![]() |
Citaat:
|
Is (gratis) downloaden met Limewire nou illegaal of niet? En als dat is, waar kun je dan wel gratis en legaal downloade? Zonder virusse te krijgen dan he:)
|
Downloaden op zich is legaal.
Iets downloadbaar zetten is illegaal. Of iets downloaden en het dan verkopen is illegaal. Got it? |
niet dat dat ons weerhoudt ofzo natuurlijk :')
|
tja slechte dingen zijn het moielijkste om weer te houden hehehe;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als he zo is dan mag ik jou wel :]
|
goed en slecht is door mensen bedacht dus technisch gesproken heeft blabla gelijk :)
|
haha vind het prachtig maar het stomste is dat ze de dvd hebben uitgevonden want heel de muziek industrie en de film industrie maken er verlies op.
en wij worden er happy van XD |
Citaat:
|
Citaat:
Da's dus weer fail. :') |
Hij geeft me gelijk en ik maak een aanvulling.
|
Citaat:
Maar goed, either way, fail. :) |
Citaat:
|
Conclusie: Torrents rocken.
|
Citaat:
|
agree.
|
ik zit gebruik piratebay en bitcommet :'D
en illegaal kan je het bijna niet meer noeme want iedereen doet et |
Wat is dat nou voor stinkend kutargument.
|
de hele wereld download al dus is toch niet meer te stoppen.
die zogenaamde big http://www.bigweb.nl/. is onzin. ik ben 17. en ik download al vannaf 1998. ik kan alles krijgen op internet software van 500 euro gratis. alle soorten games muziek. en films die nog niet in de bioscoop zijn. ik heb een externe schijf van 1 terabyte moeten halen om verder te kunnen downloaden mijn 3 schijven waren al vol. ik ben niet te stoppen dus politie ga maar lekker fietse stelen. mazzl |
grapje.....?
|
Citaat:
:) |
okay :d
|
Citaat:
|
je kan niet alles hebben blabla :)
|
Citaat:
ik zit gebruik wat is dat voor nederlands ? lol |
Citaat:
Misschien gebruikt hij iets genaamd bitcomment? Weet jij veel. Sorry, dat neem ik terug. Je hebt zojuist laten blijken dat je niet veel weet. :') |
Bitcomet is een torrent client.
Ik prefereer nieuwsgroepen |
Piratebay heeft nog steeds mijn voorkeur.
|
limewire :)
|
Citaat:
Limewire is echt vreselijk naar mijn mening, voornamelijk omdat het zeer 'mainstream' is. Als jij je daar op wil begeven is het belangrijk om goede antivirus software te hebben en iets te draaien als PeerGuardian... |
Ik heb goeie antivirus :)
Maar,, sinds ik limewire gebruik, doet mijn internet explorer, firefox en msn het niet meer, terwijl ik goede internetverbinding heb, en limewire het wel doet :S |
Citaat:
|
nederlandse wet.
|
kan gewoon gewijzigd worden hoor
|
moet ik nog zien.
|
zeg als downloade illegaal is waarom zijn er dan zoveel online games die je moet downloaden om te kunne spelen sorry hoor maar die wet van downloaden is illegaal is dus niets waard :+
|
downloaden is niet illegaal dwaas.
het uploaden is illegaal. |
in belgie mag ni downloade hoor xD
|
In Nederland wel :+
|
Citaat:
het is alleen legaal als je via freerecordshop betaald of via itune als je een ipod hebt >_< |
dan ben ik een gigantische crimineel :+
|
Citaat:
|
och zelf als het illegaal is doe ik het toch ik download via sherazade
|
Idd, ze komen echt niet bij je thuis om te kijken of je zo'n progje op je computer hebt hoor :+
|
ok ok nu win jij XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.