![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeik niet, het is 2 tegen 1.
|
Citaat:
klopt. ben ik nu fout? |
OMG, geef die jongen toch gewoon wat fatsoenlijk advies zonder meteen te gaan schelden zeg :P
Wat maakt het uit wat voor meid het is, hij moet zelf maar bepalen of het iets voor hem is of niet. |
Citaat:
|
Misschien wil hij het eerst uittesten voor hij de resultaten aan ons meld :P
|
Citaat:
tjah mag zeggen wat ik wil my ass :z |
Oh, maar als we insanity-argumenten gaan gebruiken..
Insanity is een kuthomo omdat hij geen meisje heeft!!!!1 |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij zij deze dame dat, mocht hij niet dronken zijn, hij meer kon krijgen? weetje je kan ook gewoon zeggen: insanity dat is jou mening, scheelt een hoop tijd aan een discussie die je toch niet wint |
Citaat:
|
Citaat:
@banaan zie je hoe makkelijk dat gaat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: of moet ik nu mijn nichtje zeggen ? |
Citaat:
ik ga verder niet stilstaan bij zulke uitspraken die hier op het forum gemaakt worden, want ik heb tot 18:00 nog internettijd en ik moet toch iets te doen hebben. ik kan het ook laten rusten, maar goed, 3 keer raden waarom dit forum zo dood is? jij verliest deze discussie, ik ben geweldig, toei! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was alleen wachten tot hij er zelf achter kwam :P |
Citaat:
maar goed, ik heb recht om ieder mens uit te maken voor wat ik wil, en weet je waarom? om dat ik in een democratie leef waar dat mag. en nee, daar hoef jij het niet mee eens te zijn =) Citaat:
|
Ik ga nu echt eerwraak doen, kutflapdrollen
|
Citaat:
Citaat:
|
oke insanity, democratie zuigt, volgens mij weet je niet wat een hoer is?
|
Citaat:
|
inanity leg je er gewoon bij neer klaar. ik beslis zelf toch ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoer (de ~ (v.), ~en) 1 [inf.] prostituee iemand die neukt voor geld. edoch in bepaalde gevallen kan je hoer en slet als 1 opvatten dat doe ik. een hoer is in mijn ogen namelijk een slet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oke en nu je definitie van slet? :z ik wil graag je kortzichtigheid testen in deze situatie.
|
Citaat:
Men mag namelijk zijn eigen betekenisen geven aan woorden =) |
Citaat:
|
Citaat:
jeps http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...zoekwoord=hoer |
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons |
Citaat:
ik kan het waarschijnlijk zelf al raden, maar zit je nu iemand hoer of slet te noemen omdat het een bitch is? ik klink nu echt een wijf maar ik als man baks ook elke maand tig bitches maar ik word nooit slet of hoer genoemd :'( |
Citaat:
|
Citaat:
als jij in de rol van deze slet had gestaan had ik je ook een slet genoemd en even voor de goede orde: ondergetekende vind mannen die er op los neuken ook fout =) |
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons af·lik·ken (ov.ww.) 1 door likken schoonmaken 2 [pej.] afzoenen => kussen En ze kusten elkaar? |
Deze discussie lijkt me wel gesloten. als jullie toch graag verder willen babbelen over dit onderwerp kan er een nieuw topic geopent worden in Psychologie & Filosofie. Als er serieus geantwoord gaat worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb hier een leuke discussie met banaan en we closen de topic? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.