![]() |
Citaat:
|
uhmm , wil je mij ?
moet je gewoon de waarheid spreken , scheetjeO-) |
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom val je niet op ? Steek jezelf in de fik , aandacht genoeg. plus je komt in de krant . :yes: |
nah ik hou het simpel met een bank overval dan kom ik op het nieuws en in de krant :p
|
Nee dat is old school shit.
geen high dollar drama .. Steek jezelf in de fik met benzine . ik kom op de begravenis en geef je familie een donatie :d van benzine vaten. |
Jezus, een bankoverval... das de meest banale wat je kunt doen om beroemd te worden...
Het beste kun je gewoon een journalist gijzelen.... |
Citaat:
|
Maar hij werkt voor de krant.
En elke journalist maakt van een mug een olifant... |
Citaat:
dat is wel een nadeel. |
Of juist het voordeel, als je lekker groot in de krant wil komen
|
Citaat:
Citaat:
|
Oke, eerlijk antwoord:
Als iemand lelijk is geef ik m geen kans, ziet ie er mooi uit dan wel, maar als ie dan irritant loopt te doen, geen respect heeft, dus geen soul, dan ken ie ook oprotten. Daarna volgt, brains, this wel fijn om een gesprek op niveau te kunnen houden met iemand. :) dus.. |
Lol, met een nerd...
|
AKA Chrizlybeer in vermomming
|
You try to hide your deepest weaknesses.
|
Citaat:
|
I know I wouldn't :')
|
Me neither :')
|
wat een slecht zelfbeeld hebben jullie
|
Nope dude, just reality :')
|
Citaat:
En Goden zoals ik worden sowieso altijd verkeerd begrepen :yes: |
Citaat:
|
worship me and its going to be allright *)
|
No thank you, they say you don't sent the promised poems.
|
pagan!
|
rawr!
|
gaat het niet om het totaalplaatje?!?! jezus... ik ken het niet op een ontzettend knappe meid met een kut uiterlijk (mischien 1 keer wel blijf een jongen haha) ik kan het niet op een ontzettend lelijke meid met super character (sorry wil me niet moeten schamen). En bovendien wil ik niet een achterlijk dom iemand!! moet toch wel een beetje op hetzelfde niveau zitten met iemand.. anders werkt het gewoon niet.
Kortom: Brains, Soul en looks haha |
Van alles een beetje :+
|
Ag, een oversekst geil blondje die niet al te slim is heb ik problemen mee hoowr ^^ Of ik de volgende morgen nog in haar bed lig weet ik niet, maar 't gaat om die ene nacht =)
|
Dan heb je ook wat.
|
jawel een soa |:(
|
one night stands zijn de moeite niet.
|
Het scheelt je een hoop werk hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Is trots*
|
+1
|
Ik ga ffe serieus voor je reageren ;) ,
ik ga persoonlijk voor de soul, maar de jongen moet ook zeker niet oerlelijk zijn en de jongen moet altijd groter zijn dan ik (heeel belangrijk =P) duss genoeg antwoord?! |
nee.
|
Ik wil graag alles in 1 . Meestal krijg ik er de brains niet bij
|
5 euro bij de ikea :yes:
|
lief topic <3
|
Citaat:
|
jij kent mij, dus jij krijgt korting :yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.