![]() |
Oeh thuis van werken. Zo slapen zeker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij weet niet beter :7
Om 1 uur werken tot 6, maar eerst even posten! |
Citaat:
|
Jij ehm.. werkt nooit? :D
|
:no: Nope. :d
Maar de wewt was voor 't posten, niet voor 't werken. Werken is vijfkantig kut. |
Hoe oud ben je dan? :O
|
Check mah profile, biatch. :{
15, btw. |
Ik doe niet aan profieltjes :7
Ik dacht dat je ouders was man. |
Citaat:
|
En ga jij nog wat nuttig doen vandaag? ;)
|
Je lijkt m'n moeder wel. :+
En nee. Misschien filmpje downloaden en kijken. Misschien voer maken, maar dat zie ik dan nog wel. Voor de rest, mmnee. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Saw you!
|
Citaat:
|
near the remains
|
Citaat:
|
Zeg, als jij je hersenpan heel wilt houden en vooral niet wil dat ik Jigsaw bel zou ik maar heel snel je muil houden ok?!?!?!!
|
:$
|
Citaat:
|
Do tell :$
|
Citaat:
That would be me. :+ |
Oh ja, hij was ziek natuurlijk en die meid die hem hielp ging ook dood. Wie gaat er dan verder?
|
Hoe dan ook, ik ga omkleden de honden uitlaten en werken :)
Groeten! |
Later. :wave:
|
Scary movie gekeken .
Wordt een beetje saai |
Weer begonnen bij SAW I. :+
|
Net de post rond gebracht, nu eten en dan weer aan de slag van 1 tot 9
:wave: |
Ben nu bij m'n oma, straks weer naar huis.. Vanmiddag om 5 uur opt station zijn, met een hele groep bij de mac/febo eten. daarna naart zaailand,, dancetour gaan. tot 10 uur en daarna oowk nog ergens heen. en nog fv een slaapplaats regelen. ik heeftzinin!! :d
|
nogal schietgraag.
|
Mijn dag is koel. ik kreeg 5 euro van m'n oma omdat ik een goed rapport had met 3 5en. en ik mocht msnen bij m'n oma. en ik kreeg een blikje cola.
ik heb een koele oma. ha. en jullie lekker weetikniet lekker puh!!! naaananananna kutforum. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kon ook alleen maar dat bedenken toen ik die post van jou las. Dus hierbij: :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik het doe ofzo. :+ |
spamz0r?
p0stf4rmzzzzz? |
Citaat:
laat ook maar :S |
Citaat:
En hoor ik daar een win? :o |
Citaat:
klaagmuur. ik klaag over liams postgedrag. en hij doet mee klagen over mijn postgedrag. dat is toegestaan. |
Citaat:
Hmhm. :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
mijn dag is kut. ik haal alle topics doormekaar :'( O-) |
wtf?!
|
hooi:d
|
haai.
|
Citaat:
|
:d
|
dancetour was saai. dus toen zijn we naar de prinsentuin geweest en hebben we daar onder een afdakje gezeten praten en het koud hebben want et plensde en we waren doorweekt. en nu is de dag bijna voorbij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.