Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Wat wil jij later worden? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60670)

Sanne 30 December 2006 14:45

Citaat:

Origineel gepost door crappy (Bericht 1282556)
waarom heb ik dit niet meer nodig?

We zijn goed bezig met de groep, we hebben 1 liedje die het redelijk goed doet bij jongeren, Fallen star, zeker de solo, we hebben allebei 33 seconden solo die we spelen, echt zalig. We hebben al mogen optreden voor eigen school en nu kijken die mensen echt naar je op en komen vragen stellen of gitaar spelen. ze hebben gevraagd aan ons of we voor mensen die gitaar willen spelen een uurtje langer naar school laten te komen een soort van extra lesuurtje. Moet er nog over nadenken.

Wat zouden jullie doen?

gewoon netjes je school afmaken

Sanne 30 December 2006 21:21

Citaat:

Origineel gepost door chalyken (Bericht 1282705)
Kzou zn post nog es lezen....

sorry :$

sjenny 007 30 December 2006 22:46

ik weet niet wat ik wil worden en ik moet me keuze al heel snel maken help

Kees--ie 5 January 2007 18:51

Ik wil graag leraar worden.. Ik denk dat ik over 2 jaar na mijn school naar de HVA ga en daar de PABO ga doen.

Dewi 5 January 2007 18:53

ik word binnenhuis stylist:)

x.Esel 14 January 2007 14:26

Ik was gister naar zo'n voorlichtingsdag geweest bij interieur styliste. Ik zat al de hele tijd te twijfelen tussen dat& lerares op een basisschool. Maar toen ik van die voorlichting terug kwam wist ik het zeker. Binnenhuis architecte :) ., nu maar hopen dat het echt leuk is. Ik wil zoo graag naar de kunstacedemie. Maar eerst maar eens leren voor de toets van morgen :+
daag x

BroodjeBeton 15 January 2007 13:12

ik weet et: madonna de voetballer
haha

Sander 15 January 2007 13:14

Citaat:

Origineel gepost door BroodjeBeton (Bericht 1288004)
ik weet et: madonna de voetballer
haha

Jij wil een zingende voetballer worden?

BroodjeBeton 15 January 2007 13:35

ja zoiets als edwin de rooy van zuideweijn ofzo

Kut_Aap 24 January 2007 19:56

Oeh,
Iets in de psychiatrie.

insanity 25 January 2007 08:56

Ik wil later aardig worden :$

Baksteen 25 January 2007 10:43

Ik wil later oud worden!

Melisss 25 January 2007 12:01

Ik hoop aankomend jaar ingeloot te worden voor tandheelkunde:)

BroodjeBeton 25 January 2007 16:31

Citaat:

Oeh,
Iets in de psychiatrie.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

koekje 24 February 2007 08:15

-astronaut
-wereld reiziger
-paleontoloog
-papa
-leerkracht
-meester

Misslouke 24 February 2007 08:35

Nog wel ff de tijd, maar soit: industrieel ontwerpster

Kooluh 24 February 2007 11:03

Civiele techniek (het ontwerpen en berekenen van grote gebouwen oa. stadions bruggen waterwegen tunnels etc.)

MarjoleinTje_ 24 February 2007 11:25

Gelukkig ^^

hegje 4 March 2007 18:52

weet nog niet,

bijna exames, en ik weet nog niet welke opleiding ik ga volgen|:(

Birdlover1993 28 April 2007 16:30

Ik wil zeker wel met dieren gaan werken (beter met vogels!!) maar denk dat je daarvoor wel veel moet studeren. weinig zin in denk ik. denk dat ik na me school het pas weet.

DexStar 3 May 2007 18:46

Ik wil een soort van economisch management doen..
Dit verdiend goed en het lijkt me lachen..:thumbsup:

Leh 3 May 2007 22:06

ik werk nu zo'n 4 jaar met epilepsie patienten... begeleiding enzo, maar ik wil over 10 jaar een rijschool openen

DexStar 4 May 2007 13:40

Citaat:

Origineel gepost door Leh (Bericht 1309352)
ik werk nu zo'n 4 jaar met epilepsie patienten... begeleiding enzo, maar ik wil over 10 jaar een rijschool openen

En hoe gaat deze rijschool heten? :)
Grtoen

Leh 5 May 2007 10:46

Citaat:

Origineel gepost door DexStar (Bericht 1309433)
En hoe gaat deze rijschool heten? :)
Grtoen

jah daar moet ik nog over nadenken... maar ik ben er op dit moment nog niet mee bezig, tenminste nog niet actief, een goede kennis van mij heeft ook een eigen rijschool, die erg goed loopt, en ben nu een beetje research aan het doen, over hoe je aan klanten komt. Je kan namelijk klanten krijgen van grote scholen, als de ANWB, e.d. dan sta je deels bij hun onder contract. op die manier hou je in mindere tijden toch nog genoeg klanten om rond te komen. Maar het is wel een zware opleiding, en een zware job, want het is helaas echt niet alleen een daggie rondcruisen in een autootje!

