![]() |
Koop ook guild wars dan! :p
|
NOG een oorlog game?! damn dat kan ik niet aan hoor
|
is online een MMORPG, zoiets als World of Warcraft, maar dan met mooiere Graphics, en je hoeft niet per maand te betalen
|
aaha,
maar je moet dus wel geld betale? dan gaat et niet door :') |
alleen aanschaf prijs ( 20 euro. daar heb je dan een platinum editie voor, 1 deel ( prophecies/factions/Nightfall met de uitbreiding ( Eye Of The North )
|
das al te duur :')
|
even sparen ;)
*gaat gamen * |
sjezes xP
|
Aan MMo's gaat je leven kapot :(
|
valt best mee :)
|
Nee... ik heb nu feitelijk geen vrienden meer door die spellen....
|
ik speel MMORPGs regelmatig, maar heb nog zat vrienden en me sociale leven lijdt er niet echt onder.
|
WoW is kansloos ja.
Gw niet |
Het is niet ik die het speel... maar juist mn "vrienden"
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Je wilt dat je vriendin tijdens de seks brult als een ork. 2. Als je op straat inelkaar wordt geslagen roep je dat ze op moeten passen omdat jij een spellcaster bent. 3. Je dient op school de aanvraag in of een examen in het vervolg quest kan worden genoemd. 4. Als je nieuwe kleren koopt in de winkel vraag je meteen hoe de armor rating is. 5. In de dierenwinkel vraag je waarom alle mounts zo klein zijn. |
- Gorgoroth
- Mayhem - Emperor - Sepultura - Venom - Kittie - Anorexia Nervosa - Dissection - Carcass - Job for a cowboy Tis meer black metal & death metal .. en ook grindcore :') |
1; Nightwish
2; Within Temptation 3; DragonForce 4; Sirenia 5; Sonata Arctica 6; Delain 7; Stratovarius 8; Threshold 9; Ensiferum 10; Children of Bodom Niet echt alles hiervan is metal (WT is meer gothic rock.) Bij de laatste twee vind ik sommige nummers helemaal niks. |
Ik hoor net dat Chiraw (winnaar Metalbattle) samen met Bullet For My Valentine in Paradiso speelt. 8-)
|
Update. :+
1. Killswitch Engage. (JOH! :+) 2. Disturbed. 3. Dimmu Borgir 4. System Of A Down. 5. Children Of Bodom. 6. In Flames. 7. KoRn. 8. Slayer. 9. Slipknot. 10. Metallica. (Alleen 't oude werk. De rest is prut) |
Ah.. leuk topic. =D
1. Abyssic Hate 2. Xasthur 3. Amon Amarth 4. Niflheim 5. Dark Funeral 6. Die Apokalyptischen Reiter 7. Fluisterwoud 8. Anaal Nathrakh 9. Burzum 10. Behemoth Ik vind het allemaal wel op gelijk niveau zitten.. en er zijn nog meer bands die ik gewoonweg adoreer..xD |
1. Children Of Bodom
2 t/m 10 variabel |
Citaat:
|
Citaat:
1. U2 2 t/m 10 ... |
Zie net dat de Nederlandse band 21 Gun Salute wat nummers online heeft gegooid: http://the21gunsalute.hyves.nl
Klinkt erg lekker! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijken, kearl. Dus zet gewoon een lijstje van 10 metal bands neer, of tyft gewoon een end op. :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
En dan snap ik niet waarom je nog met die off-topic troep aankomt. :no: Ten eerste, het boeit ons, mij, niet. Ten tweede, het is off-topic. (:+) Dus of je dat in 't vervolg voor je wilt houden of in 't goede topic wil zetten. :yes: |
:gaap:
|
Citaat:
Daag. :wave: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.