrizlybeer ook wel 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: Zie uitleg Bart. 15 elvenkindje - 2-D: Allebei ook eens gezien, 2-D in Utrecht een keertje gesproken, aardige gast. Elvenkindje was in Eindhoven ook ok, maar minder gesproken 16 dext0r - ash-hôôle: Dext0r is relaxed, ook irl, en ash-hoole's nick staat me niet aan |
Stemmen? :D
|
Citaat:
|
fijn... bedankt... Nee, Leuk dat je het er ook ff met mij over hebt :[ Je wordt bedankt.
|
Citaat:
En waarom zou je er niet in staan? |
Dat zal O.o
|
ja lau ik vind je reactie ook een beetje vreemd :+
|
Citaat:
Maar ik mocht het dus niet weten? :( |
Citaat:
Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik sowieso op dennis had gestemd, maar ik vond het gewoon leuk om mark beetje te plagen? :o |
Je zit me gewoon uit te dagen *bespringt*
|
ik begin met tellen8)
|
Opschieten, slome aap
|
Citaat:
9 AmbyPur - MrInsane 31 - 3 10 chica - Alpha 28 - 5 11 frox - Forza 22 - 11 12 Bazzemans - Kampie 29 - 5 13 bartje518 - Chrizlybeer 29 - 4 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah 8 - 26 15 elvenkindje - 2-D 19 - 14 16 dext0r - ash-hôôle 22 - 12 battle 15 werd gewonnen door elvenkindje maar wegens het beledigen van de organisator wordt hij gediskwalificeerd en gaat 2-D door *) verder veel monsteruitslagen, en de uitschakeling van kersverse forumbazen ash-hoole en chrizlybeer is misschien ook opmerkelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.