![]() |
ALé een ander onderwerpke aan de bar !!!!!
olé ola |
Hitler wist van die aanval pas dat ie er geweest was de volgende dag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is niet omdat er geen vliegdekschepen lagen dat Amerika van die aanval afwist, ik heb het trouwens niet over vliegdekschepen maar over oorlogsschepen (vliegdekschip valt daar niet onder):* niet te veel intresant willen doen, staat je niet
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik zeg niet dat ze er vanaf wisten, ik denk zelf NL dat ze dat niet wisten. ik zeg alleen dat niet de duurste schepen er lagen ;) |
Citaat:
|
dat kan goed zijn, maar wie beweert dat Amerika ervan af wist (jij dus al niet insanity), moet toch wel is 2 keer nadenken. Eenders welke president is niet zo'n mongool dat als hij/zij van die aanval afwist niets zou ondernemen. Die soldaten zaten godverdomme te slapen toen de jappen aanvielen.
|
had het blijkbaar verkeerd met dat vliegdekschip:), maar daar gaat het niet om
|
Citaat:
|
het slechte en corrupte Amerika van vandaag is niet het vroegere Amerika, maar het is daar een lelijk afkooksel van. President Roosevelt heeft veel gedaan voor Amerika (tijdens WWII) en was zeker NIET corrupt en ook geen zakkenvuller. Als Amerika ECHT wou meedoen, had het zich vrijwillig opgegeven om Europa te helpen, daar hoefde echt wel geen aanval op Pearl Harbor voor gebeuren.
|
Citaat:
|
te veel boeken gelezen
|
Citaat:
|
bay the way ...
er vaart nu een schip voorbij lijkt een beetje op een oorlogsship hahah hij heet iet met "ogm..." :D |
gij zijt ook al zo iemand die als ie wat leest het direct geloofd ofwat? Zo van die complot theorieën verzinnen, TOF;)
|
Ik?
|
Citaat:
|
nee niet jij aidoeie
|
nee echt er vaarde dernet hier een boot voorbij....
|
okidoki ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kvond het een minder boek, vond de Davinci Code beter (is waarschijnlek een cliché dat ik dat zeg...);)
|
Citaat:
|
Citaat:
kommekik vaan aaatwarpe en das wa aanpasse me d'ollander oept net! ma gonnekik moan best doen veur a ze makker joe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das dikke koek oep a bakkes me ale moate vant café de "zatte'n eddy" k zienet tusse de vinger veur nekeer ge meu kontent zen kzen goe gezind vandoog joe!!!! |
Citaat:
|
y dont u do that ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij is op zijn tenen getrapt:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Harry Potter heb ik ook geprobeert, maar het was m'n genre niet echt, maar als ik de films zie dan weer wel, raar. Ik ben verzot op "De Chirurg". Griezelige thriller over een psychopaat doe z'n slachtoffers op chirurgische wijze behandeld. TOP ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.