![]() |
hej sjenny ik ben je bovenbuurvrouw:p
|
oh dus jij maakt altijd zo veel herrie :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou wel eens voor een dagje een allochtoon willen zijn (in nederland dan :p) . Niet dat dat een wens van me is... Maar zou wel willen weten hoe het voelt. Met je eigen ogen kunnen zoe hoe t is om een allochtoon te zijn, lijkt me wel interressant :+
|
Citaat:
op m'n weblog kan je het nogal nalezen |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik wil voor ik dood ga...
1. een keer parachute springen maar dat gaat wel leuken want ik ga in april met school 2 sprongen maken 2. Heeel veel van de wereld zien vooral nog een keer terug naar indonesie:) en liever niet in nederland wonen zijn zoveel mooiere plaatsen... 3. maar eigelijk wil ik het vooral gewoon naar me zin hebben gehad dat maakt het verder niet zo veel uit of dat nou erges in leons als boerin is of ergens in London, New york of singapore |
skydiven, bungeejumpen, parachutespringen, bergbeklimmen euhhm.. naar Amerika, een concert van System Of A Down meemaken:D en iets van mn leven maken... als dat lukt.
|
300+ km/h rijden met een legaal voertuig op een openbare weg (voor de slimmerikken onderons; duitsland dus)
(en dat zal dus ook wel met een motor worden :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom is elastiekje springen zo populair, weet je wat als ik deze vraag zou kunnen beantwoorden zou het iets zijn wat nog nooit iemand anders gedaan had en iets zo spectaculair orgineel dat zo'n gemiddelde belg da niet kan presteren, en kijk je kan wel probeeren om het record "hoogste snelheid loodrecht op de horizon zo dicht mogelijk bij de grond ooit gemeten" te breken maar dan is het de vraag of je de volgende seconden zult overleven, ik denk dat dat het is dat mensen proberen hun leven zo lang mogelijk te rekken er voor zorgt dat ze een elastiek gebruiken, en ik denk ook dat mensen die tot nu hebben gereageerd hebben eigelijk nog geen antwoord kunnen geven op deze vraag.
|
zoooo lange zin
|
Ohja ik wil nog mn motorrijbewijs halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aantal plekken op de wereld die ik gewoon nog moet zien, bezoeken:
Rio de janeiro Hongkong Tokyo san Francisco |
Poolreis maken
|
leven.
|
heel veel ademen en nog een keer naar Frankrijk! :)
|
in een genecromanced topic posten.
|
pff. wat zou ik nog wille dOen..
Iets van de wereld zien denk:) en nOgg iets avontuurlijks: Diepzeeduike, Bungeejumpen of parachute springen Lijkt me coOll:) |
ik denk proberen om van me gameverslaving af proberen te komen
|
1 keer wil ik met mijn vriend hebben gevreeën en voor de rest wil ik veel gelachen hebben, nog eens 80% voor wiskunde halen én eens gebungeejumped hebben!
|
mijn land van afkomst bezocht hebben;)
mijn liefde voor iemand verklaren en veel vrienden nalaten die van me houden:):) |
Ik zou graag een keer naar New-Zeeland willen voordat ik doodga. Verder wil ik een lieve vrouw en leuke kinderen hebben gehad.
|
ik heb bijna alles al gedaan wat op me lijstje stond/staat..
Moet alleen nog triootje meemaken en dan kan ik vredig sterven. (hoeft niet tegelijk te gebeuren) |
Citaat:
Als rasnederlander word mij dagelijks gevraagd uit welk land ik kom, nederland, uit welk land komen mijn ouders dan, nederland en je opa en oma dan? jaaaaaaaaahaaaaa ook nederlands. Nee is echt heerlijk om donkerhaar te hebben en goed te bruinen in de zon. Tot nu toe dachten mensen dat deze generaties lange nederlander uit een van de volgende landen komt: Spanje Italie Marroko Turkije Soms helpt het om in de bus de stoel naast je leeg te houden. |
1.De hele wereld afreizen
2.Naar de maan vliegen 3. Marsmannetjes ontmoeten :P |
Citaat:
|
Citaat:
Haha Xxx mimi |
Citaat:
Xx mimi |
1.Ik wil later een opvangcentrum oprichten voor gewonde dieren..en dan kunnen mensen gratis gewonde dieren bij mij brengen en dan zorg ik ervoor........dat lijkt me egt vet:P
2. ik wil nog een keer optreden(zingen) en dan beter als dit jaar:P xxx Mimi |
Nog steeds poolreis maken..
|
105 worde :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.