![]() |
MSN is een afkorting voor een vliegveld Madison, Wisconsin :{ stakkers dat jullie dat niet wisten :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ann*** zegt: ach
............ zegt: ja echt! |
Citaat:
heerlijk als je weet dat je geen antwoord krijgt :') |
Citaat:
|
Je zou mij negeren :{
|
Citaat:
omg wat een flauwe flauwe humor |
Citaat:
zo nee dan moet je je mond houwe want je hebt geen flauw idee waar je over praat. |
zo ja wat dan. zo nee waarom denk je dat het niet zo is welke reputatie hebben ze te verdedigen, of ben jij je reputatie aan 't verdedigen?
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik een officieel verzoek tot ban bij de staf neerleg :yes:
|
als het je opwind..
|
van mij wordt ie opgewonden
personen als jij daar denk je niet te lang over na |
Citaat:
|
Citaat:
en over sarcasme wie gebruikt er nou niet regelmatig wat sarcasme. |
ik haat sarcasme
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet niet alles zo serieus nemen kooluh
|
haha oke :P:Pik was vergete er een smily agter te plakken :P
|
achter
|
serieus?
|
Citaat:
|
nee ik maak een grapje
heb je hobby's"? |
Citaat:
|
jij zegt: je neemt het leven te serieus
ik zeg jij neemt de nederlandse taal te serieus |
oh ja... Kerel echt, neem vooral de Nederlandse taal niet serieus. Dan weet ik wel waar jij later eindigen gaat...
(daarbij heb ik niet eens gezeg dat "je het leven te serieus neemt" en trouwens... dat was ook niet voor jou bedoel, dus wáár wil je over praten?) |
Citaat:
ja onder de grond net als jij of wordt je gecremeert? weet ik (je = kooluh je) als jij het weet zeg het dan. |
Citaat:
en als ik t wist, had ik t niet gevraagd hè lijkt me logisch... oh sorry dat staat niet in jouw woordenboek |
Citaat:
|
;)
|
ik overschat je niet... ik zeg alleen dat logica ver te zoeken is bij jou :Z
|
wat is jouw "logica"
|
ben je ver aan het zoeken?
|
don't blame me, ik help m nu alleen maar
Hier knul, logica... T was makkelijk zoeken hoor. De vanDale staat op internet lo·gi·ca (de ~ (v.)) 1 juiste, rationele opeenvolging van oorzaak en gevolg 2 wetenschap die zich met de formele regels van het denken bezighoudt => redeneerkunde |
nog steeds geen antwoord op mijn vraag
|
vraag 1; waar zou ik over moeten willen praten
eventuele vraag 2; wat is jouw "logica" |
ik heb ook wat vragen. KopVanBeton
1 heb jij geen hobby ofzo? 2 vind je jezelf nou stoer 3 wat vind jij er nou leuk aan om met mensen nutteloze discussies aan te gaan? |
en als ik t wist, had ik t niet gevraagd hè
had ik al gezegd. Maar laten we het weer ontopic houden O-) |
niets is nuttiger dan nutteloosheid, het houd de mens scherp.
|
#' Chance . Douche zegt:
Rarw Rowena zegt: jij heerlijkheid ik heb de hele dag op je gewacht #' Chance . Douche zegt: oooh met die natte venus heuvel van je Rowena zegt: ja precies ik gleed elke x bijna van mn stoel als ik aan je dacht #' Chance . JILL = Luilak ! zegt: heerlijk! dat ben je in 1 woord heerlijk Rowena zegt: dankje schat bij jou denk ik meer aan het woordje GENOT #' Chance . JILL = Luilak ! zegt: hahahaha Rowena zegt: Genot op pootjes, dat ben je :') Beste mattie, we are idiots. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.