![]() |
Citaat:
|
niet belangrijk genoeg om er extra waarden aan te geven...
|
Citaat:
|
Ik vind mijn gezin ook wel belangrijk, maar ik denk dat als ik een vriendin had ik die bovenaan zou zetten duh :p
|
Geen waarde :no:
|
Citaat:
|
Yup. Nothing left to say.
|
OT:
Niet. Waar de fak heb ik krijsende kutkinderen of humeurige pubers voor nodig? 't wordt pas echt leuk als ze 't huis uit zijn. |
Ik hecht wel waarde aan gezin zijn, maar om er 1 te hebben denk ik er nog maar even niet aan..
|
Ik haat m'n vader, mn moeder is oke maar met de rest van de familie hebbik geen fuck
|
dat^
|
Bij jou hetzelfde?
|
hoe moet ik dat weten.
|
Citaat:
|
Ja, ik mag m'n vader niet zo, klootzak, ken hem ook niet echt maargoed. mag net zo goed dood zijn. En m'n moeder is wel ok soms. voorderest interesseert het me niet.
|
oke, dan zitten wij in hetzelfde schuitje. ik ken mn vader ook niet, hij is vertrokken toen ik 3 was, maar ik heb zoveel slechts over hem gehoord dat ik niks met hem te makn wil hebben
|
|
|
ook hoi :)
|
Citaat:
|
Heel belangrijk.
IRMC |
Ik heb vaak woede aanvallen ...
en vaak ruzie met mijn moeder. Maar dat word steeds minder. Maar toch zijn ze heel belangrijk |
Woede aanvallen moet je leren controleren...
Werkte bij mij, bu heb ik er totaal geen meer. Als je eraan denkt dat zelfs als je moeder of je vader je ergens voor bekritiseren of berispen, moet je er aan denken wat het je over 10 jaar kan schelen, ik weet niet waarom, maar als mijn pa eens boos wordt, kan het me eigenlijk geen zak meer schelen. :) Anders tel je gewoon tot 10. |
bedankt , maar het ligt niet aan mijn moeder.
ik word zomaar boos om niks. en het beheersen probeer ik al sinds ik 6 was. ik negeer het meestal als ik ruzie met ze heb , wat het juist erger maakt. |
Het wapen tegen ouders is beheersing van filosofie, moet je zien hoe mijn vader mj de mond snoert zodra hij ziet dat ik de situatie begin te beheersen, het is zo naief.
Da's de kracht van ouders, ze kunnen je de mond snoeren, of bestraffen, probeer jij je ouders eens te bestraffen: Epic Phail. |
Citaat:
als ik zeg : Houd je mond is één keer. dan zeggen ze ook niks XD :9 |
Bij mij wordt pa echt depressief en dan gaat ie me bestraffen...
I don't give a shit. |
ik moet dan naar boven ..
zegt die : ga maar naar je kamer ff niet op je pc want die staat beneden. Helléuh , laptop ?? |
Misschien bedoelde die "laPtop(C)"
|
Citaat:
These wooooouuuunds they wiiiiiiiil not heeeeeaaaaal. |
Je bent heel wat Amnesia, maar je bent geen goede zanger.
|
Citaat:
|
Of ik wil uiteindelik het geslacht van Amnesia weten :[
Is het nou een man, of een vrouw verdomme? |
Vraag het hem. Oh, nee, wacht ...
|
een man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk niet, ze kunnen toch nooit bewijzen dat hij 't deed.
|
Nou...
Het is een soort publiek geheim... Het is wel duidelijk dat hij het heeft gedaan, maar officieel is het niet bewezen. |
Precies. Die plisie doet toch niets.
|
Een man bij ons in de buurt heeft met oud en nieuw. Hij heeft vlak voor het raam van zijn ex vrouw en kinderen zelfmoord gepleegd door een lawinepijl in zijn smoel te duwen. Moet je is proberen als je ouders slapen.
|
Wat een kutstreek -.-
|
Ja man, moeten de ramen gelijk weer gewassen.8|
|
Dat bedoel ik maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn auto was niet kapot, maar er zat wel allemaal 'shit' op de ramen.
|
lichaamsonderdelen?
|
nee joh -.-'' xD
|
Was even om het voor onze grote vriend weerlegger duidelijk te maken ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.