![]() |
Dat bedoel ik.
|
Citaat:
|
Yippie! :Y)
|
Ik heb nooit gezegd dat ik zo'n toekomst wil, maar dat je wel een toekomst hebt.:O
|
Citaat:
|
toe·komst de; v 1 de tijd die nog komen moet
Dit betekent dus dat je wel een toekomst hebt ook al is die niet leuk. |
niet mierenneuken.
dat recht is alleen voor Amnesia weggelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Koop een lollie enzovoorts. Citaat:
|
Niet huilen blabla omdat je het fout hebt. Moet je posts maar beter lezen.
|
Citaat:
Iets met context, zoek dat maar op. |
Citaat:
Citaat:
|
Ow. Ik moet hier toekomst anders interpreteren, omdat jullie het begrip niet goed kunnen omschrijven. Oke, ik houd voortaan wel rekening met je.
|
*zucht*
Het ging om het begrip toekomst in de context van de discussie, niet om de letterlijke definitie. |
wat zeurt iedereen zeg.. :d
|
Voor mij gaat het toch echt om de letterlijke definitie. Ook in deze context. *zucht**zucht**zucht*
|
dan verlies je de discussie van blabla best wel hard.
|
Ow, maakt me niet uit. Soms win je en soms verlies je.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af in hoe verre je dan normaal kan communiceren, of ben je echt niet in staat om met mensen te praten. |
Citaat:
Op jouw manier van discussie voeren dan. |
Kan jij niet gebanned blijven zijn ?
|
Nee.
|
Jammer
|
Ik begin me nu toch echt aan je te ergeren.
Als jij het niet leuk vind dat ik terug kom, is het na een post ook wel duidelijk hoor :wave: |
Ik.Begin.Een.Hekel.Te.Krijgen.Aan.Die....*heel grof woord*
|
Dat wou ik dus ook zeggen, alleen zei ik het iets anders :p
|
Kijk deegbal kan ik nog wel waarderen, maar jij maraska....
|
Err, Maraska is over het algemeen liever dan ik op dit forum, en dat je mij kan waarderen blijkt niet echt in de posts hier boven.
|
Soort van rare innerlijke waardering die weinig mensen snappen. Maarja, bijna iedereen is in het algemeen liever dan jij op het forum. (ook dan ik overigens)
|
Citaat:
|
ja.
|
Verdeurie.
|
Tis gewoon zo dat jij alles persoonlijk opvat. Dat Deegbal en ik jou gewoon absoluut niet mogen, betekent nog niet dat Deegbal/ik niet lief is op dit forum. We zijn gewoon niet lief voor JOU, maar dat we niet lief voor jou zijn valt weg als je kijkt naar hoe we voor de rest zijn op het forum =)
|
Mee eens :P
|
persoonlijke voorkeur dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.