Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   is dit erg? littekens. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63131)

melodie23 12 April 2008 21:52

De littekens horen tot wie je bent nu. Het laat zien dat je al wat hebt meegemaakt in het leven, dat je niet zo maar opgeeft.
Echt sexy is het niet dat, geef ik toe.
Als je op zoek bent naar een vaste relatie, dan doet het uiterlijk er zo niet toe, want wat ben je met een superknap meisje/jongen, als zij/hij niet lief is.
Maar als je enkel wilt flirten denk ik wel dat het sommige meisjes tegenhoud. Dan mpoet je gewoon laten zien dat je de moeite waard bent zodat ze je aandacht schenken en dan zien ze wel verder dan de littekens.

x.:p

mrisgeweldig 18 April 2008 20:04

Ik had ook zo'n situatie, al heb ik niet zoveel ervaring vanwege mijn leeftijd ^^, kijk, er gebeurde thuis nogal wat zooi, heb ik liever niet over, ik heb me dus 1-2 jaar als ik depressief was, in mijn armen/handen gesneden, ik schaamde me ervoor, probeerde te verbergen, nu uiteindelijk vinden mensen het wel 'cool'staan >.< Loopt wel goed af denk ik :)

Vlinder 18 April 2008 20:43

mensen vinden littekens van snijden in je armen of handen ''cool''?! watvoor mongolen zijn dat..

oNce 18 April 2008 20:49

Nou, ik weet niet. In mijn omgeving loopt echt (bijna) niemand rond die dat stoer vindt.

Iessie 19 April 2008 00:06

WTF cóól? Damn, als ik mensen in mijn omgeving had die zulke dingen zeiden, had ik hier niet meer gewoond. Gadverdamme, dat cool vinden, dan ben je wel heel ver heen.

mrisgeweldig 19 April 2008 12:56

Ik bedoel gewoon, dat mensen het beter opvatten dan je denkt....

Iessie 19 April 2008 15:07

ik zou t niet goed opvatten :p

xNass 26 April 2008 13:50

je bent zo als je bent
:D

xNass 26 April 2008 13:51

Citaat:

Origineel gepost door melodie23 (Bericht 1360055)
De littekens horen tot wie je bent nu. Het laat zien dat je al wat hebt meegemaakt in het leven, dat je niet zo maar opgeeft.
Als je op zoek bent naar een vaste relatie, dan doet het uiterlijk er zo niet toe, want wat ben je met een superknap meisje/jongen, als zij/hij niet lief is.
Maar als je enkel wilt flirten denk ik wel dat het sommige meisjes tegenhoud. Dan mpoet je gewoon laten zien dat je de moeite waard bent zodat ze je aandacht schenken en dan zien ze wel verder dan de littekens.

jess daar ben ik het mee eeens ! :d

Danielle13 28 April 2008 20:05

Citaat:

Origineel gepost door melodie23 (Bericht 1360055)

Ik ook, het is belangrijker wie je vanbinnen bent.

Pakspul 28 April 2008 20:25

Mensen die zeggen dat het om het innelijk gaat zijn toch meestal wel de mensen die meest vol met bullshit zitten.

Sander 28 April 2008 20:53

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1360655)
Mensen die zeggen dat het om het innelijk gaat zijn toch meestal wel de mensen die meest vol met bullshit zitten.

Nee, dat zijn meestal de mensen die zelf lelijk zijn ;)

Pakspul 28 April 2008 22:24

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1360656)
Nee, dat zijn meestal de mensen die zelf lelijk zijn ;)

Iedereen kan daar wat van hoor

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.