![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet wat ik wil worden en ik moet me keuze al heel snel maken help
|
Ik wil graag leraar worden.. Ik denk dat ik over 2 jaar na mijn school naar de HVA ga en daar de PABO ga doen.
|
ik word binnenhuis stylist:)
|
Ik was gister naar zo'n voorlichtingsdag geweest bij interieur styliste. Ik zat al de hele tijd te twijfelen tussen dat& lerares op een basisschool. Maar toen ik van die voorlichting terug kwam wist ik het zeker. Binnenhuis architecte :) ., nu maar hopen dat het echt leuk is. Ik wil zoo graag naar de kunstacedemie. Maar eerst maar eens leren voor de toets van morgen :+
daag x |
ik weet et: madonna de voetballer
haha |
Citaat:
|
ja zoiets als edwin de rooy van zuideweijn ofzo
|
Oeh,
Iets in de psychiatrie. |
Ik wil later aardig worden :$
|
Ik wil later oud worden!
|
Ik hoop aankomend jaar ingeloot te worden voor tandheelkunde:)
|
Citaat:
|
-astronaut
-wereld reiziger -paleontoloog -papa -leerkracht -meester |
Nog wel ff de tijd, maar soit: industrieel ontwerpster
|
Civiele techniek (het ontwerpen en berekenen van grote gebouwen oa. stadions bruggen waterwegen tunnels etc.)
|
Gelukkig ^^
|
weet nog niet,
bijna exames, en ik weet nog niet welke opleiding ik ga volgen|:( |
Ik wil zeker wel met dieren gaan werken (beter met vogels!!) maar denk dat je daarvoor wel veel moet studeren. weinig zin in denk ik. denk dat ik na me school het pas weet.
|
Ik wil een soort van economisch management doen..
Dit verdiend goed en het lijkt me lachen..:thumbsup: |
ik werk nu zo'n 4 jaar met epilepsie patienten... begeleiding enzo, maar ik wil over 10 jaar een rijschool openen
|
Citaat:
Grtoen |
Citaat:
|
Citaat:
Grtoen |
Succes
Citaat:
MAAR IK WENS JE SUCCES! |
Neonatologie-verpleegkundigeO-)
of Verpleegkundige bij artsen zonder grenzen,, mja dat is een droom die toch niet uitkomt:aai: :no: |
ik zou graag psygoloog worden. het lijkt me leuk om naar mensen te luisteren en te praten en zo problemen helpen oplossen:)
|
Ik als oude muts :P ben al klaar met mijn opleiding(en)begonnen met de PABO ooit,toen een jaar psychologie,toen HBO-v(hoezo ik wist niet wat ik wilde :) en uiteindelijk een interne opleiding begonnen in het Hendrik v Boeijenoord als Z-verpleegkundige..die weliswaar helemaal afgemaakt oleeej :P Nu werkzaam met verst.gehandicapte kinderen..en afentoe eens een lesje sexuele voorlichting op (basis)scholen..
|
Ik zit op EHBO-les. Ik wil graag verpleegster ofzo worden. Maar kan dat met vmbo-tl havo?
of niet? wie weet dat? Anders iets met kleintjes. zoals kleuters. Juf ofzo. of schrijfster. Maar dan wel een beroep erbij hoor! |
Ben ik dan echt de enige die hier gaat zeggen later vooral
gelukkigte willen worden. Dat lijkt me een stuk belangrijker dan honderd duizend euro op mijn bankrekening en een beroep als regeringsfunctionaris.Beter gelukkig en minder geld dan stinkend rijk en ongelukkig als de pest. |
Advocaat of Businessman, zakenman dus.
Omdat het gewoon harstikke leuk is en je je professioneel gedraagt. Ik hou overigens ook van de kleding die ze dragen :) |
Ik wil later dierenassistente worden.
Ik ben gek op dieren en wil ze graag helpen. En ik doe daar nu ook een opleiding voor |
what ever je wil worden, zorg gewoon voor een hoop diploma's
die kunnen je goed op weg helpen. als je een school zoekt.. ga NIET naar Scutos in utrecht. GATFER wat een ********* school :notgood: |
Kapster ;)
|
samen met m'n broer een grafisch bureau oprichten
|
Good Luck
Jullie hebben allemaal toffe en interessante jobs voor je,
ik hoop voor jullie allemaal dat het lukt :) Ik ben bezig met Burgerlijk Ingenieur af te werken dan ga ik verder naar Professor fysica en later eindigen met Astrofysica. Zou mischien kunnen zijn dat jullie nog van me zullen horen ^^ |
ik wil iets met dieren gaan doen maar ik zit nu in de derde dus ik moet ook gaan kiezen.
maar volgens mij weet niemand nu al wat hij wil! |
ICT'er en wel in de richting van Systeembeheerder!
|
Citaat:
|
GZ (gezondheidszorg) -psycholoog en dan werken in de TBS
Daarom studeer ik nu psychologie :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.