![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
lolllll :d
|
ik vind dat accent echt niet te genieten :$
|
dennie die zwoele stem heb ik van mn moeder :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op wie moet ik nu stemmen?
|
Op degene waarvan jij denkt dat het een weerwolf is.
Op het moment is iedereen eigenlijk wel een potentieel kandidaat. |
Ja dat begrijp ik. Maar op wie?
Ik zou het te flauw vinden om weer op Imressions te stemmen.. |
Citaat:
|
jaweljoh...
Je moet niet altijd op het uiterlijk van iemand afgaan. |
oh maar ik wilde eigenlijk op mezelf stemmen
|
^ik heb je wel door hoor annuh_
|
ik heb de neiging om op mensen te stemmen die ik niet mag :+
|
Ik heb gestemd 8-)
|
Citaat:
|
Oh:(
|
Citaat:
:p |
Ik had gister al gestemd. *)
|
je verlult jezelf weer he. ;)
je moet je theorieen hier wel allemaal neerpleuren. |
Ja, heeft AMF al gezegd dat ze heeft gestemt? :o
|
als je zegt dat je gestemd hebt betekent dat nog niet dat je een dorpeling bent hè ;p
|
We moeten onze keuze toch ergens op baseren? :(
De vorige keer hadden we geluk: de wolfjes hadden 1 keer niet gestemt. :d |
Ik wacht nog op een paar stemmen..
Statistieken: Gelijkspel op het moment. |
Ik weet niet of ik de eindstand en het verhaal kan plaatsen om ca. 18:00 want ik ga straks nog bij mijn neef op bezoek die in 't ziekenhuis ligt.
En dan moet ik ook nog effe leren. Als jullie vanavond geen uitslag krijgen, krijgen jullie het morgen na tweeën. Tenzij Saarah eventjes een verhaal verzint. Dan weten jullie het tenminste! ;) |
Nou begint weer lekker met die nieuwe spelleider :no:
|
Citaat:
En toen hebben jullie het ook geweldig uitgespeeld inderdaad. |
Bij deze feliciteer ik jullie alvast met het feit dat er wéér een onschuldige dorpeling is vermoord.
|
en waarom ben jij daar zo zeker van?
|
Omdat jullie een stel voorspelbare apen zijn en ik weet mijn rol in het spel
|
ik heb lekker weer op jou gestemd, niet omdat ik je niet mag maar omdat het me grappig leek als je weer de eerste ronde er meteen uitvliegt 8-)
|
haha 8-)
|
Citaat:
|
Nou jammer dan, er hebben een paar niet gestemd.
Zou een verhaaltje maken en in die tussen tijd refresh ik wel een paar keer of er nog een paar stemmen zijn binnengekomen. :) |
Het was laat in de avond toen Amf, Frox en Niemand wouden vertrekken bij CharmedOne en Dunja.
''Alles nu okee, Lieverd?'' zei Amf nog bezorgd. Dunja knikte en zei; ''Ja, het gaat wel hoor. Ik was behoorlijk in shock, anders CharmedOne wel.'' CharmedOne knikte ja en zei: ''Ik moest meteen mijn revolver pakken en de straat oprennen, opzoek naar die schoothondjes. Maar dat had toen geen zin meer.'' Frox, het zoontje van Amf en Niemand, begon te lachen. CharmedOne stak haar tong uit en schoot toen ook in de lach. Niemand, een hele knappe en intelligente man, schraapte zijn keel en zei: ''Ik ben er altijd voor jullie, nichtjes.'' zei hij. Niemand was de neef van CharmedOne en Dunja en woonde al 3 jaar samen met Amf. ''Het is nu okee,'' zei CharmedOne. ''We trekken wel aan de bel als een van ons weer over de rooie gaat.'' Dunja, Amf en Frox moesten lachen. ''Dat is dan afgesproken,'' zei Amf. ''Als jullie het maar weten.'' Frox, begon zich te vervelen en liep naar een boom een eind verder op. Nu hoorde hij de anderen niet meer. Hij begon aan de bladeren te plukken en een liedje te zingen. ''Alle eendjes zwemmen in het water, valleralleriele, Vallerallerale..'' zong hij. Opeens kwam er een vaag geritsel uit de bosjes, Frox schrok. Hij wou een stap naar achteren zetten toen Impressions met zijn hond de bosjes uitsprong. ''Daar had ik je goed te pakken, hè!'' brulde hij. Impressions was een mollige man, hij was de grappenmaker van het dorp. Zijn humor was vaak lomp, maar je kon erom lachen. ''Hoe kon je! Stomme Impressions!'' Frox was woedend en hij drukte Impressions tegen een boom aan. Impressions stuiterde naar een andere boom, maar struikelde met zijn hoofd op de grond. Hij bloedde en zei: ''Frox, haal hulp! Snel!'' Frox schudde zijn hoofd. Hij was bang, hij durfde niks. Hij jaagde Impressions's hond weg en knielde naast Impressions neer. Hij had ondertussen een klein boomstammetje vast, sloeg hem daarmee totdat hij Impression's hart niet meer kon horen kloppen. Hij fluisterde nog maar even in Impressions' oor: ''Sorry Impressions, maar wie het laatst lacht, lacht het best.'' 1) Dennie 2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8 ) AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje 12) Piraatje 13) Anneke01 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle Gedood door de wolven. Gedood door de dorpelingen. Mijn tweede verhaal 8-) |
Ik krijg er gewoon kippevel van, prachtig
|
:+
|
Citaat:
De wolven mogen mij nu een naam doorsturen tot morgen 18:00 De tovenaar mag zich over iemand ontfermen en de ziener mag een functie opvragen. Doe je best en kies verstandig.. |
:d
|
haha, dikke :P :love:
|
whahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaa
|
Frox is altijd weer de moordenaar. :[
Maar ik vind Impressions zielig. :( |
Ik hoop dat jullie alleen ziektes zoals kanker krijgen.
|
aaaah markje :aai:
|
Hou eens je bek, net lachte je nog
|
ik heb niet gelachen!
|
Sorry Mark.. maar sommige tradities moet je gewoon in stand houden, daarom heb ik ook op je gestemd.. :(
|
Als het de volgende keer weer gebeurt dan doe ik een aries met jullie :'(
|
Of ik ben laf en word ook spelleider, uit angst om weggestemd te worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.