![]() |
:)
|
Citaat:
|
Nou ik denk dat ik die gepost heb 8|:O
|
heey, die foto was gewoon een grapje van mij had ik gemaakt, en jullie vroegen om foto's en op mijn laptop staan allen die 2
|
nu snap ik er de ballen niet meer van :|
|
ik ben ook ff in de war :?
|
ziejewel!!
[geen idee wat, ik snap der nix van] |
ik ben de zus van Jacey ikhad die foto's gemaakt en die stonden op mijn laptop en Dat Jacey op mijn laptop zat heeft zij foto's op het forum gezet maar die foto's had ik gemakt als grapje, maar zij vond ze leuk
|
okee dan.
|
een discussie op dit forum eindigd altijd met "okee dan" :p
|
Conclusie breezer, kuthoeren en andere slet gevallen verdienen een nekschot
|
dat wordt een massa moord..
|
Daar ben ik sowieso al voor :P
|
tsjah.. maar jij hebt een gaatje in je hoofd.. wel 5.. 7 als je je oge meetelt
|
i :love: nekschot
|
Pamela is geen BS en als zij een BS is ben jij een BB.
|
Citaat:
Jij (understood, aangezien dit een kloonaccount is) doet van vmbo of lager. right? |
als zij vwo doet, kan ik van 50 meter hoogte springen zonder er iets aan over te houden. Oke?
|
[QUOTE=Pakspul;1339868]Goed onderbouwt, dat is netzo iets als de aarde een planeet is omdat hij rond is dan moet de maan dat ook zijn.
Jij (understood, aangezien dit een kloonaccount is) doet van vmbo of lager. right?[/QUOT Ik weet niet hoeveel hersens jij hebt. Maar er is al medere malen door mensen op het forum gezegt dat we zussen zijn. En Pamela is geen BS. |
Citaat:
Pas even op met je afkortingen ( http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bs ) Maar ik moet je ongelijk geven Pamela is BS en een breezer |
Einde kinderachtig gedrag..
|
Citaat:
|
Citaat:
En BS staat voor Breezerslet. En BB staat voor Bacoboy. Sukkeltje |
En ik als malibu-cola drinkerT?
|
als er ook maar 1 lelijk woord wordt gesproken over Malibu Cola-drinkers, dan word ik linkO-)
(dat is het enige alc. drankje dat ik lust:rolleyes:) |
Citaat:
wij gaan een keer uit zuipen :love: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.