![]() |
Citaat:
Ik heb 3 posts van je gelezen in dit topic, en ben nu alweer moe van je. |
volgens mij jammert ze om de manier waarop ik haar in het verhaal af serveer.
waar ze voor het gemak even overheen leest is dat Mofo en DKVTTZWN ook keihard afgeserveerd worden, net als zo ongeveer iedereen in het verhaaltje. Alleen jullie zien de humor er van in. |
ik sta gewoon in het verhaaltje als de celeb met slaven*)
|
Ik word volgens mij tegen een ijspaal geslagen, en trek een piratenpakje aan. Dus.
|
bijna iedereen wordt afgeserveerd :yes:
er zijn er maar een paar die niet een cynische mep hebben gehad ^^ Jezus wat had ik er een lol in om dit te schrijven xD |
"en Amnesia vliegt door de ruimte en komt in het Champagne glas van Icarus terecht. Woedend steekt Icarus zijn middelvinger op naar Headliner."
Ik kom eruit als de dronkaard met het glas waar amnesia is in gestorven,pretty cool ha ? |
:yes:
En je blijft ook nog leven om het verhaal te vertellen ^^. Arme emo, bevroren onder het ijs. Ik hoop dat die Aliens hem kunnen ontdooien xD |
Dat is lief dat je me laat leven :love:
En emo is in goede handen,als wij onder de grond liggen te rotten is hij nog zo goed als nieuw :yes: |
kan hij onze botten bij elkaar zoeken.
Komen we op mars in een museum terecht :d |
Of in de stoopot :d
|
bah.
emo met ijsblokjes :') |
Citaat:
|
jammer.
Je graaft jezelf steeds verder in, forum-struisvogel. :z |
ik heb nog een vraagje trouwens, hoe is headliner eigenlijk in het verhaaltje terecht gekomen?
|
Citaat:
Probeer nou eens een keer normaal te doen, of ga maar weer lekker spelen in de zandbak. :wave: |
ik ga voor de zandbak.. daar kan je teminste nog lekker kind zijn.. en daar kan je ook niet failen :o
|
In jou geval wel, ben ik bang. :')
|
oke.. die had ik moeten zien aan komen.. ik bedoel ik praat wel tegen jou.. okee.. mss ga ik dan toch wel voor het normaal doen..
|
Heel veel succes, het wordt vast moeilijk voor je. :')
|
grappig hoor..
|
't is niet grappig bedoeld, muts.
Nou, schiet een beetje op met normaal doen, want je bent nog niet begonnen. |
sarcasme.. ooit van gehoord??
|
O.o .. Wat kijk jij?!
|
Doh.
Jij zegt "grappig" , maar meent dat sarcastisch, dus zeg je eigenlijk dat je het niet grappig vind. En dan zeg ik, dat het niet als grap bedoelt is. Got it? Geez. :') |
I Got it from the beginning.. :)
|
Mooi.
Nu nog normaal doen. |
Citaat:
Nee, ik herinnerde me hem van zijn lekkere flames als hij langskwam. |
welkom terug ( alweer ) kerel, en bedankt voor de positieve reactie :)
|
ja, je bent de kwaadste niet.
|
Praat je met jezelf? :?
|
nee, tegen insanity, die weer gebanned is en al zn posts zijn weer eens gedeleted.
|
Ah, op die manier.
|
waarom als ik vragen mag?
|
kloon account.
en zn oude account heeft een permanente ban om een reden die de staf niet openbaar wenst te maken. |
ik kan wel iets bedenken, maar om dat hier te posten?
|
je hebt FAIL Goddelijke toestemming.
|
Pedofilie? *)
|
is nooit bewezen however.
maar dat zou het wel eens kunnen zijn ja. |
Bwaah. Die is wel hard dan.
|
sja, het regime wilde hem blijkbaar kwijt.
ik denk nog steeds dat er een luchtje aan zit. Michiel (Henkus) doet vreemd op msn als er naar wordt gevraagd, blaab weet het niet of doet also ie dom is, en Chrizly weigert het openbaar te maken. Klinkt als achterkamertjes |
Ik wil graag even wijzen op het verschil tussen pedofilie en efebofilie.
|
Ik heb duidelijk iets gemist,kan iemand mij eventueel pm'en wat er gebeurt is ?
|
Citaat:
Een gedetailleerde uitleg, niet iets van twee regeltjes graag. Op die manier weet iedereen hoe het zit, en wordt het ook niet steeds opnieuw gevraagd. Scheelt iedereen een hoop werk, en het is geen onredelijk verzoek imo. |
Wel zo handig, er zijn hier nog een paar leden (waaronder ik) die Insanity meegemaakt hebben op dit forum die wel recht hebben op de reden waarom hij nu precies gebanned is.
|
fijn voor jou.. als je nou ff verder kijkt dan je neus lang is.. dan zie kan je het gwn zien..
|
Citaat:
|
welkom terug. alweer. :love:
Toen ik je nick zag dacht ik even dat ze je oude account ge unbanned hadden. |
Yes, leven op dit forum.
|
Mooi geschreven The_Darkness! :d
Bedankt voor de awards :) Maar ik heb het nu wel koud. :p |
Iemand een blokje Emo?
Alleen als ie ijs en ijs koud is he :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.