DexStar 5 May 2007 20:51

Citaat:

Origineel gepost door Leh (Bericht 1309589)
jah daar moet ik nog over nadenken... maar ik ben er op dit moment nog niet mee bezig, tenminste nog niet actief, een goede kennis van mij heeft ook een eigen rijschool, die erg goed loopt, en ben nu een beetje research aan het doen, over hoe je aan klanten komt. Je kan namelijk klanten krijgen van grote scholen, als de ANWB, e.d. dan sta je deels bij hun onder contract. op die manier hou je in mindere tijden toch nog genoeg klanten om rond te komen. Maar het is wel een zware opleiding, en een zware job, want het is helaas echt niet alleen een daggie rondcruisen in een autootje!

Das waar nou succes ermee man!! :thumbsup: :)
Grtoen

Berii 8 May 2007 14:43

Succes

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1277787)
Ik ga na mn havo in 1 jaar VWO doen, en dan rechten studeren. Deze zomer ga ik stage lopen voor een tijd bij Bram Moskovic, en ben er nu al erg mee bezig.

ja nu weet ik het ik wil ook graag RECHTEN studeren. Maar ik doe HAVO?:S ik wil VWO DOEN IK WEET DAT IK HET KAN..|:( |:(
MAAR IK WENS JE SUCCES!

xMoo 10 May 2007 13:04

Neonatologie-verpleegkundigeO-)

of

Verpleegkundige bij artsen zonder grenzen,,
mja dat is een droom die toch niet uitkomt:aai: :no:

hannetjuh 11 May 2007 16:56

ik zou graag psygoloog worden. het lijkt me leuk om naar mensen te luisteren en te praten en zo problemen helpen oplossen:)

Nien_f 12 May 2007 08:15

Ik als oude muts :P ben al klaar met mijn opleiding(en)begonnen met de PABO ooit,toen een jaar psychologie,toen HBO-v(hoezo ik wist niet wat ik wilde :) en uiteindelijk een interne opleiding begonnen in het Hendrik v Boeijenoord als Z-verpleegkundige..die weliswaar helemaal afgemaakt oleeej :P Nu werkzaam met verst.gehandicapte kinderen..en afentoe eens een lesje sexuele voorlichting op (basis)scholen..

funsite 15 May 2007 19:32

Ik zit op EHBO-les. Ik wil graag verpleegster ofzo worden. Maar kan dat met vmbo-tl havo?
of niet? wie weet dat? Anders iets met kleintjes. zoals kleuters. Juf ofzo. of schrijfster. Maar dan wel een beroep erbij hoor!

jojo 12 27 May 2007 03:24

Ben ik dan echt de enige die hier gaat zeggen later vooral
gelukkigte willen worden. Dat lijkt me een stuk belangrijker dan honderd duizend euro op mijn bankrekening en een beroep als regeringsfunctionaris.Beter gelukkig en minder geld dan stinkend rijk en ongelukkig als de pest.

Aysh 6 June 2007 16:08

Advocaat of Businessman, zakenman dus.
Omdat het gewoon harstikke leuk is en je je professioneel gedraagt. Ik hou overigens ook van de kleding die ze dragen :)

^Jumpyy_ 12 June 2007 18:58

Ik wil later dierenassistente worden.
Ik ben gek op dieren en wil ze graag helpen.
En ik doe daar nu ook een opleiding voor

SCUTOSSUCKS 13 June 2007 09:14

what ever je wil worden, zorg gewoon voor een hoop diploma's
die kunnen je goed op weg helpen.

als je een school zoekt.. ga NIET naar Scutos in utrecht.
GATFER wat een ********* school :notgood:

xMY 18 August 2007 21:48

Kapster ;)

spiral_design 19 August 2007 15:33

samen met m'n broer een grafisch bureau oprichten

Professor hugo 16 September 2007 17:26

Good Luck

Jullie hebben allemaal toffe en interessante jobs voor je,
ik hoop voor jullie allemaal dat het lukt :)

Ik ben bezig met Burgerlijk Ingenieur af te werken dan ga ik verder naar Professor fysica en later eindigen met Astrofysica.

Zou mischien kunnen zijn dat jullie nog van me zullen horen ^^

Birdlover1993 12 October 2007 17:09

ik wil iets met dieren gaan doen maar ik zit nu in de derde dus ik moet ook gaan kiezen.

maar volgens mij weet niemand nu al wat hij wil!

metselbobo 13 October 2007 11:28

ICT'er en wel in de richting van Systeembeheerder!

BroodjeBeton 14 October 2007 14:57

Citaat:

Origineel gepost door xMY (Bericht 1318316)
Kapster ;)

timmerman

DarkAngel 14 October 2007 20:35

GZ (gezondheidszorg) -psycholoog en dan werken in de TBS

Daarom studeer ik nu psychologie :Y)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.