![]() |
Haha, bon, maar als je er zweetvoeten van krijgt lijkt t me wel het beste als je ze aan houdt tijdens de seks :loser: :Y)
|
vind ze totaal niet mooi.
denk eerder dat hij op jou geilt |
No shit sherlock :P
|
begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom je ze koopt maar goed :/
suc6 |
Citaat:
hint: paardrijden? |
Citaat:
Val hem niet zo lastig joh. Ze heeft nergens gezegd dat ze paard rijdt geloof ik ;) |
Citaat:
ben je zo achterlijk ofwat man ? ze zij enkele posts hiervoor dat ze het niet doet |
Citaat:
excuses dan. ik was in den veronderstelling dat mevr. dat wel deed :) |
np kijk alsje wat vriendelijker doet gaat het allemaal makkelijker
|
Citaat:
ik verdedig gewoon mn mening in dat andere topic ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aah kommop... dit is toch niet sexy... dat is gewoon lomp en lelijk.. kommop... ik dacht aan andere maar hierin nee.. :S bah |
ik heb nog wel een paar andere sexy laarzen voor je... kost niks...
denk dat jij ze ook zo in bed aan trekt... http://img.2dehands.nl/f/normal/1339...rzen-mt-25.jpg http://www.werkenveiligheidskleding....rzen%20pvc.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja we hebben er niks meer aan dus..
|
kwam erachter dat een ex van mij die ook fervent aan paardrijden doet ook van diezelfde laarzen had... mwehehe :+
|
ja maar dat trek je toch niet aan na school die dingen :S
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik mij dus afvraag, wat doe je met ZES paar paardrijlaarzen? Ook een fetish soms? :) Axel |
Citaat:
axelf ik citeer: "waarmee ik altijd door de paarden(!!!!)stront liep need i say more? |
ik vind die laarzen maar lelijk, met hak zijn ze veel mooier (en dan maken ze ook nog zo'n leuk geluid..:) )
|
Citaat:
|
Zijn we nu nog steeds over die laarzen bezig joh
|
kutlaarzen zijn volgens mij wel geil. :z
|
Nee, spongebob sokken die zijn pas geil
|
Citaat:
Die laarzen zien er ook wel tof uit ja! Yep,als ze maar lekker hoog zijn, want dat heb ik heel graag!:yes: :9 |
1 Bijlage(en)
Kelly,
Hoe vind je deze Mountain Horse rijlaarzen? Ook prachtig toch? Groeten, Axel |
ook heel mooi, Axelf!:)
|
omg PLEASE gooi dit dicht :D :')
|
Neee open laten :love:
|
1 Bijlage(en)
Kan het zijn dat Kellytje hier zit te wachten op haar vriendje?
:thumbsup: Axel |
Haar vriendje Harry de Hengst?
|
hahahhaaha hoe erg kan je iemand afzeiken he :P lach me dood :P
|
Hoi Axelf!
Op die foto dat zijn wel helemaal mijn laarzen ja, juist dezelfde, alleen dat die van mij nog iets hoger zijn, tot aan de knie:9 . En ik heb een jeans aan, geen rijbroek!:) |
lilluk.
|
|
Citaat:
|
En, heb je het al eens met ander soort laarzen geprobeerd? Beviel dat ook goed, of toch minder?
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Als ik het goed begrijp zijn deze laarzen net zo hoog als jou laarzen. Nu nog een jeans erbij. Plaats anders eens een foto van jou zelf met je laarzen aan, dan kan iedereen zien hoe het staat. Groeten Axel |
Ik vind dit toch een aardig zielig topic worden :$
|
wat een geil topic :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
idd, die laarzen zijn even hoog als de laarzen die ik aan heb! Zo heb ik ze ook heel erg graag.:thumbsup: |
OMFG. Als dit geen undercover is, dan weet ik het ook niet meer.
Lekker topic voor pedo's trouwens. Die stellen zich graag wel zo'n meisje voor in paardrijlaarzen :') |
Zou Kellytje stiekem Martens met haar achternaam heten ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.