![]() |
Citaat:
50 cent per folder :D degene die mij betaald is gestoord |
Citaat:
|
op dit moment ben ik nogal depressief. mensen hebben mij teleurgesteld en pijn gedaan. ik voel me heel down...
ik heb ook aan zelfmoord gedacht... al meerdere keren.. |
oud nieuws
|
nou ze vragen hier toch hoe je in het leven staat :S
dan mag ik toch wel reageren |
Ik voel me best relaxed eigenlijk :9 ookal heb je soms van die kut momenten als je verliefd bent, verder ok hoor :D.
Nou niet helemaal, keb erg veel huiswerk :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
het leven is heel donker, want het licht is nu uit.
het leven is heel stil, want iedereen slaapt. het leven is gezellig, want het regend. het leven is eenzaam, want niemand is online :( verveel me dood zeg... |
Citaat:
'k sta PAL naast feeling_girl!! |
moetje naast zeggen slimpie!
|
:d
|
weet je haar echte naam neit ofzo?
|
nee..?
|
je staat toch naast haar? vraag het fv
de hele tijd die nicknames gebruiken is ook zo vaag :P |
okejj.. vraag wel ff als ze weer online is :d
|
ben benieuwd eig
|
ik denk dat mensen beter dood kunnen zijn. dan kan het milieu in alle rust doorgroeien en kunnen wij geen verdriet, pijn enzo meer voelen.
mss dat er na de dood wel een veeeel betere wereld is voor iedreen. zonder hebzucht, zonder pijn, zonder verdriet, zonder dat we elkaar pijn doen. de mileu,oorlog,en meer is door veel mensen slecht。 Dan ga je toch gewoon dood? Problem solved. doe even normaal。je kan net zo goed haar helpen。 |
Citaat:
|
gggg van de meeste mensen wel
|
Citaat:
Hoe ontwikkeld en beschaafd ze ook zijn. Het blijven dieren. |
als je zo bekijkt
|
Citaat:
Het zijn gewoon de feiten. Ik geloof niet dat wij door een of andere god zijn gecreeërd. En ik geloof ook niet dat wij van de apen afstammen. Maar hoe het ook zij, wij zijn gewoon een stel beesten. |
je wel
|
Citaat:
|
ja veel mensen zijn schuw als vossen en andere wat anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm... mensen zijn geen beesten, die kennen tenminste nog genade. Nope, wij zijn allemaal duivels in menselijke vorm.
|
I love teh dark!
|
Citaat:
Maar ja. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.